Hello Guest April 23, 2024, 18:45:56 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Schietpartij Alphen aan den Rijn  (Read 1987 times)

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Schietpartij Alphen aan den Rijn
« on: April 09, 2011, 14:12:32 »

Hallo,

Ik heb zojuist gehoord dat vandaag, een persoon van ongeveer 25 jaar met een automatische geweer een winkelcentrum is binnengegaan.
6 mensen zijn overleden, 4 zijn zwaargewond, 5 zijn middelzwaar gewond en 2 zijn lichtgewond.
De dader heeft zich door het hoofd geschoten.

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2686/Binnenland/article/detail/1872756/2011/04/09/Schietpartij-Alphen-aan-den-Rijn-6-doden-4-heel-zwaar-gewond.dhtml
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

oceandream

  • Forum member
  • Posts: 1777
Re: Schietpartij Alphen aan den Rijn
« Reply #1 on: April 09, 2011, 14:17:19 »

Oohhhh jeej

Wat erg :O
Logged


Join Greenpeace virtual today
We need more members too keep out forum active

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Schietpartij Alphen aan den Rijn
« Reply #2 on: April 09, 2011, 17:23:06 »

Had ie zichzelf nou maar vóór dat bloedbad door het hoofd geschoten, dan was er heel erg veel leed vermeden...  >:(

Er lopen zieke mensen rond, meer kun je er eigenlijk niet over zeggen.. in en in triest.  :'(

Logged

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Re: Schietpartij Alphen aan den Rijn
« Reply #3 on: April 14, 2011, 18:57:42 »

Een vriend van mij die wou dus daar net boodschappen gaan doen maar hij dacht ik wacht nog even een half uurtje en toen hoorde hij ineens dit op de radio... :-[ :'(  hij was echt geschrokken... :o

Ik snap nou nooit dat dat soort lui eerst andere mensen meeslepen de dood in, en niet gewoon gelijk zichzelf door hun kop schieten, dan gaan er tenminste geen andere mensen ook dood.

Dit is gewoon in en in triest, ik was ook flink geschokt want ik woon op steenworpafstand van Alphen aan den Rijn,
voor het zelfde geld had hij niet zichzelf gedood en had hij misschien vrij rondgelopen die middag en nog meer slachtoffers gemaakt.

Eemshoorn
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines