Hello Guest March 29, 2024, 09:41:47 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: ocean star license key  (Read 2331 times)

Dyse

  • Forum member
  • Posts: 1
ocean star license key
« on: August 09, 2010, 15:36:32 »

ik heb een probleem met ss 2008 ik kan niet met de ocean star spelen in bijlage zit een foto van mijn scherm op ss 2008 van de ocean star en dat is ng bij 2 andere schepen ook kan iemand mij helpen ben ten einde raad
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: ocean star license key
« Reply #1 on: August 09, 2010, 17:08:21 »

Ahoy Dyse,
en welkom op dit Forum.
Om van de volledige diensten van dit Forum gebruik te kunnen maken is het noodzakelijk dat jij je registratienummer (serial-key) van jouw versie van ShipSim 2008 in jouw profiel ingeeft.
Als je de schepen voor welke je een registratienummer nodig hebt via de shipyard van Vstep hebt gedownload heb je ook daarvan een serienummer gekregen in een email.
Je kan dit nummer ook achterhalen (voor het geval dat je jouw email kwijt bent, door op de website van Vstep (www.shipsim.com) bijje bestelgeschiedenis te kijken.
Waar en hoe:
Het registratienummer (serial-key) vind je achter op het boekje welk in de doos van de ShipSim 2008 zit. Of in een email van vstep welk je krijg als je de zogenaamde download versie van ShipSim 2008 hebt.
Je geeft dit nummer eenmalig in tijdens het eerste opstarten na de installatie, en in de orange balk boven aan deze pagina onder het knopje Profile.
Vanaf dit moment krijg je ook de beschikking over een gratis schip, te weten de Jumbo Javelin.
Uiteraard is bovenstaande alleen van toepassing als je over een officieële versie, dus niet over een illegaal gedownloade versie, beschikt.
Groet en Suc6
Aad
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines