Hello Guest March 28, 2024, 15:44:48 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Addons kopen?  (Read 8489 times)

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Addons kopen?
« on: July 06, 2011, 22:24:35 »

Waarom ik niet de addons koop is simpel, zolang je een boot/ schip niet fatsoenlijk aan kan meren is dat niet infrage immers het varen is best leuk ,maar ook het aanmeren hoort bij het varen zoniet het leukste daarvan.
de problemen bij het afmeren zijn zo dramatisch dat ik elke addon niet zal kopen zolang deze problemen blijven.
ook het multyplayer gebeuren is verre van goed.
VSTEP zal aan deze punten hard moeten werken voordat ik weer geintereseert raak in shipsim.
ik denk dat ik niet de enige ben die daar over zo denkt.
in plaats met addons te komen zoals (de ferry pack) zal men eerst alle aandacht moeten schenken aan de bucks zoals hierboven geschreven.

groet
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Addons kopen?
« Reply #1 on: July 06, 2011, 22:34:38 »

Duidelijke taal.  :)

Maar in ieder geval even ter informatie, het team dat een addon maakt is niet ook per se hetzelfde team dat bugs repareert.

Dus terwijl de ene groep het één doet, kan de andere rustig dat andere ook doen natuurlijk, en zo hebben ontwikkelaars allemaal hun eigen taken, net als in elke andere onderneming. De timmerman werkt ook onafhankelijk van de loodgieter en de metselaar maar toch ook allemaal aan hetzelfde huis..   ;D

Maar je mening is duidelijk en hopelijk kunnen de komende veranderingen daar wat aan verbeteren!!  Er word hard gewerkt in ieder geval, om de volgende patch tot stand te laten komen. Dat word niet verhindert door addons.

Groeten,
Fred
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Addons kopen?
« Reply #2 on: July 06, 2011, 22:45:18 »

Duidelijke taal.  :)

Maar in ieder geval even ter informatie, het team dat een addon maakt is niet ook per se hetzelfde team dat bugs repareert.

Dus terwijl de ene groep het één doet, kan de andere rustig dat andere ook doen natuurlijk, en zo hebben ontwikkelaars allemaal hun eigen taken, net als in elke andere onderneming. De timmerman werkt ook onafhankelijk van de loodgieter en de metselaar maar toch ook allemaal aan hetzelfde huis..   ;D

Maar je mening is duidelijk en hopelijk kunnen de komende veranderingen daar wat aan verbeteren!!  Er word hard gewerkt in ieder geval, om de volgende patch tot stand te laten komen. Dat word niet verhindert door addons.

Groeten,
Fred
dank voor je antwoord Mad Fred ,
maar als ik een huis of boot heb gekocht en die heeft zware lekkage wil ik toch echt wel eerst die lekkage hebben opgelost voordat de timmerman komt voor de final tutch  :blush:

groet
« Last Edit: July 06, 2011, 22:51:50 by carambole1 »
Logged

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: Addons kopen?
« Reply #3 on: July 19, 2011, 07:54:01 »

ik wil geen water op het vuur gooien ,maar vindt dat het allemaal tergend langzaam gaat bij de firma Vstep..
en dan kan er wel gesuggereerd worden:Vstep is heel hard bezig ,en de mensen werken er hard aan ..

Ik heb echt spijt dat ik Xtremes heb gekocht ...zoveel bugs waarvan een paar hele irritante!

Vstep als jullie je klanten willen behouden ,geef dan kleinere update patches uit ,op een regelmatigere basis als waarin het nu gaat ....
maanden hoor je niets en dat frustreert mij als gebruiker .

Ook vindt ik de vernieuwing van schepen (add-ons) veels te lang duren ,al vind ik dat maar bij zaak.
Ga het spel nou eens vlekkeloos maken zonder die irritante fouten .

2008 is ook nooit afgemaakt al liep dat beter als extremes ...
over een aantal maanden zitten we weer in 2012 en krijgen we dan weer een nieuwe versie ??waarbij we extremes ook weer links laten liggen?

kom op Vstep schop jezelf eens onder je kont ,want dit loopt mijnziens de spuigaten uit!

dit is geen aanval op de moderators overigens,puur naar Vstep en hoop dat iemand dit kan communiceren richting Vstep

Ray
« Last Edit: July 19, 2011, 08:01:47 by tugspotter raymon »
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Addons kopen?
« Reply #4 on: July 19, 2011, 21:10:34 »

 :(Tja geheel eens met Carambole en Raymon,wat hebben we aan adonns als het spel niet naar behoren werkt in multyplayer,beloftes heb ik vanaf 2008 genoeg gelezen,alleen de oplossing?????
Laat V-step nu eens de vinger op dit simulatorgame leggen,zodat de problemen met o.a slepen ,aanmeren,dieptes in rotterdam opgelost worden,de lijst is groot, maar na 2008 mocht verwacht worden dat die fouten niet in 2010 zouden zitten,toch wel.. >:(
Waar wordt dan op getest? dit waren bekende punten ook in 2008. die neem je als tester mee in een nieuwe game,tenminst ik wel al is dat bij een ander simulatie spel.
V-step doe er nu wat aan,niet de moderators die doen wat ze kunnen, maar bij v-step is de belangrijkheid schijnbaar gedaald....
Hoop dat deze mail naar de juiste persoon wordt doorgemaild..

Traveler
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Addons kopen?
« Reply #5 on: July 20, 2011, 10:26:13 »

En hoe goed is de kwaliteit van Vehicle Simulator, de opvolger van Virtual Sailor dan? Zou dat een goed alternatief voor SSE wezen?
« Last Edit: July 20, 2011, 10:31:25 by MokMok »
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Addons kopen?
« Reply #6 on: July 22, 2011, 23:26:58 »

En hoe goed is de kwaliteit van Vehicle Simulator, de opvolger van Virtual Sailor dan? Zou dat een goed alternatief voor SSE wezen?

Hallo Mok MOk dit is een VSTEP shipsimulator forum en niet Virtual Sailor ,
het moet niet zo zijn van ja maar kijk dan die, wat vind je daar van (Virtual Sailor)is een andere sim
ik denk niet dat shipsim zich wil vergelijken met Virtual Sailor !
maar als ik in een ander bericht mag geloven zijn de buks van het afmeren verleden tijd in de volgende update
en multiplayer stabiel is ,
 groet


Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Addons kopen?
« Reply #7 on: July 27, 2011, 21:31:54 »

Qua realisme/manuoeuvreereignschappen is er geen betere simulator dan Ship Simulator van Vstep. En inderdaad is de bug tijdens het aanraken van de kade gefixed. Ik heb vrij hoge verwachtingen van de volgende patch en denk ook zeker dat vstep daar heel wat mee goed maakt.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Addons kopen?
« Reply #8 on: July 27, 2011, 22:30:16 »

Qua realisme/manuoeuvreereignschappen is er geen betere simulator dan Ship Simulator van Vstep. En inderdaad is de bug tijdens het aanraken van de kade gefixed. Ik heb vrij hoge verwachtingen van de volgende patch en denk ook zeker dat vstep daar heel wat mee goed maakt.

Gr,
eggy1991

He eggy 1991 heb ik wat gemist is de bug van het afmeren gefixt heb er nog geen update van gezien???????
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Addons kopen?
« Reply #9 on: July 27, 2011, 22:33:28 »

Een officiele patch is er nog niet, we zijn dat probleem wel aan het testen/verbeteren.

gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: Addons kopen?
« Reply #10 on: August 03, 2011, 20:03:35 »

Een officiele patch is er nog niet, we zijn dat probleem wel aan het testen/verbeteren.

gr,
eggy1991

Niet handig Eggy, in het verleden zijn al vele malen dit soort veronderstellingen gedaan waardoor dit forum vervuild werd met oeverloze discussies.
Dat er aan gewerkt wordt weten we en het is gewoon afwachten tot jullie testers alle problemen onder de knie gekregen hebben zodat Vstep een 100% werkende patch werkende uit brengt.

Mijn quote is naar jou niet lullig bedoeld maar laten we het verleden niet herhalen.

Opaboot


Had de andere topic met het slotje nog niet gelezen maar is er een goed voorbeeld van wat ik bedoel :'(
« Last Edit: August 03, 2011, 20:11:06 by Opaboot »
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: Addons kopen?
« Reply #11 on: August 04, 2011, 17:42:55 »

persoonlijk hoor ik wel graag  dit soort uitspraken,om als zo eerder gezegd (idd een gesloten topic wat ik gestart heb)
je anders vanuit V-step maanden niks hoort ..
nu hoor je teminste dat ze er wel mee bezig zijn ,lichte troost zeg maar ...
dat geeft weer wat hoop dat het spel nu eens goed draaiende gemaakt word.

Ik erger me soms aan bepaalde mensen hier die alles maar blijven goed praten ,en geen kwaad woord willen horen over het spel en daarbij maar blijven accepteren dat ze met een half werkend spel spelen.

Nautisch gezien klopt er helaas nog steeds een heleboel niet ,en denk dat ik hier wel over mee kan praten omdat ik uit een scheepvaart familie kom en daarbij ook mn stuurmans diploma (SWK) heb.

Neemt niet weg dat ik in het desbetreffend (gesloten) draadje over de schreef ben gegaan maar nogmaals ben ik eigenlijk gewoon het wachten zat .

ik hoop echt dat de patch waaraan gewerkt wordt snel uit komt.

grt
Ray
« Last Edit: August 04, 2011, 18:17:12 by tugspotter raymon »
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: Addons kopen?
« Reply #12 on: August 05, 2011, 09:38:10 »

een quote van iemand op het engels gedeelte ,een uitspraak waar ik het helemaal mee eens ben.
Sunseeker, it's a rum deal when they keep on releasing a new version every couple of years. It says to me that they aren't really thinking from day 1 what they are actually doing.

Quite frankly I think the whole business model is fundamentally flawed. I am quite keen on 08, but won't buy sse on principle. Ironically I think 06 provided the best gameplay and enjoyment.

Sorry if that sounds harsh but it's a harsh world and just trying to be nice doesn't help much!

They need to stop these big and costly re-starting from scratch and use their time and money to fine tune existing stuff- and add ons, which can make money I'm sure.
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Addons kopen?
« Reply #13 on: August 05, 2011, 13:27:47 »

Ik vind dat SSE zich erg traag ten opzichte van SS08 ontwikkelt, dat ontwikkelde zich veel sneller, de patches kwamen sneller uit etc..
Het spel gaf gelijk al weinig problemen, na een half jaar updates en patches was het spel prima speelbaar, sse niet echt geloof ik... ::)

Eemshoorn

Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Addons kopen?
« Reply #14 on: August 05, 2011, 13:56:36 »

Ik vind dat SSE zich erg traag ten opzichte van SS08 ontwikkelt, dat ontwikkelde zich veel sneller, de patches kwamen sneller uit etc..
Het spel gaf gelijk al weinig problemen, na een half jaar updates en patches was het spel prima speelbaar, sse niet echt geloof ik... ::)

Eemshoorn


Eemshoorn, klopt bij 2008 ging het sneller, maar hou er aub rekening mee dat SSE veel complexer in elkaar zit, dit is echt appels met peren vergelijken. deze 2 versies verschillen hemelsbreed van elkaar, dus gewoon geduld hebben en VSTEP de gelegenheid geven om een goeie patch neer te zetten.
En het bij tij en ontij hier je grief neer te zetten zoals sommige mensen nu eenmaal graag doen is eigenlijk ook niet reeel, want laat ons eerlijk zijn er zitten nog bugs in maar over het algemeen het spel op zich is vele malen beter dan 2008  toch zeker op grafisch gebied en realiteit.
Op zich is er met spel heel goed te spelen alleen maar de MP is minder, maar daar wordt volop aan gewerkt.
grt
jomach
Logged

tibodeprest

  • Forum member
  • Posts: 4
Re: Addons kopen?
« Reply #15 on: August 05, 2011, 18:10:10 »

Hallo,

als ik het Ferry-Pack koop, hoe gaat dat dan in z'n werk?

Grts, Tibo
Logged

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: Addons kopen?
« Reply #16 on: August 05, 2011, 19:11:53 »

Eemshoorn, klopt bij 2008 ging het sneller, maar hou er aub rekening mee dat SSE veel complexer in elkaar zit, dit is echt appels met peren vergelijken. deze 2 versies verschillen hemelsbreed van elkaar, dus gewoon geduld hebben en VSTEP de gelegenheid geven om een goeie patch neer te zetten.
En het bij tij en ontij hier je grief neer te zetten zoals sommige mensen nu eenmaal graag doen is eigenlijk ook niet reeel, want laat ons eerlijk zijn er zitten nog bugs in maar over het algemeen het spel op zich is vele malen beter dan 2008  toch zeker op grafisch gebied en realiteit.
Op zich is er met spel heel goed te spelen alleen maar de MP is minder, maar daar wordt volop aan gewerkt.
grt
jomach

Grafisch beter .....vindt het nog wel meevallen Jomach,waar is bv het schroefwater gebleven(heb het niet over het kielzog),dat in 2008 wel zat? en dat is wat ik bedoel dat alles door jullie maar goed gepraat blijft worden...

En nee me gerief halen is er niet bij (voel me wel  aangesproken zoals je ziet),ik snap dat jij als moderator VSTEP niet af kunt/wilt vallen .

en zoals eerder gezegd laten ze die add-ons nou maar even zitten en laten ze spel eens"flawless" maken dat is veel belangrijker ...maar ook dat moet bijna nu al een jaar duren.

waarom kunnen de update patches niet op een kleinere basis uitgebracht worden ?zodat er meer regelmaat komt bij het updaten van het spel ...dat houdt de klant ook meer tevreden .dus paar punten tegelijk en niet een patch waar 10 tallen dingen geupdate wordt.

Maargoed ben nu wel een beetje moegestreden ,en hou er ook helemaal niet van om negatief te doen maar ik als klant (voor een spel waar ik voor betaald heb ) en de daarbij de aangekochte Add-on pack verwacht ik op den duur gewoon verbetering ,vandaar.

Ik stop er idg mee ,heb mn zegje gedaan en ben er klaar mee.
grt
Raymon
« Last Edit: August 05, 2011, 19:17:22 by tugspotter raymon »
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Addons kopen?
« Reply #17 on: August 05, 2011, 20:00:41 »

Hallo,

als ik het Ferry-Pack koop, hoe gaat dat dan in z'n werk?

Grts, Tibo
Hallo Tibo, eerstens welkom op het forum.
Hoe bedoel je hier precies mee??, welke versie heb je van Extremes (Steam, DVD of d/l versie van shipsim.com??)
Als je geen steam versie heb kun je de addon hier op deze link bestellen, (https://www.shipsim.com/account)
wil je wel je eigen registreren op je profiel blad, kun je ook in de technische gedeelte komen, daar kun je ook veel antwoorden op je eventuele vragen tegenkomen en kun je op multy player.
veel succes en vaar plezier
grt
JoMach
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Addons kopen?
« Reply #18 on: August 05, 2011, 20:11:34 »

Grafisch beter .....vindt het nog wel meevallen Jomach,waar is bv het schroefwater gebleven(heb het niet over het kielzog),dat in 2008 wel zat? en dat is wat ik bedoel dat alles door jullie maar goed gepraat blijft worden...

En nee me gerief halen is er niet bij (voel me wel  aangesproken zoals je ziet),ik snap dat jij als moderator VSTEP niet af kunt/wilt vallen .

en zoals eerder gezegd laten ze die add-ons nou maar even zitten en laten ze spel eens"flawless" maken dat is veel belangrijker ...maar ook dat moet bijna nu al een jaar duren.

waarom kunnen de update patches niet op een kleinere basis uitgebracht worden ?zodat er meer regelmaat komt bij het updaten van het spel ...dat houdt de klant ook meer tevreden .dus paar punten tegelijk en niet een patch waar 10 tallen dingen geupdate wordt.

Maargoed ben nu wel een beetje moegestreden ,en hou er ook helemaal niet van om negatief te doen maar ik als klant (voor een spel waar ik voor betaald heb ) en de daarbij de aangekochte Add-on pack verwacht ik op den duur gewoon verbetering ,vandaar.

Ik stop er idg mee ,heb mn zegje gedaan en ben er klaar mee.
grt
Raymon
Hallo Raymon, dit heeft niks met mijn moderator schap bij VSTEP te maken, maar gewoon mijn eigen persoonlijke mening zoals ieder er zijn mening over heeft, maar zoals ik al eerder schreef er zijn nog bugs idd maar daar wordt flink aangewerkt. ik kom veel dingen hier tegen waar ik eerlijk gezegd geen last van heb, bv zoals jij aanhaalt dat schroefwater, ik heb alles op high staan en oke het is nog niet zoals in real dat je achter de kont een hoop schroefwater ziet, maar je kunt toch goed zien wanneer je schroef bijstaat en naar welke kant je roer dan staat, maar zoals ik al zei er wordt aangewerkt.
Grt Jomach
Logged

zeerob

  • Forum member
  • Posts: 43
Re: Addons kopen?
« Reply #19 on: August 06, 2011, 00:25:48 »

een quote van iemand op het engels gedeelte ,een uitspraak waar ik het helemaal mee eens ben.


EN IK OOK! MAAR DAT HAD IK AL GEZECHT!!! WAAR IS MIJN QUOTE GEBLEVEN IS DIE ER AF GEHAALT!!
graag andwoord svp

grt
Rob
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Addons kopen?
« Reply #20 on: August 06, 2011, 08:16:49 »


EN IK OOK! MAAR DAT HAD IK AL GEZECHT!!! WAAR IS MIJN QUOTE GEBLEVEN IS DIE ER AF GEHAALT!!
graag andwoord svp

grt
Rob

Rob, waarom moet het altijd zo nadrukkelijk met hoofdletters, ik denk dat het de oorzaak is dat je quote is weggehaald. je kan je zegje ook op de normale manier doen zoals iedereen.
grt
jomach
Logged

traveler

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Addons kopen?
« Reply #21 on: August 06, 2011, 11:39:13 »

Grafisch beter dan 2008 ,gedeeltelijk,minder details dan 2008,wle beter water en scheepsdetails,realistischer? op dit moment nee,want aanmeren,slepen, havens invaren ( dieptes kloppen niet vastlopen) dat moet toch eerst verbeterd worden Jomach.
Zeker na 1 jaar mag je verwachten dat een game in multieplayer werkt,zolang dat niet het geval is zal de animo voor adonns ook minder zijn.
Wat de hoofdletter betreft,vreemd mag op andere forums ook,heb er niks over gelezen hier dat je geen hoofdletters mag gebruiken om je tekst DUIDELIJK te maken.

met vriendelijke groet traveler
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: Addons kopen?
« Reply #22 on: August 06, 2011, 11:46:32 »

Ik vind dit eigenlijk nogal nutteloos. Jullie kunnen allemaal wel klagen en schelden over het spel maar dat maakt het werk van VSTEP er niet sneller op!
Heb gewoon nu eens even geduld! Het is nu vakantietijd en dan zullen er wel wat mensen van VSTEP nu weg zijn.
Gun hun ook eens effe hun vrije tijd, dan kunnen ze weer ontspannen verder werken aan SSE.
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Addons kopen?
« Reply #23 on: August 06, 2011, 12:12:06 »

Grafisch beter dan 2008 ,gedeeltelijk,minder details dan 2008,wle beter water en scheepsdetails,realistischer? op dit moment nee,want aanmeren,slepen, havens invaren ( dieptes kloppen niet vastlopen) dat moet toch eerst verbeterd worden Jomach.
Zeker na 1 jaar mag je verwachten dat een game in multieplayer werkt,zolang dat niet het geval is zal de animo voor adonns ook minder zijn.
Wat de hoofdletter betreft,vreemd mag op andere forums ook,heb er niks over gelezen hier dat je geen hoofdletters mag gebruiken om je tekst DUIDELIJK te maken.

met vriendelijke groet traveler
Hallo Traveller, volgens de etiquette van forum gebruik, staat hoofdletter gebruik in forums gelijk aan hard roepen/schreeuwen en is dus niet netjes, dus met andere woorden de nadruk leggen/of opdringen van je mening, tenminste dat is mij altijd verteld. ;D
grt
jomach
Logged

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
Re: Addons kopen?
« Reply #24 on: August 06, 2011, 22:49:00 »

Hallo Traveller, volgens de etiquette van forum gebruik, staat hoofdletter gebruik in forums gelijk aan hard roepen/schreeuwen en is dus niet netjes, dus met andere woorden de nadruk leggen/of opdringen van je mening, tenminste dat is mij altijd verteld. ;D
grt
jomach
Hallo JoMach,

vind het heel jammer dat je op de letter groote kijkt van iemand die zijn emoties uit,
het waren naar mijn mening geen koeienletters die het hele beeldsherm vullen.
naar mijn mening mag iemand best zijn mening spuien in hoofdletters.
CENSUUR is een slechte zaak .
zolang iemand niet persoonlijk word of grieflijke taal uitspreekt naar een of ander persoon zal je niet moeten kjiken naar een iets te grote letter,

groet
« Last Edit: August 07, 2011, 13:56:19 by carambole1 »
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines