Hello Guest March 28, 2024, 16:16:22 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: peiling algemene tevredenheid betreffende Vstep mbt SSim Extremes  (Read 4078 times)

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105

Hier kun je ventileren wat je tevredenheid/ontevredenheid t.o.v Vstep /Shipsim X-tremes:
M.a.w :wat vindt je goed en waar ben je niet tevreden over.

Ik als Extremes gebruiker irriteer me mateloos dat wij als klanten ,maanden maar dan ook maanden niets horen en we maar door moeten blijven sukkelen met een spel wat eigenlijk niet speelbaar is door meerdere hele irritante bugs

Moderators die altijd maar het verhaal (voor vstep) recht moeten breien(diep respect voor hun die deze taak hebben) ,omdat Vstep het normaal vindt om er meerdere maanden over te doen om een update uit te brengen.

Geef alsjeblieft dan kleinere updates uit op een regelmatige basis (dus niet maanden achter elkaar niets laten horen)
Terwijl de moderators maar blijven zeggen dat de mensen achter de schermen druk bezig zijn
Ik krijg zo het gevoel dat er bewijs van spreken maar 1 mannetje opgezet word welke ook nog eens een half jaartje "onbetaald verlof" heeft genomen...(gekscherend bedoeld uiteraard).

zoals eerder aangekaart elders is Shipsim 2008 ook nooit afgemaakt (lees:bugvrij) en toen is Extremes uitgebracht..met bugs die in 2008 ook al voorkwamen..
zijn er geen beta-testers of doen die half werk?

Ik krijg de indruk dat Vstep zich veel meer bezig houdt met de proffesionele markt ,dan met ons
Kortom mijn tevredenheid over dit spel is nihil met een hoofdletter N.

VSTEP wordt wakker aljeblieft!!


« Last Edit: July 21, 2011, 19:19:36 by tugspotter raymon »
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

Volgens mij wordt dit weer een eindeloze discussie waar al meerdere topic's van zijn op dit forum. Men is vrijwel continu bezig met het verbeteren van de games, er zijn ook nog andere applicatie's dan Ship Simulator alleen. Bovendien is Vstep een relatief klein bedrijf en dus wordt er het merendeel van de tijd maar gewerkt aan een project tegelijkertijd. Voor zo'n klein bedrijf vind ik het al een hele prestatie dat ze al een compleet spel draaiende en wel op de markt brengen.

Ik snap je frustratie, en kan je dan ook wel mededelen dat er momenteel weer gewerkt wordt aan Ship Simulator. Maar denk ook eens aan bijvoorbeeld virtual sailor, die heeft ook zijn voor en nadelen. En ook daar zitten bug's in. En realisme is er totaal niet bij.

Ik hoop dat er binnenkort wat meer informatie naar buiten komt met betrekking tot een eventuele volgende patch. Ik heb er vrij hoge verwachtingen van mbt. het verbeteren van bugs en en de afwerking van de game. Verder adviseer ik je de topic te sluiten, heeft weinig zin.

gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105

Volgens mij wordt dit weer een eindeloze discussie waar al meerdere topic's van zijn op dit forum. Men is vrijwel continu bezig met het verbeteren van de game

Daar gaan we weer .......
Ik (wij) hoeven toch niet steeds maar maanden te wachten totdat er eens een update komt??
dat gaat helemaal nergens over!

En dan kun je wel zeggen van "Vstep is een relatief klein bedrijf"   ,ze hebben genoeg verdiend aan de game en dan zetten ze er maar eens wat meer mensen op..

En ik ben nog geen topics tegengekomen met wat men vindt van de werkwijze van Vstep (wel van de game dat weet ik) maar daar gaat in de hoofdlijn dit item NIET over.
we weten allemaal wel wat er scheelt aan Shipsim Extremes!

Schijnbaar hou jij van lang wachten,maar weet zeker dat er meerdere mensen zijn die dit stoort en daarom dit item wekle ik zeker niet ga sluiten
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

larsdehaan

  • Guest

Ik iriteer me rot aan dat gezeur de hele tijd en als sse niet werkt ga je toch lekker ss08 doen?

Groeten uit noorwegen
Logged

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105

wat erg dat je je irriteert  ...als je het onderwerp had gelezen (begrijpend lezen heet dat) had je het item ook links kunnen laten liggen... :doh:
dus doe even niet zo tof ..
als ik het gevoel heb dat ik mijn mening wil spuien dan doe ik dat ook.

groeten uit holland



« Last Edit: July 22, 2011, 15:14:09 by tugspotter raymon »
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

Swenson

  • Ship Simulator Community Manager
  • Forum member
  • Posts: 436

Beste Raymon (en anderen),

Het is natuurlijk helemaal niet gek om te vragen wat de status is van de updates die er aan zitten te komen. Wij betreuren het ook dat we op het moment niet meer aan Ship Simulator Extremes hebben kunnen werken.

Natuurlijk zijn we niet helemaal gestopt met het doorontwikkelen, langzamerhand komen we steeds dichter bij een nieuwe patch die het leven van een Ship Simulator Extremes schipper een stuk aangenamer moet maken. In de volgende patch hebben we de irritante bug van het kade stuiteren/lanceren gefixed en hebben we de multiplayer bugjes de nek om gedraaid!

Helaas kan ik nog geen definitieve datum aan de patch hangen, hier hangen nog even te veel dingen van af. We blijven er aan werken en zetten waar het kan extra mensen bij om de patch zo snel mogelijk af te hebben.

Ik hoop dat dit wat onrust wegneemt, het is in ieder geval zeker iets om naar uit te kijken.

Veel plezier op de zeeën!
Het ShipSim Team!
 :2thumbs:
Logged
Stay up to date by following our social channels!
http://twitter.com/shipsim
http://www.facebook.com/shipsim

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374

Als ik een mod. was had ik dit topic met een-en-de-zelfde rotvaart gesloten ......
Wat schrijf jij toch ruziezoekend naar overige forumleden ,Tugsp. Raymon...
Alleen al hoe je het topic begint dat wekt al geirriteerde reacties/posts op!



Groeten uit een zonnig Spanje (kijkend op de buienradar site) waar het niet dat vieze troosteloze hondenweer is als in Nederland!! :thumbs: :thumbs: ;D :C :lol:
« Last Edit: July 22, 2011, 13:19:56 by Mslb_Eemshoorn »
Logged

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105

ga je weer beginnen pubertje!
ze zouden jou van dit forum moeten bannen want het is niet de eerste keer dat je schenen loopt te trappen
dus hou lekker je pubermondje dicht (en dit is het laatste wat hier tegen jou en anderen zeg die het niet zint)
anders gaan we even per PB verder ,want begin jou een beetje zat te worden ,je weet nog wel de laatste keer dat je met iedereen herrie zat te schoppen!
dus wees wijs,en onthou 1 ding ik hou het langer vol als jij..

nogmaals in nederland hebben we zoiets van recht van vrijuitsmening weet niet uit welk hol jij gekropen bent!
ik loop helemaal niet ruzie te zoeken ,ik ventileer alleen wat ik van het hele gebeuren vindt.

kijk ook even naar je laatste regel die je geschreven hebt ,dat schrijven alleen rukkertjes als jij ,te zielig gewoon .
en hier is het trouwens prima weer hoor .

@Swenson:bedankt voor je uitgebreide antwoord ,daar kan ik wat mee en vertrouw op je woorden.

@mod: jullie hoeven niet in te grijpen , als meneer Eemshoorn weer begint zal ik hem wel even per PB te woord staan.

« Last Edit: July 22, 2011, 15:08:08 by tugspotter raymon »
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490

Hallo Allemaal
Wil ik jullie verzoeken om een beetje te temperen, anders ben ik toch genoodzaakt om deze topic te sluiten voor het van kwaad tot erger wordt.
Met modder gooien en vingertjes wijzen kom je niks verder mee. :evil:
Iedereen is vrij om zijn mening te geven maar wel op een fatsoenlijke en sociale manier.
Alvast bij voorbaat dank voor de medewerking. ;D
grt
JoMach
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431

Beste Raymon (en anderen),

Wij betreuren het ook dat we op het moment niet meer aan Ship Simulator Extremes hebben kunnen werken.

Het ShipSim Team!
 :2thumbs:
Ahoy Swenson,
Deze uitspraak vraagt wel om enige opheldering. Is er een niet vertrouwlijke verklaring te geven waarom jullie niet aan SSE hebben kunnen werken?
Ben waarschijnlijk niet de enige simmer die hier benieuwd naar is.
Groet
Aad the Pirate
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: peiling algemene tevredenheid betreffende Vstep mbt SSim Extremes
« Reply #10 on: July 22, 2011, 19:33:02 »

Ahoy Swenson,
Deze uitspraak vraagt wel om enige opheldering. Is er een niet vertrouwlijke verklaring te geven waarom jullie niet aan SSE hebben kunnen werken?
Ben waarschijnlijk niet de enige simmer die hier benieuwd naar is.
Groet
Aad the Pirate
inderdaad volgens mij zit iedereeen weer op een nieuwe pach te wachten en meestal als er een goede redden voor is kunnen de meeste mensen nog wel heel even wacht  :thumbs:
gr lala
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: peiling algemene tevredenheid betreffende Vstep mbt SSim Extremes
« Reply #11 on: July 22, 2011, 20:12:05 »

@mod: jullie hoeven niet in te grijpen , als meneer Eemshoorn weer begint zal ik hem wel even per PB te woord staan.
[/b][/u][/i]


Als jij het nodig vind anderen uit te schelden die ook slechts hun mening (mogen) ventileren dan zal ik je zeggen dat JIJ het niet het langst volhoud, maar wij. En ik raad je af om in een pb ruzie te zoeken, ook dat is niet toegestaan en als er te erg in een pb gescholden word ga je daar ook gewoon voor in de ban vanwege het lastigvallen van mede-forumleden.

Veel plezier met de ban die dit je in ieder geval opleverde, want die taal word niet getolereerd. Tot over een week. En de volgende keer is het serieus en dan kom je er niet met een week vanaf. Als je kunt uitdelen, moet je ook kritiek kunnen incasseren en je schrijft in dit topic wat assumpties op die je zomaar uit de lucht trekt om je gal te spugen. Dan zie ik niet in hoe de post van onze jonge vriend zoveel erger is.  En het is ook zeker geen reden om hem uit te schelden.

Dit topic brengt verder geen enkele waarde en het loopt zoals altijd met een paar mensen weer op bekvechten uit.. Dus slotje erop. Met dank aan degene die niet zonder scheldwoorden kan discussieëren.





en @Aad, ik denk dat Swenson bedoelde 'méér' als in, nog meer dan ze al doen. (Er gaan er uiteraard ook wat op vakantie in deze periode, net als iedereen, dus de mankracht neemt af)




Groet,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines