Hello Guest November 27, 2024, 17:54:45 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: 1 [2] 3   Go Down

Author Topic: DXDiag  (Read 17376 times)

JoMach

• Dutch Moderator
Re: DXDiag
« Reply #25 on: September 05, 2010, 16:39:26 »

http://www.nvidia.com/content/global/global.php   :thumbs:

Ik ga dat van me video kaart is proberen om op prestatie te zetten. Bij mij staat die altijd op kwaliteit !

Maar Jomach, ik heb een AMD Athlon X64 Duo Core Processor 4200+ dus 2,2 GHZ, Nvidea 8600GT 512mb werkgeheugen 4gb maar heb xp en hij zeg dat ik er maar 2gb heb  :-\
Ja xp herkent maar ik dacht van 3,2 gb in totaal.

Capt. Jim

• Forum member
« Reply #26 on: September 05, 2010, 16:46:04 »

Waar ken je DXDiag ook alweer vinden ?

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #27 on: September 05, 2010, 16:54:01 »

Waar ken je DXDiag ook alweer vinden ?

XP: Start -> uitvoeren -> DxDiag(intypen) -> onderin klikken op alle gegevens opslaan. Je slaat hem dan ergens op en voila.
Vista, 7: Start -> zoek balk -> hetzelfde
Cadet Holland America Line

jeffrey12

• Forum member
« Reply #28 on: September 05, 2010, 17:17:20 »

ik kan hem nu spelen om medium
maar ik ik heb geen wolken ik zie alleen de boot en het water maar de lucht is zwart wat kan ik hier aan doen??

Ship simulator 2008 Collector's Edition.
-------------------------------------
Ship simulator extremes
Nvidia GeForce 9400 GT / Direct X 11
Jeffrey12 :captain:

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #29 on: September 05, 2010, 17:57:51 »

ik kan hem nu spelen om medium
maar ik ik heb geen wolken ik zie alleen de boot en het water maar de lucht is zwart wat kan ik hier aan doen??

Ik zou het niet weten. Maar misschien helpt het eerst even je code in je profiel te activeren. Kan je technische hulp krijgen

mark_nl

• Forum member
« Reply #30 on: September 08, 2010, 15:30:32 »

Hallo allemaal..
Zouden jullie ook naar mijn DXDiag willen kijken. ik twijfel of mijn laptop het wel aankan. En of ik nieuwe drivers nodig heb
« Last Edit: September 08, 2010, 15:35:24 by mark_nl »

DJ Snowhite

• Forum member
« Reply #31 on: September 20, 2010, 16:38:37 »

gaat het op mijn pc werken?
de video kaart wordt trouwens vervangen door een Sapphire HD5770

gr dree

Ballast

• Global Moderator
« Reply #32 on: September 20, 2010, 17:14:47 »

Hoi Dree,

Ik weet niet of SSE op je computer gaat draaien. Je zit net aan de minimum eisen ben ik bang  :-\

Je kan natuurlijk altijd op de demo wachten die binnenkort uitkomt, dan weet je het zeker  :)
It's the crew that makes the difference

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #33 on: September 20, 2010, 18:54:59 »

Hallo allemaal..
Zouden jullie ook naar mijn DXDiag willen kijken. ik twijfel of mijn laptop het wel aankan. En of ik nieuwe drivers nodig heb

Hoi Mark,

Nee je latop kan het zeker niet aan. Je hebt een processor van 2.0 ghz terwel 3.0 ghz toch wel het minimum. Nu hoef je geen hogere wiskunde te hebben om te zien dat, dat niet kan.
En laptops zijn niet gebouwd voor games. Zeker niet voor hele zware. Dan moet je echt een desktop kopen. De cooling van laptops kunnen dat niet aan. Ze zijn er gewoon niet voor gebouwd, al denken vele van wel ???

Gr. Thomas

DJ Snowhite

• Forum member
« Reply #34 on: September 21, 2010, 13:00:29 »

Hoi Dree,

Ik weet niet of SSE op je computer gaat draaien. Je zit net aan de minimum eisen ben ik bang  :-\

Je kan natuurlijk altijd op de demo wachten die binnenkort uitkomt, dan weet je het zeker  :)

waar doe ik voor onder dan?

irnehhenri

• Forum member
« Reply #35 on: September 21, 2010, 16:00:10 »

Hoi Mark,

Nee je latop kan het zeker niet aan. Je hebt een processor van 2.0 ghz terwel 3.0 ghz toch wel het minimum. Nu hoef je geen hogere wiskunde te hebben om te zien dat, dat niet kan.
En laptops zijn niet gebouwd voor games. Zeker niet voor hele zware. Dan moet je echt een desktop kopen. De cooling van laptops kunnen dat niet aan. Ze zijn er gewoon niet voor gebouwd, al denken vele van wel ???

Gr. Thomas
inderdaad de koeling van laptops zijn niet heel goed, ik ben nu aan het wachten tot ik genoeg geld heb om een desktop te kunnen kopen die sse met gemak aan kan, maar de koeling van laptops zijn om te huilen. en dat idee van Ballast vind ik een heel slim idee, ik ga hem over een uurtje downloaden de demo. kijken of hij op deze flut laptop kan draaien

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #36 on: September 21, 2010, 17:11:33 »

gaat het op mijn pc werken?
de video kaart wordt trouwens vervangen door een Sapphire HD5770

gr dree
Hallo Dree zoals Ballast al opmerkte je zit net aan de minimum eisen, je kunt wel nog iets doen aan je resolutie zag dat het nogal hoog stond, probeer eens een tandje lager te draaien en dan beginne in low en zo even uitproberen, het zou moeten kunnen maar is wel minnetjes.
veel succes
gewoon uitproberen met de instellingen, dan lukt het wel, alleen je moet er dan niet te veel van verwachten wat het graphische betreft.
grt
JoMach

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #37 on: September 21, 2010, 17:15:46 »

Hallo allemaal..
Hallo Mark is iid wat te weinig, maar probeer het eens met alles zo laag mogelijk ingesteld mss lukt het wel alleen resultaten zullen niet denderend zijn, zag ook dat je drivers van de video kaart van 2008 zijn, daar zijn vast al nieuwere voor.
veel succes
Grt
JoMach

DJ Snowhite

• Forum member
« Reply #38 on: September 21, 2010, 21:39:19 »

Hallo Dree zoals Ballast al opmerkte je zit net aan de minimum eisen, je kunt wel nog iets doen aan je resolutie zag dat het nogal hoog stond, probeer eens een tandje lager te draaien en dan beginne in low en zo even uitproberen, het zou moeten kunnen maar is wel minnetjes.
veel succes
gewoon uitproberen met de instellingen, dan lukt het wel, alleen je moet er dan niet te veel van verwachten wat het graphische betreft.
grt
JoMach

heb het net geprobeerd.
ik speel nu op middel en het is te doen. wat zou ik aan mijn pc moeten veranderen om het goed te laten werken?

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #39 on: September 21, 2010, 22:04:54 »

Hallo Dree
Ja dat is moeilijk te zeggen, in principe zou ik zeggen een heel nieuwe pc, maar ja daar zit dan ook weer een prijskaartje aan, en of je het er voor over heb,  maar het probleem is dat je cpu en video kaart net aan de spec zitten, als je nu de video kaart vernieuwd zit je toch nog met een mindere processor, dit geld ook andersom en extra geheugen,  en dat is dan weer zonde van de investering. je zou eens kunnen kijken bij altenate  of zo voor upgrade kits mss is dat een oplossing, maar het is moeilijk te zeggen wat je moet doen in dit geval.
grt
jomach en succes.
in ieder geval heb je het toch nog aan het draaien op medium :thumbs:

mark_nl

• Forum member
« Reply #40 on: September 25, 2010, 13:11:39 »

nou ik heb hem gekocht hoor ;D en alles werkt perfect op zijn hoogste kwaliteit. ik speel trouwens ook battlefield bad company 2 op zijn hoogst.. echt een vet spel SSE

tommetje3000

• Forum member
« Reply #41 on: October 03, 2010, 19:07:07 »

Hm.. raar.
Volgensmij is mijn laptop ook niet de beste maar SSE doet het perfect op het hoogst.  :2thumbs:

amarant

• Forum member
« Reply #42 on: October 11, 2010, 18:26:16 »

goede avond allemaal

willen Julie mij dxdiag ook eens bekijken 

jeffrey12

• Forum member
« Reply #43 on: October 11, 2010, 19:44:46 »

@amarant.
ik ben niet goed in dxdiag beoordelen michien dat iemand er nog een keer kan kijken?
maar ik zie dat jou proccesor 2.0ghz heeft en je moet toch ect wel 3.0 hebben als je hem een beetje mooi wil laten lopen.
ik denk niet dat ship sim extreme wat zou wouden op jou pc
sorry

jeffrey :captain:
Ship simulator 2008 Collector's Edition.
Ship simulator extremes
Nvidia GeForce 9400 GT / Direct X 11
Jeffrey12 :captain:

amarant

• Forum member
« Reply #44 on: October 13, 2010, 14:22:14 »

oke en kan iemand anders het ook eens bekijken

gr amarant

DJ Snowhite

• Forum member
« Reply #45 on: November 06, 2011, 02:28:52 »

ik heb nu een nieuwe processor en video kaart.
en het is nog steeds een drama terwijl ik gewoon ruim aan de eisen voldoe.

mijn nieuwe dxdiag

VirtualSkipper

• Forum member
« Reply #46 on: November 06, 2011, 02:33:23 »

Hallo Snowhite,

Je clockingspeed mag dan wel hoog liggen, maar het is een pentium processor die nogal erg ouderwets zijn of voor de laptop, maar die zijn in ieder geval nogal zwak.  :P
Verder ziet het geheugen er nogal laag uit.
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #47 on: November 06, 2011, 09:57:51 »

Hallo Snowhite,

Je clockingspeed mag dan wel hoog liggen, maar het is een pentium processor die nogal erg ouderwets zijn of voor de laptop, maar die zijn in ieder geval nogal zwak.  :P
Verder ziet het geheugen er nogal laag uit.
Klopt inderdaad. Jouw processor is 0.33ghz hoger dan nodig is. Dit is echt marginaal. Daarnaast heb jij waarschijnlijk een bottleneck voor je videokaart. Dit wil zeggen dat jouw videokaart dingen sneller verwerkt dan jouw processor. Naast het feit dat je een te lage hoeveelheid geheugen hebt. Moet je er niet zoveel van verwachten.
Tip. Verhoog je geheugen naar minimaal 4gb. En kijk of je ergens een betere processor op de kop kan tikken. Dit moet minimaal een core 2 duo zijn of core 2 quad.

DJ Snowhite

• Forum member
« Reply #48 on: November 06, 2011, 14:55:16 »

ik had eerst een core 2 duo. een 2.4 ghz.
ik ben er dus eigelijk alleen maar op achteruit gegaan?

Snakebyte92

• Forum member
« Reply #49 on: November 07, 2011, 08:44:29 »

ik had eerst een core 2 duo. een 2.4 ghz.
ik ben er dus eigelijk alleen maar op achteruit gegaan?
Dat zou kunnen. Welke core 2 duo had je eerst? Dan zal ik het even voor je opzoeken
Pages: 1 [2] 3   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines