Hello Guest April 20, 2024, 11:15:51 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: aannemen en tekenen?  (Read 2501 times)

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
aannemen en tekenen?
« on: August 27, 2010, 16:13:58 »

ik heb een vraag.
moet je als het spel aankomt, het tekenen en dan aannemen of word het gewoon in de bus gegooid?
want wij wonen op Kleine Grachtje 18, en er is iemand die woont op de Kleine Gracht 18. en die op de Kleine Gracht stuurt nooit dingen naar ons terug, dus ik wou weten dat hij alleen voor mij bestemd dan kan zijn. of dat een of andere vreemde snuiter mijn spel kan gaan spelen?
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

Snakebyte92

  • Forum member
  • Posts: 409
Re: aannemen en tekenen?
« Reply #1 on: August 27, 2010, 16:16:28 »

ik heb een vraag.
moet je als het spel aankomt, het tekenen en dan aannemen of word het gewoon in de bus gegooid?
want wij wonen op Kleine Grachtje 18, en er is iemand die woont op de Kleine Gracht 18. en die op de Kleine Gracht stuurt nooit dingen naar ons terug, dus ik wou weten dat hij alleen voor mij bestemd dan kan zijn. of dat een of andere vreemde snuiter mijn spel kan gaan spelen?
Als jij je gegevens goed hebt ingevuld zou het goed moeten zijn.
En ik heb in de Engelse topic gelezen dat er wordt aangebeld. Maar ik weet niet hoe groot de brievenbussen daar zijn. Dus ik heb echt geen flauw idee.
Logged
Cadet Holland America Line

nvanloo97

  • Forum member
  • Posts: 180
Re: aannemen en tekenen?
« Reply #2 on: August 27, 2010, 16:27:02 »

nou bedankt, maar ook als we het 10 keer neer zouden zetten is er nog kans dat het naar het verkeerde adres gaat....
Logged

Ship Simulator 2008 and Ship Simulator Extremes online name: Captain Flint.

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: aannemen en tekenen?
« Reply #3 on: August 27, 2010, 20:57:36 »

je postcode is vast niet hetzelfde,oorzaak ligt dan toch bij de bezorger lijkt mij,maar dat zal wel te simpel gedacht zijn aangezien het vaker voorkomt zo te lezen
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: aannemen en tekenen?
« Reply #4 on: August 29, 2010, 13:23:25 »

Ahoy nvanloo97
Als je een standaard brievenbus hebt wordt het spel in een bubbeltjesenveloppe (leuk Scrabble woord, trouwens) door de gewone postbode in je bus gegooid. Dus geen handtekening etc vereist.
Veel geluk.
Aad de BOOSE Piraat

PS
Ik weet eigenlijk niet of het volgende (zie plaatje) wel hier thuishoort en niet in de rubriek "Joke of the Day", maar ik plaats het toch maar hier.
« Last Edit: August 29, 2010, 13:26:10 by Aad The Pirate »
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

svache

  • Forum member
  • Posts: 112
Re: aannemen en tekenen?
« Reply #5 on: August 30, 2010, 04:29:58 »

Ik weet eigenlijk niet of het volgende (zie plaatje) wel hier thuishoort en niet in de rubriek "Joke of the Day", maar ik plaats het toch maar hier.
Ziet er naar uit dat mijn ad blocker nog altijd goed werk levert, geen reclames op mijn scherm :D
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines