Hello Guest April 25, 2024, 12:26:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: problemen door andere simulatie progammas  (Read 1522 times)

roy post

  • Forum member
  • Posts: 70
problemen door andere simulatie progammas
« on: December 28, 2010, 19:29:24 »

hallo
ik blij nieuw progamma gehad voor de kerst  crane simulator 2009
geinstaleerd en mooi extremes naar de haaien
bij het opstarten van extremes  kreeg ik gelijk een fout melding chase chandler
ik had die topic voor de radar gedownload dus verwijderen ging niet
de map van v step verwijderd hielp opnieuw extremes geinstaleerd en mooi ging dus ook niet
toen maar mijn windows xp opnieuw geinstaleerd
1 advies koop geen games of software via media markt je hebt altijd problemen
en het mooiste in october koste crane simulator daar 24.50 euro begin december 29.99
er zijn betere winkels om software te kopen
een iedere een gelukkig 2011
en wacht nog steeds geduldig op de nieuw update
vr gr roy post
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: problemen door andere simulatie progammas
« Reply #1 on: December 28, 2010, 20:22:03 »

Hoi Roy,

Nou ja, het kan gebeuren dat de ene game de andere beinvloed.

Ik heb ook games gehad die een bepaalde driver of codec nodig hadden, die op hun beurt dan een andere game juist slecht of niet lieten presteren.

Maar dat kun je niet terug leiden tot een bepaalde winkel(keten) natuurlijk, want daar liggen games van allerlie ontwikkelaars, uitgevers en pluimage.. Met vele verschillende systeem en/of driver software eisen.

Dat kan net zo goed gebeuren bij elke andere winkel, en is soms gewoon pech hebben. Tenzij alle ontwikkelaars precies hetzelfde werken gaan met alles dat ze maken, zul je dat helaas altijd een keertje tegenkomen.

Maar een winkel maakt de spellen natuurlijk niet. Dat er prijsverschillen zijn kan uiteraard wel een reden zijn om een goedkoper alternatief te zoeken, maar het is niet zo dat alle spellen die ze daar verkopen hetzelfde zijn en problemen gaan geven.

Het kan zelfs zijn dat je nog iets aan je pc kunt veranderen m.b.t. drivers, codecs, etc, waardoor ze het beide gewoon gaan doen. Of dat iets anders toevallig is misgegaan en Crane Simulator nu de boosdoener lijkt daardoor, omdat het toevallig het laatst geinstalleerd is. Zal wel niet, ik neem aan dat je dat wel allemaal goed nagegaan bent, maar ik heb crane simulator en alle ship simulators naast elkaar gehad lopen (speel het nu niet meer, het werd saai  :doh: )  en doet het prima allemaal. Dus het komt ook nog eens neer op het individuele systeem dat je hebt draaien. Zowel de software als de hardware, en ook je besturingssysteem natuurlijk, soms. (Ik heb windows 7 maar ook op XP beide games gedraaid naast elkaar)

En met wel miljoenen verschillende mogelijke configuraties, kan geen enkele game ooit waterdicht zijn beveiligd tegen dit soort problemen.  :-\


Maar in ieder geval goed dat je het hebt weten uit te vinden waar het aan lag.

Alvast het allerbest voor het nieuwe jaar ook!!

Groeten,
Fred
« Last Edit: December 28, 2010, 20:23:42 by Mad_Fred »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines