Hello Guest November 01, 2024, 20:31:52 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1] 2 3   Go Down

Author Topic: Multiplayer?  (Read 17396 times)

johan233

• Forum member
Multiplayer?
« on: August 28, 2010, 17:44:29 »

ik probeerde vandaag de multiplayer uit ,en probeerde een server in te gaan.
tot mijn verbazing kon ik geen server joinen .
hij zij meestal kan geen verbindin krijgen of hij zegt de server reageert niet
en nu zegt hij helemaal niks meer
danku en groet
« Last Edit: August 28, 2010, 21:18:00 by johan233 »

Vens

• Forum member
Re: Multiplayer?
« Reply #1 on: August 28, 2010, 20:41:32 »

Wel ik heb hetzelfde probleem of ik zie geen andere schepen terwijl ze er zoude moete zijn

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #2 on: August 28, 2010, 21:45:27 »

Wel ik heb hetzelfde probleem of ik zie geen andere schepen terwijl ze er zoude moete zijn
Hallo Vens , je moet je keys eerst registreren in je profile hierboven bij het vstep forum
grt
jomach

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #3 on: August 28, 2010, 21:48:10 »

ik probeerde vandaag de multiplayer uit ,en probeerde een server in te gaan.
tot mijn verbazing kon ik geen server joinen .
hij zij meestal kan geen verbindin krijgen of hij zegt de server reageert niet
en nu zegt hij helemaal niks meer
danku en groet
Hallo Johan, graag een beetje meer uitleg, normaal wanneer je een profile aangemaakt heb in het main menu moet het geen probleem geven.
grt
JoMach

L.garcia

• Forum member
« Reply #4 on: August 29, 2010, 09:00:11 »

Ik`had eerst gewoon verbinding met de servers en zag ik ook staan hoeveel mensen er in de server zaten. Alleen gister middag kreeg ik ook de melding dat de server niet reageert en ik zag ook niet staan hoeveel mensen er in zaten(staan gewoon vraagtekens). Kan het zijn dat ze bezig zijn met de servers?

johan233

• Forum member
« Reply #5 on: August 29, 2010, 11:51:04 »

meer uitleg ? dit is alles wat hij zegt ik kan helemaal geen server inkomen heb een profiel aangemaakt.
ook in de server lijst zegt hij de naam en de rest vraagtekens .
en hij zegt altijd  server reageert niet

L.garcia

• Forum member
« Reply #6 on: August 29, 2010, 16:40:58 »

meer uitleg ? dit is alles wat hij zegt ik kan helemaal geen server inkomen heb een profiel aangemaakt.
ook in de server lijst zegt hij de naam en de rest vraagtekens .
en hij zegt altijd  server reageert niet

Ik heb precies het zelfde, alleen heb ik dan wel in de ochtend tot ongeveer 1 uur verbinding gehad.
Zelf denk ik dat het komt omdat v-step bezig is met eigen server's want net voordat ik niet meer kon joinen zag ik in de lijst met beschikbare server's allemaal v-step server's(dus elk vaargebied/haven, net zo als je met ss 08 heb) en toen was het ook gelijk weer weg.

Zelfs na de update doet hij het nog niet.

johan233

• Forum member
« Reply #7 on: August 29, 2010, 17:32:13 »

maar normaal is het toch lijkt me dat op officele forums zoals deze wel mensen van vstep zelf rond kijken en problemen oplossen ?

L.garcia

• Forum member
« Reply #8 on: August 29, 2010, 18:29:44 »

maar normaal is het toch lijkt me dat op officele forums zoals deze wel mensen van vstep zelf rond kijken en problemen oplossen ?

Dat zal best maar hoe kan het dan dat er meerdere mensen zijn die geen vebinding kunnen maken en ook allemaal het zelfde te zien krijgen, en het vreemde vind ik dat het wel werkte(online).

johan233

• Forum member
« Reply #9 on: August 29, 2010, 18:51:02 »

mischien hebben ze het spel wel te snel uitgegeven wat je wel vaker ziet  zonder de meeste bugs en fouten er uit te halen

MokMok

• Forum member
« Reply #10 on: August 29, 2010, 19:50:22 »

@Johan233:
mischien hebben ze het spel wel te snel uitgegeven wat je wel vaker ziet  zonder de meeste bugs en fouten er uit te halen

Dat idee heb ik zelf trouwens ook al. Te snel een nieuwe versie van ShipSim willen uitgeven, zonder hem eerst uitgebreid te testen met een aantal betatesters, het bekende probleem waar Microsoft ook zo'n handje van heeft.

moonrider

• Forum member
« Reply #11 on: August 29, 2010, 19:55:43 »

Je zou het ook als een goede zet kunnen zien, 8 beta testers maanden aan het werk houden en zien dingen over het hoofd, of een dikke 10.000 testers wereldwijd die letterlijk alles zien, direct melden in een paar dagen.!!!!!

Ik vind het goed bedacht...

Rider

Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

svache

• Forum member
« Reply #12 on: August 30, 2010, 12:26:04 »

@Johan233:
Dat idee heb ik zelf trouwens ook al. Te snel een nieuwe versie van ShipSim willen uitgeven, zonder hem eerst uitgebreid te testen met een aantal betatesters, het bekende probleem waar Microsoft ook zo'n handje van heeft.
Verschil is echter dat Microsoft het open liet voor mensen om zelf te knoeien en verbeteringen door te voeren. Hier kan dat helaas niet.

Je zou het ook als een goede zet kunnen zien, 8 beta testers maanden aan het werk houden en zien dingen over het hoofd, of een dikke 10.000 testers wereldwijd die letterlijk alles zien, direct melden in een paar dagen.!!!!!

Ik vind het goed bedacht...

Rider
Aan de andere kant kun je het ook zo zien dat er heel veel klanten teleurgesteld zijn. Voor 55 dollar (ik woon in de VS) had ik er echt wel meer van verwacht.. Diverse andere spellen die amper problemen hebben, die een stuk beter werken en volledig volgens verwachting zijn, hebben dit niet en kosten nog een stuk minder ook. Je kunt nu een hoop informatie binnen krijgen, maar ook een hoop klanten verliezen... sja..

MokMok

• Forum member
« Reply #13 on: August 30, 2010, 12:30:52 »

@Svache:
Verschil is echter dat Microsoft het open liet voor mensen om zelf te knoeien en verbeteringen door te voeren. Hier kan dat helaas niet.

Zelf verbeteringen aan software te brengen, dat is het principe van Open Source. Bij Microsoft kun je dat ook niet eens. Als Vstep van SSE2010 nu Open Source maakt, kunnen we het met elkaar verbeteren.

johan233

• Forum member
« Reply #14 on: August 30, 2010, 16:52:05 »

Aan de andere kant kun je het ook zo zien dat er heel veel klanten teleurgesteld zijn. Voor 55 dollar (ik woon in de VS) had ik er echt wel meer van verwacht.. Diverse andere spellen die amper problemen hebben, die een stuk beter werken en volledig volgens verwachting zijn, hebben dit niet en kosten nog een stuk minder ook. Je kunt nu een hoop informatie binnen krijgen, maar ook een hoop klanten verliezen... sja..
dat is niet waar bij microsoft kun je niks veranderen  Microsoft wil alles zelf in de hand hebben en hebben het liefst ook dat jij het doet zoals hunnie het willen.

ik probeer aleen te zeggen laat het spel eerst uitvoerig testen voordat je het uitgeeft ,dit geeft aleen maar slechte publiciteit voor VSTEP,  de meeste Game fabrikanten doen dat tegenwoordig om ditzoort taverelen te voortkomen.

dit gaat  de hele wereld rond en dat schrikt mensen af
want laten we eerlijk zeggen der scheelt nog heelveel ann   veel bugs etc  de besturingen van schepen is ook niet 100 procent vooral bij de bugsier 2

L.garcia

• Forum member
« Reply #15 on: August 30, 2010, 17:24:18 »

Ik heb zo'n idee dat de severs het binnekort weer doen want ik zie net dat de v-step servers weer in de lijst staan.

michael_taal

• Forum member
« Reply #16 on: August 30, 2010, 21:47:39 »

bij mij staan ze ook in de lijst maar ik kan niet joinen zegt dat ze de server niet kan verbinden en waar is de sigita

carambole1

• Forum member
« Reply #17 on: August 30, 2010, 21:59:17 »

Hallo shipsimmers,

ben al een lange tijd niet meer geweest op shipsim,
dat had een reden vliegende schepen, of een lijntje overbrengen naar een ander schip (die spontaan begon te dansen (questviewer etc) heb SSE geinstaleerd en uitgetest,zie geen verbeteringen in deze.
naar mijn inziens was shipsim 2008 nog niet af,  en is SSE te snel gekomen.
in een nieuwe versie zal je toch eerst de oude welbekende problemen moeten oplossen,alvorens je een nieuwe versie op de markt brengt.

« Last Edit: August 30, 2010, 22:26:54 by carambole1 »

MokMok

• Forum member
« Reply #18 on: August 31, 2010, 08:19:32 »

@Carambole1:

ben al een lange tijd niet meer geweest op shipsim,
dat had een reden vliegende schepen, of een lijntje overbrengen naar een ander schip (die spontaan begon te dansen (questviewer etc) heb SSE geinstaleerd en uitgetest,zie geen verbeteringen in deze.
naar mijn inziens was shipsim 2008 nog niet af,  en is SSE te snel gekomen.
in een nieuwe versie zal je toch eerst de oude welbekende problemen moeten oplossen,alvorens je een nieuwe versie op de markt brengt.

Of het gaat alleen maar om het geld met het uitbrengen van SSE2010? Inderdaad, eerst SS08 goed afmaken d.m.v. een patch of een servicepack en dan pas SSE2010 uitbrengen na een zeer grondige test door betatesters. Zelfs Microsoft brengt nog patches uit voor Windows XP die al negen jaar oud is.

svache

• Forum member
« Reply #19 on: September 01, 2010, 04:27:34 »

@Svache:
Zelf verbeteringen aan software te brengen, dat is het principe van Open Source. Bij Microsoft kun je dat ook niet eens. Als Vstep van SSE2010 nu Open Source maakt, kunnen we het met elkaar verbeteren.

dat is niet waar bij microsoft kun je niks veranderen  Microsoft wil alles zelf in de hand hebben en hebben het liefst ook dat jij het doet zoals hunnie het willen.

Neem Flight Simulator bijvoorbeeld. Nee, je kunt de core niet veranderen, maar alles eromheen wel, en daar ging het mij even om. Ik kan zelf de flight dynamics aanpassen, je kunt sceneries maken en verbeteren, en ga zo maar door. Heel erg veel van de problemen die SSE heeft zijn van dat soort problemen die gewoon door de community (indien het een zelfde model was als FS) verbeterd konden worden.

Dat was een beetje mijn punt. Verlichting die niet goed werkt, amper AI, schepen die verdwijnen, en ga maar door, dat zijn allemaal van dat soort problemen die door de user community bij FS verbeterd kunnen worden (en ook gedaan worden door een hele grote community).

L.garcia

• Forum member
« Reply #20 on: September 01, 2010, 08:11:02 »

Maar effe voor de duidelijkheid kan niemand nou online spelen of zijn er maar een paar die het lukt om online te spelen ???

johan233

• Forum member
« Reply #21 on: September 01, 2010, 19:42:28 »

heel soms ik ben laatst ff 10 minuten gelukt een server binnen te komen
Maar Jaa hoor Vliegende schepen dansende schepen Uit de maat
opeen gegevene moment 11 man in de server ik zag geen een ship wel op map?
en na 10 minuten Ja hoor daar hebben we hem weer .
ik werd door quest3d der uitgebonsjoerd :P
"zo van hupakee ga jij maar lekker terug naar windows"
!!!!!Moreel van het verhaal vind het nog steeds zonde van die 45 euro!!!!!!
Ik heb het spel niet meer gespeeld sinds maandag werd er gewoon link van

Kan een developer zeggen waneer er een patch uit komt om al die bugs en fouten te verhelpen komt ?

Ballast

• Global Moderator
« Reply #22 on: September 01, 2010, 20:13:11 »

Volgens mij kunnen we nu wel klooien, want er is niets beveiligd.
Wat bij eerdere versie`s wel zo was.
Dus ik zit nu aan het kijken of ik Quest3d kan begrijpen en dan zien we wel wat daar uit komt.

Op "klooien" staat nog steeds een ban...  :)
It's the crew that makes the difference

svache

• Forum member
« Reply #23 on: September 02, 2010, 00:55:11 »

Op "klooien" staat nog steeds een ban...  :)
In welke zin van het woord? Van de game servers van VStep, van het hele spel, of alleen het forum?

MokMok

• Forum member
« Reply #24 on: September 02, 2010, 07:35:32 »

Bericht verwijderd.
« Last Edit: September 02, 2010, 07:41:13 by MokMok »
Pages: [1] 2 3   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines