Hello Guest April 26, 2024, 00:43:50 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: tja2  (Read 4255 times)

carambole1

  • Forum member
  • Posts: 252
tja2
« on: November 22, 2010, 23:02:06 »

ik denk dat tja iets te snel gesloten is wou nog kwijt dat VSTEP na al die sombies die eventueel varen in een server niet de mogelijkheid krijgen om een en ieder uit een game te rammen door middel van dammage off

grt
Tico
« Last Edit: November 23, 2010, 22:46:14 by carambole1 »
Logged

The Sailing Dutchman

  • Forum member
  • Posts: 33
Re: tja2
« Reply #1 on: November 23, 2010, 18:16:26 »

Je kan in multiplayer/vrijvaren je eigen schade al uitzetten. Alleen als iemand je ramt, blijft vervelend.

Koen

Logged

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: tja2
« Reply #2 on: November 23, 2010, 20:44:34 »

de schade uitzetten werkt alleen niet heb het getest
je zink nog steeds probeer maar te slepen en je vlieg en zink daarna
Logged

The Sailing Dutchman

  • Forum member
  • Posts: 33
Re: tja2
« Reply #3 on: November 23, 2010, 20:51:54 »

Als ik mijn schade uitzet, heb ik nergens last van. Ik zink door niets, behalve bij het slepen dan, moet ik toegeven. ( niet bij aanleggen, niet door rammers) Ja en dat het bij het slepen gebeurt is bekend, dus het enige wat je nog even moet laten in SSE, is slepen. Maar daar schijnt aan te worden gewerkt.

Koen
« Last Edit: November 23, 2010, 20:53:30 by The Sailing Dutchman »
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: tja2
« Reply #4 on: November 26, 2010, 11:56:07 »

Als sommigen het zo lollig menen te vinden om elkaar zo graag zonodig mogen rammen, ga dan maar een aparte ramserver beginnen waar je elkaar maar tot zinkens toe mag rammen! Doe dat niet bij de officiële Vstep- of andere servers van gebruikers!
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: tja2
« Reply #5 on: November 26, 2010, 16:07:13 »

Inderdaad!   :thumbs:

En het is ook gewoonweg niet toegestaan. Dus zij die het wel doen, wanneer gerapporteerd, lopen het risico om een block van multiplayer to krijgen.

Dus mijn advies is altijd.. kom je ze tegen, neem screenshots, noteer de naam, de server, het tijdstip, en stuur me maar een berichtje, of een andere moderator op het forum. Dan word er actie ondernomen tegen dat soort spelers.

Helaas zullen er echter altijd wel mensen zijn die het domweg leuk vinden anderen te sarren en hun plezier te bederven. Maar die trekken uiteindelijk ALTIJD aan het kortste eind.  ;)

Fred

p.s. en dat slepen daar word inderdaad aan gewerkt!!
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: tja2
« Reply #6 on: November 28, 2010, 01:38:00 »

Fred, omdat MP nog niet lekker loop varen mensen soms onder andere namen als ze de server ingaan zo word opzich ook wel lastig om te zien wie het nouw eigenlijk is. Dan varen ze onder een naam van iemand die al een tijdje disconnect is haha

Ik snap dan ook niet waarom ze de MP van 2008 niet hebben overgezet dat je gelijk naam/boot/snelheid/positie enz ziet staan als je met je muis op zn naam gaat staan. 
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: tja2
« Reply #7 on: November 28, 2010, 10:45:29 »

Hoi Capt. Jim,

Je kunt in de speler lijst hun forum naam zien, en die kunnen ze niet aanpassen!   :thumbs:


Groet
Fred
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: tja2
« Reply #8 on: November 28, 2010, 17:01:18 »

Bedoel als ze in de omgeving komen dan varen ze soms onder andere namen dan in de lijst staat  :thumbs:
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: tja2
« Reply #9 on: November 28, 2010, 17:57:51 »

Ja klopt, de schermnaam kan men inderdaad vrij kiezen, maar de forumnaam niet, want je moet natuurlijk gekoppelt zijn aan een geldige forum account met license key om überhaupt op de server te kunnen spelen.

Dus wat men ook als naam kiest, je kunt i.i.g. altijd hun echte forumnaam zien door op iemand te klikken in de lijst, en die moet je ook gebruiken/onthouden als je iets aan dat soort gedrag wilt laten doen door ons, want alleen met de forum account naam kunnen we iemand pinpointen.

En daar komen ze niet onderuit, wat voor naam ze ook als bovenliggende schermnaam kiezen op dat moment, of hoe vaak ze die ook veranderen. :)

Groet,
Fred
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: tja2
« Reply #10 on: November 29, 2010, 14:43:42 »

Okeej, Fred nog een vraagje misschien kan jij dat voorleggen bij Vstep?

Dat we meer servers krijgen met alle omgevingen die er zijn? Nu missen we Hamburg/Dover/Southampton en zal nog wel een paar zijn. Mappen als Atlantische Oceaan en Antartica vaart toch niemand in....

Dover was volgens mij wel 1 van de favoriete mappen onder de spelers maar nu is niemand meer met een Dover server das jammer opzich best een leuke map alleen de oversteek is beetje lang  :sleepy:   :thumbs:

En gelijk vragen of ze die regen uit kunnen zetten en gewoon mooi weer maken in de map Rotterdam ben nu wel beetje heel erg beu die regen van Hoek Van Holland tot Waalhaven
« Last Edit: November 29, 2010, 15:45:53 by Capt. Jim »
Logged

maartenlammers

  • Forum member
  • Posts: 48
Re: tja2
« Reply #11 on: November 29, 2010, 15:00:11 »

Hoi Jim,

Dat zal wel fijn zijn ook die andere locaties te hebben maar Atlantische oceaan voor de 1.2 update er was was dat de favoriete server. Ik denk dat ze naar dover gaan omdat daar mensen al aan het spelen waren.

Groet
Maarten
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: tja2
« Reply #12 on: November 29, 2010, 16:12:30 »

Hoi Jim,

Nou er is wel een limiet aan hoeveel servers er kunnen lopen anders word het er niet beter op qua server prestatie. Ook hoe zwaar alle omgevingen zijn en dus hoeveel dataverkeer er is in het geheel speelt mee.

Normaal gesproken word zo nu en dan de boel omgegooid qua omgeving en ook weersomstandigheden.

Als er veel verzoekjes zijn voor bepaalde omstandigheden in bepaalde havens, dan zijn ze zeker wel bereid om even wat dingen aan te passen.

Misschien dat we daar eens een poll over moeten maken en even kijken wat naar voren komt als favorieten. Ik zal even een balletje opgooien.

Groet
Fred
Logged

The Sailing Dutchman

  • Forum member
  • Posts: 33
Re: tja2
« Reply #13 on: December 01, 2010, 18:32:41 »

Capt. Jim zei het volgende:

"Fred, omdat MP nog niet lekker loop varen mensen soms onder andere namen als ze de server ingaan zo word opzich ook wel lastig om te zien wie het nouw eigenlijk is. Dan varen ze onder een naam van iemand die al een tijdje disconnect is haha

Ik snap dan ook niet waarom ze de MP van 2008 niet hebben overgezet dat je gelijk naam/boot/snelheid/positie enz ziet staan als je met je muis op zn naam gaat staan."



Ik geloof dat het punt van Capt. Jim niet helemaal duidelijk was.

Ik denk dat hij dit bedoelde:

- Wij weten dat je een forumnaam nodig hebt om iemand aan te geven.
- Maar om de forumnaam te weten, heb je de naam nodig van het bootje om in de spelerlijst de forumnaam op te zoeken.
- Om de naam van het bootje te krijgen, moet men op de kaart kijken.
- En nu komt het: De naam op het kaartje klopt vaak niet met de naam die bij het bootje zou moeten horen. En men wil niet de verkeerde naam opgeven.

Natuurlijk als de "rammer" via de chatbox reageert, kan je het wel zien wie het is. Maar als hij niet spreekt, weet je niet zeker wie het is.

Ik neem aan dat dit probleem al bekend is bij Vstep, maar ik hoop dat het punt nu duidelijker is.

Groeten,
Koen
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: tja2
« Reply #14 on: December 01, 2010, 21:47:02 »

Het is ook erg belangrijk dat de spelers niet steeds maar bij één bepaalde server gaan klitten. Het is juist goed om de spelers over meerdere servers te spreiden, de ene houdt meer van de ene omgeving en de andere houdt meer van de andere omgeving.

Ook zou het fijn wezen als spelers ook weer gaan spelen bij de Multiplayer servers van SS08.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: tja2
« Reply #15 on: December 01, 2010, 22:08:57 »

Yup Koen ik snap hem, maar het ging ook om 'inloggen met andere namen' en vandaar mijn opmerkingen... alleen ging ik er inderdaad ook vanuit dat er ook communicatie is tussen de rammer en/of de anderen op de server zodat vaak toch wel duidelijk is wie wie is.

Het is nog niet helemaal ideaal, maar word wel beter idd  :thumbs:
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines