Hello Guest March 28, 2024, 16:12:38 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Zeesleper De ELBE  (Read 3828 times)

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Zeesleper De ELBE
« on: February 05, 2011, 03:42:19 »

Goeden nacht.
Ik heb alle schepen die ik gekocht heb opgeslagen en daarna geinstalleerd,maar ik denk dat ik de ELBE vergeten heb op te slaan want ik ben hem kwijt.Ik overal zoeken,in de shipyard daar staan wel de Superpacks maar niet de schepen zelf,de licency kea's heb ik wel allemaal en ik heb ook een persoonlijke licency kea. Maar waar kan ik de schepen wel vinden wie kan mij dat vertellen.
En als ik mijn registratie inlog gegevens kwijt ben,moet ik me dan opnieuw registreren of hoe gaat dat,want dat ben ik ook kwijt. :o Ach ja men word een jaartje ouder hé,ja want ik wou de sigita dowloaden maar mijn gebruikersnaam of wachtwoord klopten niet en nu wou ik een nieuw wachtwoord aanvragen maar er stond nergens de vraag of ik mijn gebruikersnaam of wachtwoord vergeten was. Je moest eigenlijk met één gebruikersnaam en wachtwoord overal in shipsim, waar je dat nodig hebt terecht kunnen.Want van het forum heb ik ook een gebruikersnaam en wachtwoord.Kan ik die misschien ook gebruiken om me opnieuw te registreren?
Zo eerst welterusten.
Gr: Eddy.  :captain: :sleepy:
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #1 on: February 05, 2011, 09:18:56 »

hey

het word wel een beeje moelijk als je de gegevens van je acount niet weet maar meschien zou je de download link van iemand anders kunnen krijgen weet niet of het kan.
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #2 on: February 05, 2011, 09:27:44 »

Goedenmorgen Lala
Ja daar zat ik ook aan te denken,maar ze zullen ze toch nog niet verwijderd hebben?
Nog maar even afwachten er meld zich vandaag vast nog wel iemand, bedankt.
Gr: Eddy
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #3 on: February 05, 2011, 14:20:59 »

Hallo Eddy,

De Elbe staat nog wel in de shipyard (rechter kolom, elbe en furie staan apart, niet tussen de superpacks), maar ja als je je inlog gegevens niet meer weet is het lastig. Opnieuw registreren geeft je niet je downloads terug, want die zijn gekoppelt aan die oude.

Weet je nog wel je email adres waarmee je daar toendertijd hebt geregistreerd?

Zo ja, stuur me die maar even in een pm, dan zal ik voor je kijken wat ik kan doen. Aangezien het nu weekend is, word het echter wel maandag voordat iemand op kantoor de boel nakijkt, vrees ik.

Wat ik je wel even wil vragen nog, is om even de license key van de Elbe in je profiel te zetten. Je hebt daar slechts de Jumbo Javelin key staan. Als je die van de Elbe er even in zet, heb ik misschien ook nog wel een direktere oplossing!!  :)

Groet,
Fred
« Last Edit: February 05, 2011, 14:28:56 by Mad_Fred »
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #4 on: February 05, 2011, 17:06:47 »

De Key van de Elbe staat nu in mijn profile en ik heb er gelijk nog maar een paar in gezet.
die PM  word daarmee bedoeld sent to?
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #5 on: February 05, 2011, 17:23:46 »

ik bedoel sent this topic

Gr:
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #6 on: February 05, 2011, 17:55:20 »

Ahoy Eddy,
Is jouw huidige email-adres hetzelfde adres waar jij je ooit mee hebt geregistreerd? Zo ja, dan kan je dit ook rechtstreeks aan VSTEP sturen via het contactformulier en dan om je oude wachtwoord vragen (als dit bij VSTEP bekend is, of een nieuw wachtword aanvragen.
Kijk maar in de bijlage hoe je e.e.a. kan bereiken.
In die andere bijlage kan je zien hoe je in de webshop terecht komt. (volg de rode pijlen)
PS
Je kan dit contact formulier gewoon in het nederlands invullen. Begrijp toch niet dat er niet ook een Nederlandse versie van de site bestaat. VSTEP is toch een Nederlands bedrijf!?
« Last Edit: February 05, 2011, 17:57:14 by Aad The Pirate »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #7 on: February 06, 2011, 11:41:34 »

Hallo Aad
Nou de Elbe heb ik al binnen hoor,met een e-mailtje van Mad Fred mooi geregeld.

Mad Fred nog bedankt, en is er nu nog meer wat ik moet doen?
Gr:Eddy
Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #8 on: February 06, 2011, 16:23:46 »

Hallo Mad Fred,
Ik heb de Elbe van je gekregen,maar nu is er een ander probleem.Ik kan er niet mee varen want er zit een slotje op en als ik met de cursor op de Elbe ga staan dan komt er een berichtje (vul uw licentiecode in voor:Elbe)en dat had ik ook al gedaan bij het starten van  shipsim2008 want daar werd om gevraagt.En als ik hem dan nog weer in moet vullen,waar moet ik dat dan doen?Zou het iets mee te maken kunnen hebben met de manier waarop je de Elbe naar mij  toe hebt gestuud (Ja dit is maar lekenpraat hoor) ik hoor graag een reactie van je.

Gr:Ed
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #9 on: February 06, 2011, 19:18:29 »

Hoi Eddy,

Graag gedaan hoor!

Maar.. Hmm raar, dit is gewoon de Elbe van de shipyard namelijk. En als ie aan het begin wel geaccepteerd werd zou het goed geweest moeten zijn. Maar dus duidelijk niet het geval..   ???

Ga ik even uitzoeken! Ik meld me wel als ik een antwoord heb!

Vr. Groet,
Fred

Logged

Moby-Dick

  • Forum member
  • Posts: 93
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #10 on: February 20, 2011, 00:33:28 »

Hoi Fred, heb je nog niet ontdekt waar het aan ligt dat er een slotje op de Elbe zit,ik heb een berichtje terug gehad van VSTEP en ik heb gedaan wat ze gezegd hebben maar dat is ook niet gelukt,dat heb ik ze ook laten weten,en nu wacht ik op het volgende berichtje over mijn registratie.

vr gr eddy.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Zeesleper De ELBE
« Reply #11 on: February 20, 2011, 19:04:38 »

Hallo Eddy,

Nee helaas, het zou gewoon moeten functioneren.

Maar ik neem aan dat Vstep wel zal zorgen dat je er weer toegang tot krijgt op de website, uiteraard!


Even afwachten wat zij zeggen in hun volgende bericht, dan komt het vast helemaal goed!  :thumbs:


Vr. Groet,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines