Hello Guest April 26, 2024, 20:23:05 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: 2 vragen...  (Read 1481 times)

redeagle

  • Forum member
  • Posts: 13
2 vragen...
« on: March 09, 2011, 17:50:13 »

Hallo,
Ik heb 2 vragen:
- er word gesproken over een mission editor voor de extremes versie nou is mijn vraag is deze al aanwezig?
En waar kan ik hem downloaden kan namelijk niks vinden.

- ik heb de eer om op zeer bekende zeeslepers te varen namelijk de London, Rotterdam en Singapore ook wel bekend als Smit London, Smit rotterdam en Smit Singapore tegenwoordig zijn deze van Svitzer ocean Towage. Is
het mogelijk dat deze schepen ook in het spel zouden komen? Denk dat dit toch wel Hollands glorie is...
Ik kan persoonlijk een heleboel foto's leveren
Logged
.                                                                          Stagaire on the Svitzer Marken

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: 2 vragen...
« Reply #1 on: March 09, 2011, 17:53:05 »

Vraag 1: De mission editor is allang uit. Je hoeft alleen maar het spel tot 1.3 of hoger te patchen.

Vraag 2: Daar is een kleine kans op omdat alleen VSTEP de mogelijkheid heeft om schepen in SS toe te voegen.
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: 2 vragen...
« Reply #2 on: March 09, 2011, 19:32:04 »

zelf zou ook meschien wel lukken maar zal dan niet het beste zijn en  je moet dan ook nog het schip zlef hebben of je moet aan vstep zelf vragen maar denk dat je een kleine kans hebt.

gr lala
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines