Hello Guest November 23, 2024, 23:00:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Bedienings elementen SSE  (Read 1657 times)

Moby-Dick

• Forum member
Bedienings elementen SSE
« on: November 18, 2010, 11:21:10 »

Ik weet niet of er al melding is gemaakt van de groote van de bedienings elementen in stuurhuizen van schepen in SSE. Ik meen mij te herinneren dat dat in SS2008 ook zo is geweest en dat is toen later ook verkleind en dat werkte toen een stuk aangenamer. Want er word nu een groot gedeelte van het bureaublad in beslag genomen,
en dat witte cirkelvormige ondergrondje van het groene bestemmings sterretje is ook wat storend vooral als je aan een kade aan moet leggen want je ziet soms een heel stuk van de kade niet. En ik vind dat  veel schepen in SSE   (vergeleken met 2006 en 2008) langzamer reageren.Ik weet niet of anderen dat ook zo ervaren,maar zo als ik SSE ervaar zitten er nog te veel onvolkomenheden in het spel,maar daar zal ongetwijfeld wel aan gewerkt worden,we wachten de volgende update maar eerst even af.
Gr: Moby-Dick  Eddy 

lala

• Forum member
Re: Bedienings elementen SSE
« Reply #1 on: November 21, 2010, 14:58:34 »

hey
ik heb ook 2006 en 2008 gespeeld en vindt het bestwel hinderent dat je boot lanzamer reageert.
maar het is wel normaal want als jij in het echt gas geeft is hij ook niet gelijk weg.

gr lala

Moby-Dick

• Forum member
« Reply #2 on: November 25, 2010, 01:51:37 »

Hallo lala
bedankt voor je reactie,ja het is mij bekend dat  grotere schepen langzamer reageren, maar zo langzaam als  in SSE heb ik nog niet meegemaakt en ik heb toch al op verschillende soorten van schepen gevaren. Mijn mening over Shipsim tot nu toe is,dat het een hele mooie simulator is,zowel SSE,  SS2006,  SS2008 maar SS2008 is naar mijn mening de simulator die het dichtst bij de realiteit zit,voor wat het varen met de schepen betreft.Maar SSE, daar moet nog heel wat aan verbeterd worden,(en nu ga ik iets zeggen waaruit blijkt hoe zo een groote leek ik ben op gebied van programeren)ik vraag mij wel eens af of ze bij SS2006 en SS2008 hetzelfde programeer programma als bij SSE gebruikt hebben,volgens mij niet.
Gr: moby-dick (Eddy)

lala

• Forum member
« Reply #3 on: November 25, 2010, 20:12:06 »

nee bij ss06 zijn ze ook weer verder gegaan bij ss08 volgens mij en bij sse op nieuw begonnen.
valt ook wel te merken aan de manke meten die er zijn  :lol:
en mijn mening gaat ook nog steeds naar ss08 met varen en alles

gr lala
Pages: [1]   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines