Hello Guest April 29, 2024, 19:30:29 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Rare bugs ?????  (Read 1328 times)

Mslb_Eemshoorn

  • Forum member
  • Posts: 374
Rare bugs ?????
« on: November 05, 2010, 22:51:27 »

Mij is opgevallen als ik met de fortissimo speedboat vaar dat bij vlak water hij af en toe voorover in het water duikt.
Wat ook raar over komt is dat het motorgeluid niet overeen komt met de snelheid.

Ik hoop dat vstep een aantal puntjes op de i updates realiseert althans dat verwacht ik wel. Dat zou leuk zijn voor iedereen die SS EX speelt.
Overigens zijn een aantal dingen die in 2008 wel konden in  extremes gewoon domweg vervallen zoals de motor uitzetten en een paar bolders in de environments toevoegen langs de kade, je kan nu nergens afmeren alleen ankeren.  
De hekgolven van speedboten mogen wel wat realistischer, een wat dieper spoor in het water achter de boot als je snel vaart.

Heeft iemand anders ook van dit soort rare verschijnselen geconstateerd ?? laat het horen .
« Last Edit: November 12, 2010, 18:50:14 by Eemshoorn »
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Rare bugs ?????
« Reply #1 on: November 15, 2010, 11:32:03 »

Mij is opgevallen als ik met de fortissimo speedboat vaar dat bij vlak water hij af en toe voorover in het water duikt.
Wat ook raar over komt is dat het motorgeluid niet overeen komt met de snelheid.

Ik hoop dat vstep een aantal puntjes op de i updates realiseert althans dat verwacht ik wel. Dat zou leuk zijn voor iedereen die SS EX speelt.
Overigens zijn een aantal dingen die in 2008 wel konden in  extremes gewoon domweg vervallen zoals de motor uitzetten en een paar bolders in de environments toevoegen langs de kade, je kan nu nergens afmeren alleen ankeren.  
De hekgolven van speedboten mogen wel wat realistischer, een wat dieper spoor in het water achter de boot als je snel vaart.

Heeft iemand anders ook van dit soort rare verschijnselen geconstateerd ?? laat het horen .

Aan een hoop van je opsommingen word gewerkt. oa de bolders in de havens. Dat alles zal in een 1.3 patch verschijnen. datum vooralsnog onbekend.

Gr,
eggy1991
@Donaugracht
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines