Hello Guest April 23, 2024, 15:28:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Prijs van extreme  (Read 3848 times)

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Prijs van extreme
« on: August 12, 2010, 08:22:48 »

Ik laat me niet vaak horen maar dit vind ik toch nodig.
Prijs Extreme bij Vstep voor boxed versie 39.99 prima niks mis mee.
Zelfde box via wehkamp gezien op hun site 29.99  + 1.95 porto kosten.
Ga ik nog verder zoeken en vergelijken liggen de prijzen toch wel erg uit elkaar.
Varierend tussen de 29.99 en 34.99 allen met 1.95 porto kosten.
http://www.vergelijk.nl/games/simulatie/ship_simulator_extremes_pc/

Nou vind ik dit nog al een groot verschil en zou wel eens willen weten hoe dit kan.

Moonrider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Habu

  • Forum member
  • Posts: 15
Re: Prijs van extreme
« Reply #1 on: August 12, 2010, 13:56:35 »

Ik laat me niet vaak horen maar dit vind ik toch nodig.
Prijs Extreme bij Vstep voor boxed versie 39.99 prima niks mis mee.
Zelfde box via wehkamp gezien op hun site 29.99  + 1.95 porto kosten.
Ga ik nog verder zoeken en vergelijken liggen de prijzen toch wel erg uit elkaar.
Varierend tussen de 29.99 en 34.99 allen met 1.95 porto kosten.
http://www.vergelijk.nl/games/simulatie/ship_simulator_extremes_pc/

Nou vind ik dit nog al een groot verschil en zou wel eens willen weten hoe dit kan.

Moonrider

Bij VSTEP zal er nog €5,35 bijkomen aan verzendkosten voor de boxed versie. Heb vanmorgen contact met ze gehad en er zit een bug in het systeem bij hun. Hierdoor werd bij de een wél en bij de ander niet de verzendkosen berekend. Bug zou zsm verholpen worden.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Prijs van extreme
« Reply #2 on: August 12, 2010, 14:33:13 »

Nou vind ik dit nog al een groot verschil en zou wel eens willen weten hoe dit kan.


Sommige detailhandels bepalen voor zichzelf dat ze een lagere- of zelfs stuntprijs berekenen om mee te concureren.

Daar is men tot op zekere hoogte vrij in. Ook bij SS08 is dit zo geweest. En Vstep heeft daar weinig invloed op. Vandaar dus.


Groeten,
Fred
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Prijs van extreme
« Reply #3 on: August 12, 2010, 15:40:20 »

Bij VSTEP zal er nog €5,35 bijkomen aan verzendkosten voor de boxed versie. Heb vanmorgen contact met ze gehad en er zit een bug in het systeem bij hun. Hierdoor werd bij de een wél en bij de ander niet de verzendkosen berekend. Bug zou zsm verholpen worden.


Tja, een mens moet ook eens een keertje mazzel hebben.

http://80.95.161.114/shipsim/forum/index.php/topic,19597.msg267400.html#msg267400

Het komt er in het kort erop neer dat voor de klanten welke tijdens de 'bug' geen verzendkosten berekend hebben gekregen deze achteraf ook niet meer in rekening gebracht worden, domweg omdat het 'papierwerk' betreffende de bestelling al rond is.
Groet
Aad  
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Prijs van extreme
« Reply #4 on: August 12, 2010, 15:59:07 »

Inderdaad Aad!  :thumbs:

Maar, natuurlijk ook omdat het 'niet eerlijk' is om iets eerst voor één prijs te verkopen, en die prijs dan na de aankoop te veranderen. Dat is volgens mij ook niet eens 'legaal haalbaar' of hoe je het noemen wilt.

Dus niet alléén maar omdat het een gedoe is met papierwerk. Al is dat papierwerk wel een 'contract' tussen aanbieder en klant, waarin men overéén komt dat partij A van partij B voor bedrag C een product heeft gekocht.

Dan is achteraf rekening D sturen niet echt rechtvaardig, lijkt me.  :)

Groeten,
Fred

Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Prijs van extreme
« Reply #5 on: August 12, 2010, 17:15:58 »

Nog gekker dus, word totaal iets van 45 euro bij vstep, en nog geen 32 bij een wehkamp, in tijden van bezuinigen is dat niet echt handig te noemen, beter zou zijn een prijs, niks geen gezeur.
Ook de porto kosten kloppen niet, 1.95 bij de een 5.35 bij de andere, komen ze hem soms lopend brengen of per koerier.
Niet dat ik er mee zit, maar er zijn mensen die dat wel een probleem vinden en toch zuinig moeten zijn maar ook willen varen.

Maar goed, wehkamp of iets dergelijks zal voor mij geen optie zijn, heb ik niemand om tegen aan te schoppen als het per ongeluk niet werkt  ha ha ha

Rider
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Prijs van extreme
« Reply #6 on: August 12, 2010, 17:22:22 »

Nog gekker dus, word totaal iets van 45 euro bij vstep, en nog geen 32 bij een wehkamp, in tijden van bezuinigen is dat niet echt handig te noemen, beter zou zijn een prijs, niks geen gezeur.

Ook de porto kosten kloppen niet, 1.95 bij de een 5.35 bij de andere, komen ze hem soms lopend brengen of per koerier.

Niet dat ik er mee zit, maar er zijn mensen die dat wel een probleem vinden en toch zuinig moeten zijn maar ook willen varen.

Nou ja, één vaste prijs was misschien in Sovjet-Rusland een optie geweest, maar in ons stelsel mogen de detailhandels nou eenmaal zo te werk gaan. Vstep kan daar helaas niks aan doen.

En dus, als reactie op je laatste punt, is het wel fijn dat misschien dus juist die mensen die het kalmer aan moeten doen met hun geld, ook goedkopere opties hebben. Anders waren ze ALLEMAAL 39.99 plus porto geweest, want dat is de aanbevolen detailhandel prijs.

Wat die porto betreft, het is natuurlijk logisch dat grote postorder bedrijven veel goedkoper pakketjes kunnen laten bezorgen dan de kleinere klanten van TNT. Dus da's wel normaal denk ik. Die hebben gewoon de betere deals omdat ze op zulke grote schaal 24-7 pakketjes versturen.

Groeten,
Fred
 
« Last Edit: August 12, 2010, 17:24:18 by Mad_Fred »
Logged

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: Prijs van extreme
« Reply #7 on: August 13, 2010, 11:23:49 »

trouwens als je hem bij vstep pre-ordert krijg je een extra schip+6 missies.
en de elbe en de furie kosten ook 5 euro.
en op bol.com kan je sse krijgen voor 34.95 zonder extra schip.

groeten

jaffe :captain:
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines