Hallo mensen hier ben ik nog even weer,ik heb nog geen antwoord op mijn vraag hoe oud ik dan word,en het is niet nieuw als je van 28 naar 38 gaat.Ik zou haast zeggen het is een doordenkertje.
Net als het volgende verhaaltje en dat is wel een doordenkertje,Een stuk of vijf dwergen lopen in het bos en ze hebben toch een plezier en ze zingen uit volle borst WIJ HEBBEN TOVERKRACHT, WIJ HEBBEN TOVERKRACHT,WIJ HEBBEN TOVERKRACHT, en een ELFJE vliegt daar langs en hoort dat een poosje aan en dan valt het haar op dat het achterste dwergje er een beetje sip bij loopt en ook niet meezingt,dus ze vliegt er naar toe en vraagt aan het dwergje, hoe heet jij? och zegt het dwergje mijn naam is To.
Normaal vertel ik niet zulke vlauwekul,alhoewel!!maar deze vond ik wel leuk en het is ZONDAG dus dat moet kunnen toch.
En nu mijn leeftijd maar jullie weten het wel jawel jullie maken mij niet wijs,dat jullie dat niet weten.
Nou voor diegenen die het echt niet weten, Draai mijn beide leeftijden maar om dan weet je hoe oud ik ju ben en hoe oud ik de 26e van deze maand word, Ja Juist he he.
Vr Gr Eddy