Hello Guest April 27, 2024, 21:11:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Missie  (Read 7804 times)

Ruitje95

  • Forum member
  • Posts: 16
Missie
« on: August 28, 2010, 13:09:59 »

Gisteren heb ik SSE binnen gekregen.
Maar er staan geen missies onder de knop ''missies''.
Wel kan ik campagnes spelen.
Moet ik die missies downloaden?
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Missie
« Reply #1 on: August 28, 2010, 13:33:28 »

Hallo Ruitjes
De missies zijn ze nog volop mee bezig. je heb nu de campagne ben je wel een poosje zoet mee ;D en als je in je main menu zit heb je eerst play en daaronder download en nog wat heb engelse versie erop staan, wanneer je daar opdrukt, krijg je download als het goed is staan er 2 missies, (preorder bonus)
en indien van toepassing heb je ook nog de sigita als bonus met 6 extra missies. kijk even in je prifile of de key van de sigita erbij staat, is het zo kun je deze d/l en installeren.
Als je in de dir van je prograamma kijkt onder project daar zit een bestandje docs en daar kun je de pdf file vinden met de beschrijving van het spel
grt
JOmach
« Last Edit: August 28, 2010, 13:39:58 by JoMach »
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Missie
« Reply #2 on: August 28, 2010, 18:09:11 »

Hallo Ruitjes
De missies zijn ze nog volop mee bezig. je heb nu de campagne ben je wel een poosje zoet mee ;D en als je in je main menu zit heb je eerst play en daaronder download en nog wat heb engelse versie erop staan, wanneer je daar opdrukt, krijg je download als het goed is staan er 2 missies, (preorder bonus)
en indien van toepassing heb je ook nog de sigita als bonus met 6 extra missies. kijk even in je prifile of de key van de sigita erbij staat, is het zo kun je deze d/l en installeren.
Als je in de dir van je prograamma kijkt onder project daar zit een bestandje docs en daar kun je de pdf file vinden met de beschrijving van het spel
grt
JOmach

Ahoy JoMach,
En volgens de onvolprezen pdf handleiding kan ik dus uit diverse missies kiezen.
Voordat je aan een, zeker voor beginnelingen, nogal ingewikkelde campagne begint zou het toch wel handig zijn om eerst een enkele missie te spelen. Op het engelstalige forum lees ik berichten over MISSIES welke op de niet Nederlandse, lees Paradox-versie, blijkbaar wel staan.
Zonder jouw antwoord zou ik nog geen eens weten dat het aan VSTEP ligt dat ik (en anderen) geen missies hebben. Even de Bonus-missies niet meegerekend. Niet iedereen koopt via de pre-order optie en krijgt met de Sigita dan een sigaar uit eigen doos. Immers, bij andere distrubiteurs kost de SS xtremes een stuk(je), minimaal 5 €uro, minder. De prijs voor een losse boot in de ShipYard bij SS 08
Groetjes
Aad de Piraat
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Ruitje95

  • Forum member
  • Posts: 16
Re: Missie
« Reply #3 on: August 29, 2010, 11:59:45 »

Ahoy!

Ik heb SSE via Bol.com besteld: geen pre-orderd van de website
Dus ik moet gewoon even wachten op de missies?
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Missie
« Reply #4 on: August 29, 2010, 12:43:09 »

Ahoy Ruitje95,
Tja, het zij zo. Je kunt natuurlijk de campagnes spelen, maar geen single (enkelvoudige) missies. Of het moet jou wel lukken om via de In-Game downloadfunctie 2 (Ja, zegge en schrijve TWEE) missies binnn te halen. Dit schijnbaar ter compensatie voor diegenen welke geen Bonus-Schip hebben gekregen vanwege de Pre-Order.
Groet
Aad the ANGRY Pirate
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Ruitje95

  • Forum member
  • Posts: 16
Re: Missie
« Reply #5 on: August 29, 2010, 12:51:11 »

Okee, hartstikke bedankt!
Logged

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: Missie
« Reply #6 on: August 29, 2010, 12:59:18 »

Ahoy!

Ik heb SSE via Bol.com besteld: geen pre-orderd van de website
Dus ik moet gewoon even wachten op de missies?

Je bedoelt dat je 5 euro minder hebt betaald en 3 dagen eerder kan spelen?  :-[

Roger
Logged

Ruitje95

  • Forum member
  • Posts: 16
Re: Missie
« Reply #7 on: August 29, 2010, 13:05:55 »

Je bedoelt dat je 5 euro minder hebt betaald en 3 dagen eerder kan spelen?  :-[

Roger

Ja!
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Missie
« Reply #8 on: August 29, 2010, 13:09:31 »

In plaats van de zaak afkraken zou je ook gewoon de forums kunnen lezen.
Net als 2008 ooit deed, staat deze sim nog in de kinderschoenen, nu met ruim 10.000 plus testers is het logisch dat er nog een en ander te voorschijn komt.
Zo ook de missies, daar word aan gewerkt, net als de overige schoonheids foutjes.
Met andere woorden even geduld, en kies je een campagne begin dan bovenaan, dat zijn trainings missies.
Maar mocht dit te moeilijk voor je zijn raad ik aan eerst 2008 nog eens te spelen.

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Missie
« Reply #9 on: August 29, 2010, 13:18:39 »

Hi Aad
Er zijn die 2 missies + sigita, de rest van de missies wordt gewoon nog aan gewerkt, hou er wel rekening mee dat alle begin moeilijk is en de missie editor totaal nieuw is niet te vergelijken met 2008, dus gun de jongens aub de tijd om wegwijs te worden om ermee fatsoenlijke missies te maken.
Wat betreft gelijk beginnen met campagnes oke is idd moeilijk, maar er is nog altijd zoiets als een freeroam waar je van alles eerst uit kunt proberen voor je aan de campagnes en/of missies begint.
De pdf begeleiding is niet in elkaar gezet voor nu maar ook voor de toekomst dus als er missies zijn dat je die kunt d/l. dus met andere woorden de diverse missies waar jij het over heb zijn onderweg.
en volgens mijn weten hebben die van paradox precies het zelfde als wij allemaal.
Dus gewoon even afwachten allemaal, er is al genoeg om voorlopig mee zoet te zijn en te proberen
Grt
jomach
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Missie
« Reply #10 on: August 29, 2010, 13:57:33 »

Ahoy JoMach,
Je hebt enerzijds gelijk. Maar anderzijds: Waarom wordt dit niet door VSTEP bekend gemaakt? Zoals jij het stelt is e.e.a. echt niets waar VSTEP zich voor zou moeten schamen, zoals vele anderen, vooral op het Duitstalige Forum, gillen. Maar op een enkele specifieke reactie van Frank_Vstep heb ik nog geen ALGEMENE reactie van VSTEP kunnen vinden.
Enig idee hoe dit bij de wat jongere, meer ongeduldige Forumleden wordt opgepikt?
Ik hoop ook dat er binnen niet al te lange tijd een Patch/Update komt om de schoonheidsfoutjes te verwijderen.
Misschien heb je dan ook radiogeluid, en qua afstands aanduidingen NM oftewel zeemijlen i.p.v. meters.
Groet
Aad
PS.
Er zijn, behalve de campagne-missies en de 6 Sigita missies géén andere missies voorhanden. Ook niet via de download-optie. Zelfs de Tutorial missie, waarover in de handleiding wordt gesproken, ontbreekt bij mij
« Last Edit: August 29, 2010, 23:28:54 by Aad The Pirate »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

irnehhenri

  • Forum member
  • Posts: 43
Re: Missie
« Reply #11 on: August 29, 2010, 19:06:37 »

jemig hee wat zitten jullie te zeuren, ja logies het spel is net een paar daagjes uit, maar die bonus missies zijn maar een schijntje je hebt heel veel nieuwe schepen erbij en je kan zelf ook missies maken
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Missie
« Reply #12 on: August 29, 2010, 21:29:35 »

Ik hoop echt dat er snel een add-on met verbeteringen, bug fixes en extra schepen met extra missies uitkomt. Ook bij SS 06 en SS 08 kwam er een add-on resp. de New Horizons add-on uit.
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Missie
« Reply #13 on: August 29, 2010, 21:40:10 »

jemig hee wat zitten jullie te zeuren, ja logies het spel is net een paar daagjes uit, maar die bonus missies zijn maar een schijntje je hebt heel veel nieuwe schepen erbij en je kan zelf ook missies maken
Ik kan dit géén zeuren noemen. Zoals anderen al voor mij zeiden: "Wij hebben 40 €URO mogen betalen om nu Beta-Testers te zijn.
En je opmerking van 'je kan zelf ook missies maken' slaat letterlijk als een tang op een varken.
Hoe moet ik missies maken zonder Missie-Editor? Ja hoor, ook die "komt in een later stadium beschikbaar"
Trouwens, vind je de besturing van de Orient Star nog steeds "zo irritant" ? :evil:
Over zeuren gesproken :doh:
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Missie
« Reply #14 on: August 29, 2010, 21:42:32 »

Zoveel klachten en problemen met SSE 2010? Straks moet Vstep een terugroepactie wegens de problemen en klachten houden en krijg je je zuurverdiende centen terug! Nou, dat wordt wat.
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Missie
« Reply #15 on: August 29, 2010, 22:22:28 »

Als de meest irriterende dingen binnen niet al te lange tijd, pakweg 3 maanden, door middel van een, uiteraard gratis, update/patch/ of hoe dan ook worden opgelost hoef ik mijn DVD niet terug te sturen.
Laten we wel zijn. De Simulator op zich is goed geworden. Jammer van de ontbrekende missies/papieren handleiding etc. Maar dat zijn peanuts, vergeleken bij de andere klachten van niet ontvangen DVD/niet werkende STEAM-toestanden etc. Dingen waaraan VSTEP schuld nog blaam heeft.
Ik ga straks eens op het NL en het EN Forum zoeken of er al een lijst met Bugs/tekortkomingen aangemaakt is.
Zoniet, of als ik die echt niet kan vinden, begin ik zelf zo een lijst.
Tot dan, voor een ieder die zijn/haar SS Extremes ontvangen en draaiende heeft:
Veel vaarplezier.
Voor alle anderen: Sterkte, en zoals een oud, maar wijs man heeft gezegd: Alles zal recht kom (Paul Krüger, Zuid-Afrikaan)
Aad
<edit
Heb op het EN Forum dit gevonden http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,20128.msg274961.html#msg274961
end edit>
« Last Edit: August 29, 2010, 23:30:16 by Aad The Pirate »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

sparks48

  • Forum member
  • Posts: 37
Re: Missie
« Reply #16 on: August 29, 2010, 22:23:41 »

Voorlopig heb ik nog geen reden tot echt klagen. Maar over de missies gesproken, vanavond ff een van de (neem ik aan bonus-) missies gedraaid: met de Sigita (best een leuk scheeppie) Cowes uit om te vissen. Je krijgt eerst een eerste stek door, dan een tweede. Intussen zag ik al een speedbootje rondcrossen wat op een gegeven moment stilviel. Goed, bij de tweede visstek krijg je: "stop de motoren en wacht op een helikopter die de plaats van een schip met problemen gaat aangeven". Nou, lekker dobberen, intussen zie je vliegtuigen met contrails overkomen, maar niks geen helikopter. Na een hele tijd maar dead-slow naar het stilliggende bootje gevaren, nog steeds geen helo of instrukties, het ding maar op sleeptouw genomen en in Cowes aan de kant gedeponeerd. Daar staat nog steeds "wacht op de helikopter" maar ik heb de hap maar gestopt. Foutje in de missie?
Verder amuseer ik me prima met SSE  :thumbs:
Logged

irnehhenri

  • Forum member
  • Posts: 43
Re: Missie
« Reply #17 on: August 30, 2010, 08:08:40 »

Ik kan dit géén zeuren noemen. Zoals anderen al voor mij zeiden: "Wij hebben 40 €URO mogen betalen om nu Beta-Testers te zijn.
En je opmerking van 'je kan zelf ook missies maken' slaat letterlijk als een tang op een varken.
Hoe moet ik missies maken zonder Missie-Editor? Ja hoor, ook die "komt in een later stadium beschikbaar"
Trouwens, vind je de besturing van de Orient Star nog steeds "zo irritant" ? :evil:
Over zeuren gesproken :doh:
Woow betaalden jullie 40 euro, en ik wist niet dat er geen missie editor is, en die busturing van de ocean/oriental star, snap ik niet, en daar word ik knetter gek van.   :angel:
Logged

pjotr

  • Ship Simulator Developer
  • Forum member
  • Posts: 166
Re: Missie
« Reply #18 on: August 30, 2010, 09:08:27 »

Het grootse deel van de missies zit onder de Campagnes. Losse missies zullen in de loop der tijd toegevoegd worden. Maar met de Campagne Missies zijn we echt maanden hard bezig geweest dus ik hoop dat je die wel gaat spelen :)
Logged

retouw43

  • Forum member
  • Posts: 63
Re: Missie
« Reply #19 on: August 30, 2010, 12:11:05 »

Heb al bijna alle Greenpeace Campagne-missies gespeelt. Alleen kon ik de derde drenkeling bij de missie van de Oriënt Star die in de fik staat (bij Bora Bora) niet vinden, niet voor, achter, links of rechts van het schip. ???
Iemand een idee !:) waar die is?
Logged
Mijn systeem:

Intel i7-2600
ASUS 7870 2GB
4GB RAM
Samsung 22' LED-scherm
En dan werkt SSE nog niet fatsoenlijk :p

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Missie
« Reply #20 on: August 30, 2010, 17:43:18 »

Ahoy retouw43,
Misschien ondertussen verdronken?  :evil:
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

larsdehaan

  • Guest
Re: Missie
« Reply #21 on: August 30, 2010, 17:52:11 »

Heb al bijna alle Greenpeace Campagne-missies gespeelt. Alleen kon ik de derde drenkeling bij de missie van de Oriënt Star die in de fik staat (bij Bora Bora) niet vinden, niet voor, achter, links of rechts van het schip. ???
Iemand een idee !:) waar die is?
die is een afstandje weg van het schip vaar eens richting je startpositie langzaam en kijk rond hij moet ergens bij de boeg zijn
Logged

retouw43

  • Forum member
  • Posts: 63
Re: Missie
« Reply #22 on: August 30, 2010, 19:41:05 »

OK bedankt
Logged
Mijn systeem:

Intel i7-2600
ASUS 7870 2GB
4GB RAM
Samsung 22' LED-scherm
En dan werkt SSE nog niet fatsoenlijk :p

michael_taal

  • Forum member
  • Posts: 786
Re: Missie
« Reply #23 on: August 30, 2010, 21:32:48 »

hoe krijg ik de sigita hij staat niet onder downloads ik heb hem wel gepre-ordered en waar kan ik de handleiding vinden en de missie editor
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Missie
« Reply #24 on: August 30, 2010, 22:07:26 »

De Sigita staat in je bestelgeschiedenis op de website ( www.shipsim.com )
Handleiding staat in digitale vorm (pdf bestand) op de DVD en in je game (Vstep/ShipsimExtremes/projects/ShipSimExtremes/Docs als Manual_ShipSimExtremes)
Missie editor komt op een later tijdstip.
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/
Pages: [1] 2   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines