Dank je, ik ben een SU Kluns Pro, misschien komt het door de naam Google...
Op een of andere manier kan ik niet goed wennen aan SU, ik gebruik het regelmatig voor onderdelen en een aantal figuren, waar ik met AC3D niet uit kom. Ik ben erg gewend geraakt aan AC3D en val daar voor veel dingen op terug, ondanks zijn beperkingen vind ik dat nog steeds mijn beste investering.
3dsmax viel naast b-cad in het niets, terwijl b-cad niet eens volledig werkzaam was te krijgen door gemis aan msjava, dat in 2004 om zeep is geholpen. Ik heb eergister voor het eerst met Rhino gewerkt, en na 3 maanden max vond ik het een verademing om mee te mogen werken. De layout van Rhino is bijna het zelfde als b-cad, maar rhino werkt volledig. De prijs van rhino en bongo samen hebben de doorslag gegeven.
Dus na een jaar rondzwerven in 3D software is voor mij Rhino als beste professionele en meest begrijpelijke en betaalbare programma uit de bus gekomen. Het is voor mijn doelen de beste oplossing, en kan ik rustig sparen voor orca, de professionele maritieme plug ins.
Het ligt grotendeels aan mijn laptop, die niet de krachtigste is, daar heb ik ook rekening mee proberen te houden.
Ik heb wellicht iets te snel besloten su te kopen, de vrije versie liep beter. rhino is even snel als ac3d op deze pc, su daarmee vergeleken een ramvreter.