Hello Guest November 23, 2024, 23:32:11 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: kan passagier Ocean Star is niet zien  (Read 3685 times)

Johan1944

• Forum member
kan passagier Ocean Star is niet zien
« on: September 01, 2010, 10:49:58 »

Het passagierschip is alleen te zien als een grote deuk in het water.
Wel zie ik de reddingsboten hangen
Heeft iemand hier een oplossing voor?

Groet John

roywagemakers

• Guest
Re: kan passagier Ocean Star is niet zien
« Reply #1 on: September 01, 2010, 11:31:46 »

als je een ship uitkiest dan zie je hem weleens als het een groot ship is (veel details) als een deuk, bij mij verdwijnt dit naar z'n 5 seconden.

is dat wat je bedoelt?

svache

• Forum member
« Reply #2 on: September 02, 2010, 01:32:02 »

Ik weet niet precies wat Roy bedoeld, maar wat Johan bedoeld wel :)

Ik heb dat zelf namelijk ook een aantal keer gehad, dat ik de sloepen zag hangen maar geen Orient Star zag... het gebeurde nadat ik een aantal uur aan het spel was en voor de zoveelste keer van gebied veranderde...

Wat bij mij hielp was opnieuw opstarten (de hele computer, alleen het spel was niet voldoende). Mede hierdoor begin ik te vermoeden dat er wellicht een memory leak in het spel zit (zoals sommige browsers soms hebben) waardoor een bepaald geheugen volraakt en dat schip daardoor niet meer te zien is. Of het dit is, weet ik natuurlijk niet, ik ben geen dev, maar ik weet wel dat het opnieuw opstarten bij mij momenteel helpt als het voorkomt (en nogmaals, ik zie het alleen als het echt al uren lang aan staat).

Johan1944

• Forum member
« Reply #3 on: September 02, 2010, 10:05:15 »

Ik weet niet precies wat Roy bedoeld, maar wat Johan bedoeld wel :)

Ik heb dat zelf namelijk ook een aantal keer gehad, dat ik de sloepen zag hangen maar geen Orient Star zag... het gebeurde nadat ik een aantal uur aan het spel was en voor de zoveelste keer van gebied veranderde...

Wat bij mij hielp was opnieuw opstarten (de hele computer, alleen het spel was niet voldoende). Mede hierdoor begin ik te vermoeden dat er wellicht een memory leak in het spel zit (zoals sommige browsers soms hebben) waardoor een bepaald geheugen volraakt en dat schip daardoor niet meer te zien is. Of het dit is, weet ik natuurlijk niet, ik ben geen dev, maar ik weet wel dat het opnieuw opstarten bij mij momenteel helpt als het voorkomt (en nogmaals, ik zie het alleen als het echt al uren lang aan staat).

Ja dat is precies wat ik bedoel en het gebeurt ook al je een missie herstart,.Ik kom na een paar dagen spelen tot de conclusie dat het spel  te vol zit met fouten en eigenlijk het geld niet waard is.Het is zeker geen verbetering ten opzichte van SS 2008.

moonrider

• Forum member
« Reply #4 on: September 02, 2010, 10:36:27 »

Als je in het spel heel vaak van wereld of schip veranderd kun je verwachten dat je geheugen vol gaat lopen.
In windows 7 kun je dat iets verbeteren door een usb stick van 4 gb in te pluggen en gebruiken als ready boost.
Helemaal weg is het dan niet maar wel minder.

Rider

Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Heikodewal

• Forum member
« Reply #5 on: September 02, 2010, 18:48:52 »

Ja dat is precies wat ik bedoel en het gebeurt ook al je een missie herstart,.Ik kom na een paar dagen spelen tot de conclusie dat het spel  te vol zit met fouten en eigenlijk het geld niet waard is.Het is zeker geen verbetering ten opzichte van SS 2008.

Mee eens!!!! :(

svache

• Forum member
« Reply #6 on: September 03, 2010, 00:02:36 »

Als je in het spel heel vaak van wereld of schip veranderd kun je verwachten dat je geheugen vol gaat lopen.
Maar als je het goed en wel bekijkt zou zoiets niet voor mogen komen, lijkt mij. Mijn graphics card heeft 1gb geheugen, mijn computer heeft 8gb, dus eigenlijk wel een beetje absurd dat het gebeurd, niet waar?

In windows 7 kun je dat iets verbeteren door een usb stick van 4 gb in te pluggen en gebruiken als ready boost.
Helemaal weg is het dan niet maar wel minder.
Ik heb hier nog niet eerder van gehoord, maar ik geloof je op je woord. Als je die stick erin stopt, moet dat nog ergens aangeven?

Ballast

• Global Moderator
« Reply #7 on: September 03, 2010, 00:15:50 »

Hoi Svache,

Als je een usb stick in je computer steekt die compatible is, komt er in het auto play menu'tje een extra optie 'speed up my system' te staan. Die moet je hebben  :)

Je kan ook rechts klikken en dan eigenschappen selecteren van de usb stick en dan 'ready boost' kiezen.
« Last Edit: September 03, 2010, 00:17:58 by Ballast »
It's the crew that makes the difference

Johan1944

• Forum member
« Reply #8 on: September 03, 2010, 10:30:49 »

Het plaatsen van een 4 gb usb stick lost dit probleem niet op.Ik heb 6 gb geheugen dat moet ruim voldoende zijn om het spel te spelen.Het plaatsen van een USB stick is een goedkope manier om je geheugen uitbreiden en stamt uit de tijd dat RAM geheugenkaarten peperduur waren en PC's gemiddeld 500mb-1024 RAM geheugen hadden.Vista ondersteunt 4 GB RAM W7 8gb RAM geheugen.Het is een probleem van Exremes want bij het spelen van SS 2008 kom ik probleem dit niet tegen.

Maar als je het goed en wel bekijkt zou zoiets niet voor mogen komen, lijkt mij. Mijn graphics card heeft 1gb geheugen, mijn computer heeft 8gb, dus eigenlijk wel een beetje absurd dat het gebeurd, niet waar?

Ik heb hier nog niet eerder van gehoord, maar ik geloof je op je woord. Als je die stick erin stopt, moet dat nog ergens aangeven?

svache

• Forum member
« Reply #9 on: September 03, 2010, 23:47:47 »

@Ballast, thanks, we gaan dat eens bekijken :)

@Johan1944, ik ben het met je eens dat het een Extremes probleem zou moeten zijn, maar als die extra paar gb's (ook al heb ik 8gb) kunnen er wellicht net voor zorgen dat ik na langere tijd spelen geen last heb van verdwenen schepen. Ik vind het in ieder geval het proberen waard, al blijf ik wel van mening dat als het een SSE probleem is, dat het ook opgelost zou moeten worden. Het is natuurlijk niet in orde dat het geheugen op een ogenblik volslipt als je genoeg tussen werelden switcht.
Pages: [1]   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines