Hello Guest April 27, 2024, 15:30:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: multiplay sse en ss08  (Read 3107 times)

RonH

  • Forum member
  • Posts: 29
multiplay sse en ss08
« on: September 06, 2011, 14:24:16 »

Beste mensen van V-step,
SSE is een prachtig programma, zeker grafisch gezien, wat uiteindelijk ongetwijfeld goed gaat werken.
Wat alleen heel jammer is, is dat het blijkbaar niet lukt om het multiplayer deel een beetje op orde te krijgen.
De laatste patch heeft niet veel geholpen. Schepen blijven staan als spelers stoppen, beeld staat steeds stil bij in het uitloggen (nu wordt er te pas en te onpas in het uitgelogd en dat is ook jammer), we zien iets te veel schepen vliegen en ook het slepen lukt nog niet op een goede manier.
De meeste kunnen denk ik best het geduld opbrengen om te wachten tot e.e.a. verbeterd maar wat toch wel irritant is, is het feit dat SS08 nu wordt verwaarloosd en dan met name weer het multiplay gedeelte..
Servers werken niet of gebrekkig dus een alternatief voor multiplay op SS08 is er dan ook niet.
Er was een leuk ploegje die regelmatig aan het spelen was maar die is langzaam aan het verdwijnen op deze manier. En dat zijn/waren toch echt heel enthousiaste mensen.
Het zou dus heel prettig zijn als SS08 niet wordt vergeten zeker tot dat SSE helemaal in orde is.
Ik hoop het van harte.
RonH

Bijgaand een plaatje van de multiplay SS08 werkend

Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #1 on: September 06, 2011, 14:59:08 »

Inderdaad moegen wij de SS08 Multiplay nooit vergeten! Het was daar altijd fantastisch om met elkaar te Multiplayen. Zullen we de Wereldhavendagen 2011 inclusief de diverse schepen naspelen in de Multiplayer mode? In SSE heb wel veel meer schepen voor handen dan op de MP-servers van SS08. Als Spido rondvaartboten kun je de Sankt Pauli nemen. Ook de RPA12 en de P6 zijn voor handen. Als Hr.Ms. Rotterdam L800 kun je de Pride of Rotterdam nemen.
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #2 on: September 06, 2011, 15:24:20 »

Niks aan toe te voegen 100% waar  :2thumbs:

Wel leuk idee Mok  :thumbs:
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #3 on: September 06, 2011, 16:21:23 »

Niks aan toe te voegen 100% waar  :2thumbs:

Wel leuk idee Mok  :thumbs:
ik ben het er ook mee eens leuk idee alleen je kan de demonstraties niet heel erg goed na doen  :P
maar goed idee :2thumbs:
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #4 on: September 06, 2011, 16:29:15 »

@Lala:
Quote
ik ben het er ook mee eens leuk idee alleen je kan de demonstraties niet heel erg goed na doen

Inm ieder geval kun je het straatje keren van de PoR pal bij de Wilhelminakade tegenover de gebouwen van de Holland America Lijn naspelen. Daar zijn de sleepboten als de Fairmount Sherpa en de Bugsier erg geschikt voor.
Logged

broodwinner

  • Forum member
  • Posts: 2
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #5 on: December 14, 2011, 19:18:36 »

halo, ik heb net schip sim extremes gekocht maar ik kan niet multiplayer kan je me helpen, of wta moet ik doen om dta te kunnene want ik zou graag eens multiplayer varen veel groeten: broodwinner
Logged

broodwinner

  • Forum member
  • Posts: 2
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #6 on: December 14, 2011, 19:23:03 »

halo hier heb ik nog een vraagje, de licentie code voor schip sim 2008? kan iemand dat zegen want ben mijn boekje  kwijt maar de cd heb ik nog,veel groeten broodwinner .
Logged

mastermax10

  • Forum member
  • Posts: 89
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #7 on: December 15, 2011, 17:18:24 »

halo hier heb ik nog een vraagje, de licentie code voor schip sim 2008? kan iemand dat zegen want ben mijn boekje  kwijt maar de cd heb ik nog,veel groeten broodwinner .

Die code is bij iedereen anders,
Heb je al geupdate tot versie 4.(nogwat) ?

Gr. Max
Logged
Playing under the name off::::: Max_NL
MCS Guna
*Tonnage 3489 ton
*Lengte 135 m
*Breedte 11,45 m
*Diepgang 3,31 m
*Voorstuwing Caterpillar 2 x 2028 pk           *Motortype 3516 (B) DI-TA electronic         *Kopschroef 2 x 610 pk Caterpillar van Tiem.

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #8 on: December 15, 2011, 18:20:00 »

halo hier heb ik nog een vraagje, de licentie code voor schip sim 2008? kan iemand dat zegen want ben mijn boekje  kwijt maar de cd heb ik nog,veel groeten broodwinner .

Hallo Broodwinner,

Sorry, maar het verliezen van de licentiecode is eigenlijk jouw eigen verantwoordelijkheid, en dus zal je het spel opnieuw moeten kopen.
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #9 on: December 15, 2011, 18:25:19 »

Ik had al een beetje twijfels over broodwinners verhaal.. De code zit volgens mij niet in het boekje maar bij de DVD..
« Last Edit: December 15, 2011, 18:27:12 by saltydog »
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: multiplay sse en ss08
« Reply #10 on: December 15, 2011, 18:30:29 »

Ik had al een beetje twijfels over broodwinners verhaal.. De code zit volgens mij niet in het boekje maar bij de DVD..

Nee, de code is echt op het boekje. Anders had ik die sticker ook in het hoesje.  ;)
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines