Hello Guest April 26, 2024, 04:42:34 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Opgelet of niet?  (Read 3577 times)

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
Opgelet of niet?
« on: August 10, 2010, 14:27:07 »

Hoi,

ik zal wel niet goed hebben opgelet.Ik heb SSE aangeschaft en wat doe ik nou met al die addons uit SS2008 en met 2008 zelf? (SS 2006 heb ik ook nog)
Rommelmarkt of Marktplaats zo?
Of is er iemand die het voor een zacht prijsje wil overnemen.

mvg,
Schipper Nipper
« Last Edit: August 10, 2010, 14:38:46 by Captain Nipper »
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Opgelet of niet?
« Reply #1 on: August 10, 2010, 15:34:52 »

@nipper,ik bewaar het gewoon,maar dat is ieder voor zich,ben trouwens veel meer benieuwd naar waar jij je eiken hebt staan,gezien de tonnemaat van 367,een spits zit daar ook zo rond om,je moet wel een vlak schip hebben of je eiken staan ergens op ?cm uitwatering,ben benieuwd wat het is
Logged

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Opgelet of niet?
« Reply #2 on: August 10, 2010, 15:48:53 »

Hoi,

Vanwege de vaart op de Zuidwillemsvaart kon je niet dieper laden dan 1.95 mt.We voeren zand vanaf de Maas (Cuijk) naar Veghel. Het schip was een zgn kleine kempenaar. De exacte gegevens weet ik niet meer. De meetbrief is bij mijn ex vrouw .
Grootste diepgang zal rond de 2.10 zijn geweest. Als je het echt wil weten dan wil ik de meetbrief wel ophalen en de gegevens mailen. Ik heb dit schip allang niet meer. Het is rond 1980 gesloopt. Ik ben toen ook gestopt met varen en sinds een jaar gepensioneerd.
Grt,
Noud
(Schipper Nipper)
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Opgelet of niet?
« Reply #3 on: August 10, 2010, 18:07:31 »

Hoi,

ik zal wel niet goed hebben opgelet.Ik heb SSE aangeschaft en wat doe ik nou met al die addons uit SS2008 en met 2008 zelf? (SS 2006 heb ik ook nog)
Rommelmarkt of Marktplaats zo?
Of is er iemand die het voor een zacht prijsje wil overnemen.

mvg,
Schipper Nipper
Ahoy Noud,
Je mag je versie van SS 06 en van SS 08 plus Add-On gerust via Marktplaats of dergelije verkopen. Maar houd dan wel een ding in gedachten, of eigenlijk twee:
 
1) als je de oude versie(s) verkoopt horen daar uiteraard ook de benodigde serienummers bij.

2 )je moet je versie(s) in z'n geheel van je PC verwijderen plus alle gegevens van je versie(s) uit je Profiel verwijderen.

Waarom?
Omdat anders de nieuwe eigenaar problemen krijgt als hij zich wil registreren met jouw (oude) gegevens.
Het Forum wemelt van de berichten van mensen welke na het invoeren van een 2e hands serienummer de foutmelding kregen dat dit nummer al door iemand anders gebruikt werdt.
Groet van een Ex-Schiper, tegenwoordig piraat  :evil:
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

Captain Nipper

  • Forum member
  • Posts: 90
Re: Opgelet of niet?
« Reply #4 on: August 10, 2010, 18:17:58 »

Ja oke. Ik hou ze zelf. Leuk voor later, zullen we maar zeggen.

 :captain: Schipper Nipper
Logged

ms. "Spang". 45 x 6.60. 367 Ton. 225 pk Mercedes

Als er geen water bestond, zou ik het uitvinden.

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Opgelet of niet?
« Reply #5 on: August 10, 2010, 18:23:30 »

Ahoy Noud,
Heb ik ook gedaan met de SS 06 versie incl. de Platinum uitbreiding en de Add-On
Gebeurt ook met de SS 08 versie incl. alle Add-On's zodra SS EX op m'n computer staat.
Groet
Aad
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Opgelet of niet?
« Reply #6 on: August 11, 2010, 22:33:13 »

@Nipper,nee hoor die meetbrief hoef ik niet te zien,was gewoon benieuwd,vanwege die tonnemaat,die in mijn ogen qwa lengte en breedte van het schip wat weinig waren,dat was alles,hebbie dat ook nog meegemaakt op de zuidwillemsvaart,dat oploopverbod,volgens mij was dat bij helmond in de buurt
Logged

Evenaar-ships

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: Opgelet of niet?
« Reply #7 on: August 22, 2010, 15:26:43 »

@nipper,ik bewaar het gewoon,maar dat is ieder voor zich,ben trouwens veel meer benieuwd naar waar jij je eiken hebt staan,gezien de tonnemaat van 367,een spits zit daar ook zo rond om,je moet wel een vlak schip hebben of je eiken staan ergens op ?cm uitwatering,ben benieuwd wat het is

Deze "korte Kempenaar" is zeker minder diep dan een spits, een spits gaat omennabij 2.30 á 2.40m diep, maar het grootste verschil in laadvermogen zit miz in de stroomlijn. Een spits is voor en achter stomp en dit afgebeelde schip is voor en achter scherp. Deze zal met de 225PK ook behoorlijk harder lopen dan een spits met hetzelfde vermogen.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines