Hello Guest March 29, 2024, 00:34:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: einde extremes  (Read 5836 times)

vliss

  • Forum member
  • Posts: 16
einde extremes
« on: September 11, 2011, 14:19:19 »

na een jaar versie 2008 en extremes  vergeleken en gespeeld te hebben is mijn conclusie (persoonlijk) dat de 2008 versie vele malen beter is dan shipsim extremes ,2008 ziet er grafisch beter uit de besturing en gegevensbalk bovenin beeld is perfect en de sim in totaliteit oogt en speelt vele malen beter dan zijn opvolger,
kortom ik heb extremes naar de vuilnisbak verbannen en ga door met shipsim 2008 ,zal me echter wel 2 maal bedenken voor ik terzijnertijd een vervolg zal aanschaffen.dit betekend dat ik op dit forum ook niets meer te vragen en/of vertellen heb.het ga u goed forum leden.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: einde extremes
« Reply #1 on: September 11, 2011, 14:43:25 »

Een zeer goede stok achter de deur om er voor te zorgen dat Vstep Shipsim Extremes flink weet te verbeteren door nieuwe patches en updates uit te brengen!  Maar dat betekent ook dat wij ook onze verantwoordelijkheid zullen moeten nemen door Vstep ik in te lichten over wat er nog aan SSE schort.

Jammer dat je stopt met SSE, Vliss. Als je met SSE door blijft spelen, kun je de tekortkomingen van SSE verzamelen en op dit forum posten, zodat Vstep er ook wat mee kan. Ook kun je het TechSupportTool gebruiken om crashrapporten door te sturen naar de supportafdeling van Vstep. Meer info, zie topic "SSE crashes on running - crashes at 'initializing' stage" http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,25172.0.html

Het TechSupportTool is te vinden op http://download.shipsim.com/Extremes/support/TechSupportTool.zip.
« Last Edit: September 11, 2011, 15:58:40 by MokMok »
Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: einde extremes
« Reply #2 on: September 11, 2011, 21:01:38 »

Ik kan hem niet helemaal ongelijk geven,
Quote
na een jaar versie 2008 en extremes  vergeleken en gespeeld te hebben is mijn conclusie (persoonlijk) dat de 2008 versie vele malen beter is dan shipsim extremes ,2008 ziet er grafisch beter uit de besturing en gegevensbalk bovenin beeld is perfect en de sim in totaliteit oogt en speelt vele malen beter dan zijn opvolger,
kortom ik heb extremes naar de vuilnisbak verbannen en ga door met shipsim 2008 ,zal me echter wel 2 maal bedenken voor ik terzijnertijd een vervolg zal aanschaffen.dit betekend dat ik op dit forum ook niets meer te vragen en/of vertellen heb.het ga u goed forum leden.

Ik vindt Ship Simulator 2008 veel leuker te spelen, en niet te vergeten: makkelijker.

Het wordt nog hard bikkelen voor de shipsim crew om de óó zoo grote puntjes op de i te zetten. :-X
Ik hoop dat het toch een keer plaats gaat vinden...

Eemshoorn
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: einde extremes
« Reply #3 on: September 11, 2011, 21:19:47 »

Misschien komt die er ook wel, geduld is een schone zaak.  ::)

En ik zou eerder blij wezen dat er zelfs een spel is, i.p.v. geen spel.
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

TheZenMeister

  • Forum member
  • Posts: 79
Re: einde extremes
« Reply #4 on: September 14, 2011, 17:43:10 »

Je bent niet de enige die er zo over denkt. Dit spel is nog te duur voor de budgetbak.
Noem het veelal Bug Simulator Extremes.
Logged

Evenaar-ships

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: einde extremes
« Reply #5 on: September 15, 2011, 11:26:44 »

Hoi,

Toen SSE beschikbaar kwam heb ik het spel meteen gekocht, incl. het extra vissersschip (ben de naam even kwijt) maar omdat bleek dat mijn pc het niet kan 'trekken' heb ik SSE nog nooit kunnen spelen.

Nu ik na lange tijd weer eens op dit forum kijk moet ik concluderen dat de topics bij mij niet echt een sterke drang teweeg brengen om een nieuwe pc aan te gaan schaffen.

Ik blijf voorlopig nog wel even met SS2008 varen, loopt prima op de huidige pc.

Groet Joop.
Logged

caveman1

  • Forum member
  • Posts: 4
Re: einde extremes
« Reply #6 on: September 30, 2011, 13:41:02 »

Beste leden,

Nieuwe computer aangeschaft om betere spelletjes te spelen: Dual core AMD 3,2 GHz, Radeon 5770 1Gb GDDR5, 4Gb DDR3 RAM. Maar bij mij draait SSE ook niet geweldig... . Vooral problemen met de mission editor. Maar er komen nog steeds patches uit en VStep helpt mij naar tevredenheid met het oplossen van mijn problemen. Wachten dan maar. Er is meer in het leven... .
ERFK
Logged

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: einde extremes
« Reply #7 on: October 02, 2011, 18:42:28 »

tja,met 2,6 Ghz en 4G ram draait SSE hier als een trein,wat betreft het spel verder is er een ding wat me mateloos irriteert en dat is het schroefwater,wat een bagger :thumbdown: tov van ss2008,
in 2008 is het net echt,zoals het hoort  :2thumbs:
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: einde extremes
« Reply #8 on: October 05, 2011, 00:46:39 »

Tja Holland4,

Ik kan genoeg simulators die onder de 50 euro zijn en uitstekend werken,dus geld is niet het probleem,denk eerder de engine van het spel.
Een multieplayergame moet gewoon werken,kijk naar flightsimx,silenthunter e.d ,die werken wel multieplayer,en dat maakt een simulator nu eenmaal interessant, singleplayer games genoeg.
Laat ik er van uit gaan dat de komende patch nu de multieplayer problemen weghaalt.

met vriendelijke groet Traveler
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: einde extremes
« Reply #9 on: November 17, 2011, 19:31:07 »

Ik heb zelf nooit het idee gehad dat VSTEP zich veel heeft aangetrokken van commentaren van gebruikers op het forum. VSTEP maakt in eerste instantie professionele simulatie software, en daar worden andere eisen aan gesteld dan een commerciëel "spelletje".

In computerkracht loop ik al vanaf SS2006 ongeveer 2 tot 4 jaar achter.
SSE geeft heden de zelfde problemen als SS2006 in 2005; ondanks een i5 processor, nvidia Geforce GT420/1024ram 6GB DDR3 geheugen, geen glad beeld.

Weet dat ik er inmiddels aan gewend ben, en verwacht in 2018 SSE (full screen) te kunnen spelen zoals ik SS2008 nu kan spelen.

Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat alle schepen los verkrijgbaar waren voor alle versies.
Zodat ik met de Elbe en Furie ook in alle versies kan varen.
Maar dat vind ik van alle scheepjes in de shipyard.

Einde Extremes? Natuurlijk! dat zien we al bijna 10 jaar, na uitgifte van een nieuw spel, raken oudere "games" op de achtergrond.

Wellicht wordt ook VSTEP door een tegenvallende economie nog eens gedwongen om een andere strategie te volgen, wellicht gaan ze dan nadenken over de eindgebruikers, en wat die werkelijk willen; ongestoord varen in een realistische omgeving, zonder noodzaak om een super computer voor een super prijsje er bij aan te schaffen.

Net de Winner gekocht, die doet het (grafies) bijzonder goed in SSE.
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: einde extremes
« Reply #10 on: November 17, 2011, 19:36:29 »

Ik heb zelf nooit het idee gehad dat VSTEP zich veel heeft aangetrokken van commentaren van gebruikers op het forum. VSTEP maakt in eerste instantie professionele simulatie software, en daar worden andere eisen aan gesteld dan een commerciëel "spelletje".

In computerkracht loop ik al vanaf SS2006 ongeveer 2 tot 4 jaar achter.
SSE geeft heden de zelfde problemen als SS2006 in 2005; ondanks een i5 processor, nvidia Geforce GT420/1024ram 6GB DDR3 geheugen, geen glad beeld.

Weet dat ik er inmiddels aan gewend ben, en verwacht in 2018 SSE (full screen) te kunnen spelen zoals ik SS2008 nu kan spelen.

Ik zou bijvoorbeeld graag zien dat alle schepen los verkrijgbaar waren voor alle versies.
Zodat ik met de Elbe en Furie ook in alle versies kan varen.
Maar dat vind ik van alle scheepjes in de shipyard.

Einde Extremes? Natuurlijk! dat zien we al bijna 10 jaar, na uitgifte van een nieuw spel, raken oudere "games" op de achtergrond.

Wellicht wordt ook VSTEP door een tegenvallende economie nog eens gedwongen om een andere strategie te volgen, wellicht gaan ze dan nadenken over de eindgebruikers, en wat die werkelijk willen; ongestoord varen in een realistische omgeving, zonder noodzaak om een super computer voor een super prijsje er bij aan te schaffen.

Net de Winner gekocht, die doet het (grafies) bijzonder goed in SSE.
sorry voor offtopic maar ik hoorde swenson zeggen dat de maker van zn schip (zoals jij) het schip gratis krijgt
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: einde extremes
« Reply #11 on: November 17, 2011, 19:48:47 »

sorry voor offtopic maar ik hoorde swenson zeggen dat de maker van zn schip (zoals jij) het schip gratis krijgt


Offtopic antwoord: Nee, met het inzenden ben je het schip kwijt aan VStep. Ik heb geen berichten ontvangen dat winnaars (naast hun beloning) ook nog een gratis schip ontvangen.
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: einde extremes
« Reply #12 on: November 17, 2011, 20:02:55 »


Offtopic antwoord: Nee, met het inzenden ben je het schip kwijt aan VStep. Ik heb geen berichten ontvangen dat winnaars (naast hun beloning) ook nog een gratis schip ontvangen.
Offtopic ding, je moest swenson een Pm sturen Vraag maar aan Mr robville
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: einde extremes
« Reply #13 on: November 17, 2011, 20:36:13 »


Off Topic
je hebt mijn antwoord in pm.
Robson verondersteld het. Zo worden kromme praatjes een valse waarheid!
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines