Hello Guest March 28, 2024, 11:34:33 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: handig.  (Read 2301 times)

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
handig.
« on: December 01, 2010, 08:54:46 »

Misschien is het handig indien er alvast een lijst komt met wat al aangepast cq. veranderd is in de patch 1.3.
Ik zie dat legio mensen spontaan topics openen over verlichting en dergelijke terwijl dit misschien allang verholpen is.

Verder, ja wachten duurt lang, menigeen speelt de game niet meer omdat het geen genoegen verschaft elke 10 minuten te moeten inloggen.
Het is bijzonder stil aan de kant van Vstep iets wat kan duiden op hard werken maar ook op andere dingen.
Een klein beetje nieuws zou nu toch wel op zijn plaats zijn dacht ik zo.
En ja ik weet het ook ik heb weer een nieuwe topic geopend.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Platax

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: handig.
« Reply #1 on: December 02, 2010, 13:26:25 »

Ik ben het helemaal met je eens laten ze nu eens zien dat ze er mee bezig zijn.
Ze brengen wel De Vissers Trawler Sigita DLC voor Ship Simulator Extremes uit.
Verlopig laat ik dit voorbij gaan tot dat ik het eerst SS Extremmes eens normaal kan spelen.
Hier zitten nog zat opdrachten in die je nu al niet normaal kan spelen dus lig bij mij ook op de plank.
Ik hoop ook dan dat er snel wat gaat komen al is het maar wat je aan geeft de bugs die al verholpen zijn.
Dan weet je tenminste dat er aan gewerkt wordt, hou het verlopig maar bij me SS 2008.
Krijg bijna spijt dat ik hem gekocht hebt wat ik wel betreurd en er weinig over hoort vind het ook slecht van Vstep.

gr. Platax. :doh:
Logged

zeerob

  • Forum member
  • Posts: 43
Re: handig.
« Reply #2 on: December 02, 2010, 14:01:48 »

Ik ben het helemaal met je eens laten ze nu eens zien dat ze er mee bezig zijn.
Ze brengen wel De Vissers Trawler Sigita DLC voor Ship Simulator Extremes uit.
Verlopig laat ik dit voorbij gaan tot dat ik het eerst SS Extremmes eens normaal kan spelen.
Hier zitten nog zat opdrachten in die je nu al niet normaal kan spelen dus lig bij mij ook op de plank.
Ik hoop ook dan dat er snel wat gaat komen al is het maar wat je aan geeft de bugs die al verholpen zijn.
Dan weet je tenminste dat er aan gewerkt wordt, hou het verlopig maar bij me SS 2008.
Krijg bijna spijt dat ik hem gekocht hebt wat ik wel betreurd en er weinig over hoort vind het ook slecht van Vstep.

gr. Platax. :doh:
Zie gins komt de stoomboot met de Sint,En dan is er GELD TE VERDIENEN :doh: !:) :sleepy !:) :sleepy:
 
 GR Zeerob >:(
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: handig.
« Reply #3 on: December 02, 2010, 15:44:33 »

Dat we niks horen over een datum hebben we zelf aangegeven, eerst klaar dan datum.
Maar helemaal niets vernemen was ook de bedoeling niet.
De laatste patch is van 8 weken geleden, dat is nogal wat zonder ook maar een piep te geven wat er is gebeurd of nog te gebeuren staat.
Ik weet dat de moderators al een en ander aangegeven hebben maar deze zijn ook gebonden aan wat wel en niet mag, het moet echt van Vstep zelf komen maar de policy die ze daar voeren is verre van klant vriendelijk.
Het word eens tijd dat er daar iemand opstaat die recht voor zijn raap is.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: handig.
« Reply #4 on: December 02, 2010, 17:48:17 »

Volgens mij melden wij als vrijwilligers alles hier voor (zwarte) piet snot.  ::)

Of anders is het misschien zo dat het niet uitmaakt hoe het gaat of wat er gedaan word, maar dat men gewoon zo post om het posten van negativiteit an sich... i.i.g. bij sommige mensen heb ik dat idee.. Dus tja daar kunnen wij dan niks aan veranderen, wat we ook zeggen.

Ach ja..  gelukkig zijn er ook nog anderen die wel lezen en geduld hebben en snappen dat als je eerst schreeuwt om het één, dat je daarna niet moet zeuren om het andere, zo werkt het dus niet..  ::)

Jullie vallen in herhaling heren, en ik zal dus maar hetzelfde doen.

Nogmaals.. een datum word gegeven wanneer het verstandig is om dit te doen, hetzelfde geld voor de changelog.. en de patch komt als ie klaar is. Daar moeten jullie het mee doen voor nu, en dat is duidelijk genoeg dacht ik zo. wanneer er iets te melden is, word het meteen gemeld, Vstep post dan de topics en nieuwsberichten op het forum en de site en de newsletter enzo, zoals gewoonlijk. Maar geduld is een schone zaak.   ;D

8 weken tussen twee patches..  is dat zo erg dan? Liever dan toch maar een halve patch die niet werkt? Wat is het nou? Het een, of het ander?  Het is namelijk tegenstrijdig op deze manier.. Gaat Vstep een tip van de sluier oplichten, dan gaat iedereen weer lopen vragen over dit en dat en zus en zo.. is dit er ook, word dat ook aangepakt, zit dit er dan niet in, is dat over het hoofd gezien?  etc..  dus het is even alles of niks.. lijkt me makkelijk genoeg om te begrijpen. Anders loopt het weer in het honderd zoals voorheen. En dat wilden jullie zelf ook inderdaad niet meer deze keer.. dus.. tja.. je kunt het niet beide hebben.

Wat er gezegt kan worden is gezegd.. waar aan gewerkt word veelal gemeld overal op het forum in de topics waar de problemen besproken worden... alles dat gerapporteerd word word doorgegeven door ons aan Vstep, of Vstep ziet het zelf al. Veel meer is er op dit moment niet te zeggen helaas, mannen.. Als je niet had willen wachten op de verbeteringen, had je meteen je geld kunnen terug vragen, die optie was voorhanden..  Nu je ervoor gekozen hebt het af te wachten, zul je helaas geduld moeten hebben net als ons allemaal en aan moeten nemen wat hier door de vrijwilligers word overgebracht totdat de officeiële meldingen komen..

Ik zei het al eerder, maar Vstep is te druk met het spel in orde maken om jullie handje te gaan vasthouden, sorry, dat klinkt vervelend maar is niet zo bedoelt, maar bedenk zelf..heb je liever dat ze hard doorwerken om de patch uit te brengen, of dat ze jullie continue op de hoogte houden zodat het allemaal langer zal duren en er meer teleurstelling kan ontstaan als iets er niet door komt na het testen van nieuwe dingen, en dat zoiets dan tot een volgende patch moet wachten terwijl je je er op verheugd hebt? Dat is al gedaan in het verleden, dat kon een deel van het forum publiek schijnbaar niet aan.. ligt niet aan Vstep dan, maar aan de mensen die er een potje van maken en stennis gaan schoppen achteraf. Niemand mee bedoelt in dit gezelschap hoor, maar da's wel in het verleden aan de orde geweest dus. 

Het word er toch niet anders van, er word nu gewoon keihard aan gewerkt, en éénieder in dit topic heeft dat nu al menigmaal in een soortgelijke topic als dit vernomen, dus wat denken jullie dat er anders word door er continue weer over te beginnen, als ik vragen mag? Het word een beetje een 'het is ook nooit goed' verhaal en da's een beetje kinderachtig ondertussen.. En bepaalde steken onder water, zijn gewoon sneu..  sorry, maar zo is het..  Dat valt in de categotie 'trollen' en zal ook zeer binnenkort zo gaan worden aangepakt als dat zo blijft.

nogmaals.. de sigita was ook al lang klaar... al voor de release, en deze DLC was ook allang gepland.. eigenlijk al eerder.. niks met de sint te maken...  En gaat ook niet ten koste van het andere werk.

en ook over changelogs posten is al e.e.a. gezegd met het hoe en waarom en waarom niet..  lezen, mannen.. lezen!  We herhalen het zo vaak, overal over het forum, dat er overal aan gewerkt word...  En dat hoeft niet per se van Vstep te komen, wij spreken namens hen als we dat soort dingen posten, zij voorzien ons op hun beurt van info en we zijn nergens aan gebonden wat dat betreft.. vstep zal niks gaan posten dat ook niet door ons gezegd zou mogen worden.... als je dat niet kunt aannemen, heb je helaas pech, want zo is het en daar word het niet anders van. :P

Ik ben ook niet tevreden over alles, ik heb ook mijn bedenkingen en frustraties over bepaalde problemen..  kun je nagaan, daar boven op moeten we ook nog proberen hier de lieve vrede te bewaren..   en dat zou een heel stuk leuker zijn als mensen er some even iets verder over nadenken en proberen het geduld op te brengen dat er nodig is, en Vstep een kans te geven het in orde te maken. Of, je had eieren voor je geld kunnen kiezen. Iedereen die veel spellen speelt weet dat op patches wachten soms lang duurt.. 8 weken is nog niks.  :doh:

Ik wacht al meer dan 8 maanden op een bepaalde patch voor een spel dat ik nu als onspeelbaar in de kast heb liggen.. tja.. pech voor mij, ik zal moeten wachten. En dat doe ik dan ook maar. het is ook maar een spelletje.

een beetje meer geduld, en misschien een beetje respect (het is geven en nemen vind ik) is helemaal niet verkeerd, in mijn boekje.

Direct voor zijn raap genoeg, Rider?  ::)

Of ben ik nu weer klantonvriendelijk omdat ik de waarheid zeg?  ;D

Groet,
Fred


Topic gesloten vanwege onnodige herhalingen van reeds meermaals gepostte zaken. Bedankt voor jullie begrip.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines