Hello Guest November 23, 2024, 21:11:17 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Geen radio geluid in de stuurhut?  (Read 5071 times)

willem bytes

• Forum member
Geen radio geluid in de stuurhut?
« on: August 27, 2010, 21:18:32 »

Zoals de titel aangeeft ,heb geen audio in de stuurhut van de radio gesprekken, is dat soms ergens een instelling die ik aan moet zetten,overige geluiden zijn allemaal aanwezig.

M.v.g.

Willem

kawaknaller

• Forum member
Re: Geen radio geluid in de stuurhut?
« Reply #1 on: August 27, 2010, 22:30:31 »

ik heb ook geen radio geluiden gehad en vind dat het motor geluid extern in een soort phaser fase zit..
Sailing home....

nvanloo97

• Forum member
« Reply #2 on: August 28, 2010, 07:57:48 »

ik vond in SS08 en in SS06 die radio geluiden in de stuurhut altijd heel irritant.

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

larsdehaan

• Guest
« Reply #3 on: August 28, 2010, 08:00:53 »

ja dat kun je aanzetten volgensmij bij geluid in opties menu en daar moet iets van bridge of brug staan ik weet het niet zeker maar het kan wel zijn

JoMach

• Dutch Moderator
« Reply #4 on: August 28, 2010, 09:20:11 »

Hallo Allemaal
Als je naar options gaat en bij sound kun je het aanzetten "play sound from helmsman position"aanvinken en voila je heb in de stuurhut je geluid.
Veel vaar  plezier
grt
JoMach

willem bytes

• Forum member
« Reply #5 on: August 28, 2010, 10:12:52 »

Hallo Allemaal
Als je naar options gaat en bij sound kun je het aanzetten "play sound from helmsman position"aanvinken en voila je heb in de stuurhut je geluid.
Veel vaar  plezier
grt
JoMach

Bedankt voor het antwoord, maar dat wil niet zal hem nog eens opnieuw installeren, zie net in de handleiding dat er in het menu ook een balkje met radio volume staat om bij de sound in te stellen en die mis ik bij mij. Verder valt mij op dat als je de optie kiest vrij varen heel weinig tot niks andere schepen tegen komt.
« Last Edit: August 28, 2010, 10:35:14 by willem bytes »

jaffe o

• Forum member
« Reply #6 on: August 28, 2010, 11:57:47 »

ik heb het speel nog niet binnen maar ik wil zegge dat ik me erg aan de radio in ss08 ergerde

Aad The Pirate

• Forum member
« Reply #7 on: August 28, 2010, 18:13:11 »

Bedankt voor het antwoord, maar dat wil niet zal hem nog eens opnieuw installeren, zie net in de handleiding dat er in het menu ook een balkje met radio volume staat om bij de sound in te stellen en die mis ik bij mij.
Precies zoals bij mij dus. Zie bijlage.
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

willem bytes

• Forum member
« Reply #8 on: August 28, 2010, 19:08:03 »

Precies zoals bij mij dus. Zie bijlage.

Dat bedoel ik Aad, dit regeltje mis ik ook.

Zou je voor mij eens willen kijken of je bij het vrije varen ook geen andere schepen ziet,ik zie er geen 1, zou het soms komen dat ik windows 7 draai op 64 bits, kan misschien ook eens proberen om hem in het Engels te installeren en als dit allemaal niet helpt weet jij dan waar ik in het Nederlands daar over kan klagen?

M.v.g.

Willem

Aad The Pirate

• Forum member
« Reply #9 on: August 28, 2010, 19:55:20 »

Dat bedoel ik Aad, dit regeltje mis ik ook.

Zou je voor mij eens willen kijken of je bij het vrije varen ook geen andere schepen ziet,ik zie er geen 1, zou het soms komen dat ik windows 7 draai op 64 bits, kan misschien ook eens proberen om hem in het Engels te installeren en als dit allemaal niet helpt weet jij dan waar ik in het Nederlands daar over kan klagen?

M.v.g.

Willem
Ahoy Willem,
Nee, ook bij mij blijft het tijdens vrij varen overall angstwekkend stil.
Maar ja, wat wil je ook als je een Piraat bent :evil:
Voor het "klagen zijn er diverse opties:
Op de site van www.shipsim.com via contact,
of op www.vstep.nl onder about us en daar weer onder contact vind je ook een contactformulier, en anders kan je altijd nog bellen of er persoonlijk langs gaan.
Adres en telefoon nummer op bovenstaande aard en wijze verkrijgbaar.
Groet
Aad
« Last Edit: August 28, 2010, 19:58:22 by Aad The Pirate »

willem bytes

• Forum member
« Reply #10 on: August 28, 2010, 22:01:31 »

Ahoy Willem,
Nee, ook bij mij blijft het tijdens vrij varen overall angstwekkend stil.
Maar ja, wat wil je ook als je een Piraat bent :evil:
Voor het "klagen zijn er diverse opties:
Op de site van www.shipsim.com via contact,
of op www.vstep.nl onder about us en daar weer onder contact vind je ook een contactformulier, en anders kan je altijd nog bellen of er persoonlijk langs gaan.
Adres en telefoon nummer op bovenstaande aard en wijze verkrijgbaar.
Groet
Aad

Bedankt voor het antwoorden,dan ligt het toch niet bij mij alleen,misschien komt er nog een patch voor de problemen , weet niet of Vstep mee leest op deze site, als dat zo is zal er wel een oplossing komen denk ik.

M.v.g.

Willem

sparks48

• Forum member
« Reply #11 on: August 28, 2010, 22:30:48 »

Het is natuurlijk niet zo vreemd, dat er nog geen "autonomous ships" zijn: er is ook nog geen editor. Het 1 hangt samen met het ander. Als die editor net zo in elkaar zit als in 2006, kun je ze straks zelf toevoegen. Voor het testen vind ik het wel prima niet gehinderd te worden door kl...tebootjes die met 35 kts dwars door je heen proberen te rammen  :P

larsdehaan

• Guest
« Reply #12 on: August 29, 2010, 09:24:03 »

Het is natuurlijk niet zo vreemd, dat er nog geen "autonomous ships" zijn: er is ook nog geen editor. Het 1 hangt samen met het ander. Als die editor net zo in elkaar zit als in 2006, kun je ze straks zelf toevoegen. Voor het testen vind ik het wel prima niet gehinderd te worden door kl...tebootjes die met 35 kts dwars door je heen proberen te rammen  :P
hey mensen iemand van vstep heeft mij verteld dat de editor eraan komt maar hij is wat moeilijk meer vertel ik maar niet want ik wil geen gedonder(als ik het helemaal zou vertellen zou het wel eens kunnen)

Aad The Pirate

• Forum member
« Reply #13 on: August 29, 2010, 12:36:22 »

Het is natuurlijk niet zo vreemd, dat er nog geen "autonomous ships" zijn: er is ook nog geen editor. Het 1 hangt samen met het ander. Als die editor net zo in elkaar zit als in 2006, kun je ze straks zelf toevoegen. Voor het testen vind ik het wel prima niet gehinderd te worden door kl...tebootjes die met 35 kts dwars door je heen proberen te rammen  :P
Ahoy sparks48,
Daar gaat deze Topic toch helemaal niet over?! Deze gaat over het wel of niet hebben van de Radio-Functie in dit spel deze Simulator. Deze hoort volgens de digitale handleiding er wel in te zitten. ( http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,19976.msg274990.html#msg274990 )
Groet
Aad the ANGRY Pirate
Pages: [1]   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines