Hello Guest April 24, 2024, 01:14:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Wachthaven  (Read 3020 times)

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
Wachthaven
« on: October 24, 2010, 15:38:21 »

Hoi,

Zie ik het over het hoofd? Waar is Wachthaven gebleven, of doet ie niet mee in SSE?

mvg,
 :captain: Nipper
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Wachthaven
« Reply #1 on: October 24, 2010, 17:34:43 »

Hallo Nipper
Welke wachthaven bedoel je de inlandcontainer Mare Astrale heet het nu.
grt
JoMach
Logged

msjansje1900

  • Forum member
  • Posts: 124
Re: Wachthaven
« Reply #2 on: October 26, 2010, 13:55:22 »

ja die zit er toch echt tussen
Logged
Maassluis mijn thuis aan de waterweg.

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Wachthaven
« Reply #3 on: October 26, 2010, 14:31:26 »

Yep, ze heeft de oude naam terug gekregen zoals ze in voortvarend besparen en nautis zit.  :thumbs:
Logged

msjansje1900

  • Forum member
  • Posts: 124
Re: Wachthaven
« Reply #4 on: October 26, 2010, 20:35:19 »

ja helemaal mee eens mad fred.

marnix
Logged
Maassluis mijn thuis aan de waterweg.

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Wachthaven
« Reply #5 on: November 04, 2010, 16:03:54 »

Hoi,
Ja ik weet het: beetje late reactie van mij.
Heb de "wachthaven" ontdekt. Is wel verkocht aan andere rederij zeker want de naam is veranderd.
Maar goed, dat geeft niet. Wat ik wel wat vreemd vind is dat je met dit schip op de oceaan kan gaan varen. ???
En ook met de duwboot op volle zee? Nou heb ik jaren op een duwboot gevaren (bij EWT) en ik kan me niet voorstellen dat je met een duwboot met bakken op zee kan varen.  ???

ahoi,

 :captain: Nipper
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Wachthaven
« Reply #6 on: November 04, 2010, 16:28:18 »

Hoi Nipper..

Nee hoor, het was eerst ook al wel de Mare Australe, zowel in Voortvarend Besparen als Nautis.

Maar het creator's forum heeft er toen voor SS08 Wachthaven van gemaakt in de superpack. Geen idee waarom, ze had al een goeie naam vond ik.

Die oorspronkelijke naam heeft Vstep zelf gewoon aangehouden verder.  :thumbs:

Dat je de zee op kunt, tja dat moet éénieder voor zichzelf bedenken of dat wel of niet realistisch is, denk ik maar. Wat het dus inderdaad niet is.  ;)

Men zou het bij Vstep 'op slot' kunnen zetten zodat je bepaalde schepen alleen in bepaalde scenarios kunt gebruiken ofzo. Maar of dat echt nodig is, geen idee. Realistisch gemaakte missies van goeie missie makers zullen deze schepen niet als zodanig gaan gebruiken lijkt me.


Groet,
Fred
Logged

lala

  • Forum member
  • Posts: 182
Re: Wachthaven
« Reply #7 on: November 09, 2010, 19:47:11 »

Hoi Nipper..

Nee hoor, het was eerst ook al wel de Mare Australe, zowel in Voortvarend Besparen als Nautis.

Maar het creator's forum heeft er toen voor SS08 Wachthaven van gemaakt in de superpack. Geen idee waarom, ze had al een goeie naam vond ik.

Die oorspronkelijke naam heeft Vstep zelf gewoon aangehouden verder.  :thumbs:

Dat je de zee op kunt, tja dat moet éénieder voor zichzelf bedenken of dat wel of niet realistisch is, denk ik maar. Wat het dus inderdaad niet is.  ;)

Men zou het bij Vstep 'op slot' kunnen zetten zodat je bepaalde schepen alleen in bepaalde scenarios kunt gebruiken ofzo. Maar of dat echt nodig is, geen idee. Realistisch gemaakte missies van goeie missie makers zullen deze schepen niet als zodanig gaan gebruiken lijkt me.


Groet,
Fred

hallo allemaal ik vind het wel realisties want in de echt wereld kan je ook met elk ship de zee op maar is dat wel zo verstandig ?

gr lala
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Wachthaven
« Reply #8 on: November 09, 2010, 19:55:41 »

hoi lala,

Klopt natuurlijk..  ik bedoelde natuurlijk niet dat het onrealistisch is dat het kan.. als iets drijft, kan je er mee de zee op..   maar het ook gaan doen, dat komt in het echt toch niet vaak voor natuurlijk, met de schepen als de duwboot enzo..  :P 

Da's inderdaad niet verstanding.  ;D
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines