Hello Guest March 28, 2024, 13:07:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Agile Solution Super Pack V1.1  (Read 2188 times)

Evenaar-ships

  • Forum member
  • Posts: 21
Agile Solution Super Pack V1.1
« on: January 02, 2010, 22:37:18 »

Beste mensen,

In mijn onschuld heb ik de AGILE SOLUTION SUPER PACK V1.1 van week 49 geïnstalleerd.
Hier heb ik nogal spijt van en wil deze update weer verwijderen, heeft iemand een idee hoe dit het beste gedaan kan worden, ik kan het niet vinden.

Het volledige programma opnieuw installeren heb ikzelf al bedacht, maar mogelijk kan het eenvoudiger.

Groeten,
Joop
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Agile Solution Super Pack V1.1
« Reply #1 on: January 02, 2010, 22:50:36 »

Hoi Evenaar-ships

Het beste is om de superpack nog een keer te installeren, en dan "restore" kiezen. De oude instellingen worden dan weer terug gezet.



Dit is van de Vermaas, maar het zelfde kan je doen voor de Agile Solution.


Succes ermee  :)
Logged
It's the crew that makes the difference

Evenaar-ships

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: Agile Solution Super Pack V1.1
« Reply #2 on: January 02, 2010, 23:17:31 »

Ha Ballast,

Prima oplossing (had ik zelf kunnen bedenken :doh:).

De Agile gaat nu weer 17 knopen ipv 14

Groeten Joop
Logged

mario4382

  • Forum member
  • Posts: 65
Re: Agile Solution Super Pack V1.1
« Reply #3 on: January 09, 2010, 13:30:26 »

Hoe vond je hem sturen?
Logged

Evenaar-ships

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: Agile Solution Super Pack V1.1
« Reply #4 on: January 23, 2010, 17:38:07 »

Hi Mario,

Beetje late reactie, maar ben een tijdje niet op het forum geweest.

Ik vond de Agile een beetje sturen als een auto, als je roer in de midden zet dan blijft het schip kaarsrecht rechtuit lopen. Dat is voor een schip geen normaal gedrag en is bij andere schepen in SS ook niet.
De oude versie bevalt mij beter.

Overigens; gisteren de update van de Bugsier 2 geinstalleerd en na een half uurtje testen ook weer verwijderd

Ook deze is was in snelheid terug gegaan van 12,5 naar 11,8 knopen, maar ook het sturen is een stuk directer geworden, naar mijn mening niet plezierig. Ik gebruik incrementeel sturen en heb toetsen gedefinieerd voor het sturen. Normaal was dan één keer een toets indrukken 2 graden roer, nu na de update van de Bugsier was één keer drukken 8 graden roer en dat is véél te veel. Zo kun kun je niet meer enigzins rechtuit varen maar ben je constant aan het laveren. Ik vaar trouwens heel vaak met de Bugsier.

Maar wat voor mij geldt hoeft voor anderen niet zo te zijn.
Ik vind het in ieder geval heel positief dat er ongeveer elke week iets gebeurd van de kant van Vstep. Je hoeft de update per slot niet te installeren.

Groet
Joop
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Agile Solution Super Pack V1.1
« Reply #5 on: January 23, 2010, 17:49:59 »

Hoi Evenaar-ships,

De superpacks worden niet gemaakt door Vstep maar door Terry Russel en zijn team van het Creators Forum.

Ik persoonlijk installeer de nieuwe manoeuvreer eigenschappen ook niet, om dezelfde redenen die je noemde. De laatste superpack had ook een update voor het Jumbo ponton, na de update zweeft het ponton niet meer boven water. Je kan er voor kiezen om wel zulke updates te installeren, zonder de nieuwe manoeuvreer eigenschappen te installeren  :)
Logged
It's the crew that makes the difference
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines