Hello Guest April 18, 2024, 23:57:46 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Wereldhavendagen 2011  (Read 3042 times)

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Wereldhavendagen 2011
« on: August 30, 2011, 08:55:38 »

Wie van jullie gaat naar de aanstaande Wereldhavendagen in de Rotterdamse haven komend weekend? Ook de Koninklijke Marine met o.a. de Hr.Ms. Rotterdam L800 doet mee. Doet Vstep nog mee met de Wereldhavendagen?

Het programmaboekje van de Wereldhavendagen kan hier http://www.wereldhavendagen.nl/downloads/WHD_gids2011.pdf gedownload worden.
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #1 on: August 31, 2011, 16:10:04 »

Ik zou wel heel graag naar de Wereldhavendagen willen gaan (was in 2009 daar min of meer geweest)!

Ik hoop dat m'n pa dan wel wilt, anders zal ik ff vragen of ik met de trein kan gaan want ik woon gelukkig niet zo erg ver van Rotterdam.  :)
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

michabned

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #2 on: September 05, 2011, 17:49:44 »

Aardig wat schepen van SSE waren zelf aanwezig of hadden een zusterschip gestuurd:




Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #3 on: September 05, 2011, 17:57:51 »

Ah, ik heb met mn pa op een pier gestaan bij Katendrecht. Was vrijwel niemand en dat is de grootste reden waarom we tijdens zulke dagen niet tussen al die drukte willen staan.  :P
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #4 on: September 05, 2011, 18:00:47 »

Ik ben ook op de Wereldhavendagen geweest. Ik heb de Splash tours met de amfibiebus gedaan. Vanaf het grote helidek van de Hr.Ms. Rotterdam L800 aan de Parkkade heb ik het gehele gebeuren gadegeslagen. Ik vond dat erg prachtig en gezellig.

@Virtual Skipper:
Quote
Ah, ik heb met mn pa op een pier gestaan bij Katendrecht. Was vrijwel niemand en dat is de grootste reden waarom we tijdens zulke dagen niet tussen al die drukte willen staan.:

Wil je vanaf een rustigere plek toch genieten van dit spektakel, dan had je op het helidek van de Hr.Ms. Rotterdam L800 langs de reling moeten gaan staan. Daar heb je een fantastisch uitzicht op het gebeuren.

Een heel goed idee is om de Wereldhavendagendagen na te spelen in de Multiplayeromgeving Rotterdamse Haven in SS08 of in SSE. Zo kunnen we met elkaar dit naspelen.
« Last Edit: September 05, 2011, 18:03:55 by MokMok »
Logged

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #5 on: September 05, 2011, 18:09:24 »

ik wou ook gaan maar het kwam ongunstig maar ga waarschijnlijk als mn pa het wil naar amsterdam volgende week voor de brigitte bardot
volgend jaar beter :)
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #6 on: September 05, 2011, 19:04:37 »

@Virtual Skipper:
Wil je vanaf een rustigere plek toch genieten van dit spektakel, dan had je op het helidek van de Hr.Ms. Rotterdam L800 langs de reling moeten gaan staan. Daar heb je een fantastisch uitzicht op het gebeuren.

Toen ik m'n lens op de Hr. Ms. Rotterdam had gericht zag ik dat daar best wel wat mensen op waren.  :P
Trouwens, op die pier was een 'bushokje' met een bankje en ik moest ook op m'n statief letten waar mijn iPod op stond.
Was trouwens de eerste keer toen ik dat deed. Dan kan ik foto's maken EN filmen tegelijk!  ;D
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #7 on: September 05, 2011, 19:08:58 »

Bij de eerstvolgende Wereldhavendagen zou de Koninklijke Marine er voor kunnen zorgen dat er op het helidek van de Hr.Ms. Rotterdam of de Hr.Ms. Johan de Witt een tribune geplaatst wordt. Dan hebben we vanaf de LPD helemaal een fantastisch uitzicht.
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #8 on: September 05, 2011, 19:14:51 »

Bij de eerstvolgende Wereldhavendagen zou de Koninklijke Marine er voor kunnen zorgen dat er op het helidek van de Hr.Ms. Rotterdam of de Hr.Ms. Johan de Witt een tribune geplaatst wordt. Dan hebben we vanaf de LPD helemaal een fantastisch uitzicht.

Ah, bedankt voor de tip!
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Wereldhavendagen 2011
« Reply #9 on: September 05, 2011, 19:22:26 »

@Virtual Skipper:
Quote
Ah, bedankt voor de tip!

Deze tip kun je aan de Koninklijke Marine doorgeven.

Alleen een klein probleempje, omdat het helidek van de Hr.Ms. Rotterdam schuin naar het helicopterhangar helt, staat de tribune dan ook schuin, wat niet lekker zit. Oplossing is dan om d.m.v. wiggen en ander houten materiaal de tribune weer waterpas te zetten.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines