Hello Guest April 29, 2024, 07:45:07 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Nieuwe schepen  (Read 6858 times)

baszwanenburg

  • Forum member
  • Posts: 19
Nieuwe schepen
« on: November 09, 2009, 12:14:16 »

Wat vinden jullie van het idee dat er marineschepen komen, en dat er dan een gevechtsserver komt, waar je in bijvoorbeeld in 2 teams tegen elkaar vecht? en de server bepaalt in welk team je komt, zodat het wel opgaat. Dan moet je natuurlijk wel kunnen schieten met die schepen  :captain:

Logged

Evenaar-ships

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: Nieuwe schepen
« Reply #1 on: November 09, 2009, 12:28:51 »

Als ik jou was Bas, zou ik even zoeken naar een Game die hiervoor gemaakt is.
SS lijkt me hiervoor minder geschikt.

Groeten,
Joop
Logged

baszwanenburg

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: Nieuwe schepen
« Reply #2 on: November 10, 2009, 14:43:57 »

Oké, en anderen?
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: Nieuwe schepen
« Reply #3 on: November 10, 2009, 18:10:58 »

Ik hou niet zo van oorlogschepen  :P Alhoewel ze natuurlijk ook andere taken hebben.

Ik zou liever meer koopvaardij schepen zien  :thumbs:
Logged
It's the crew that makes the difference

Eelkon

  • Guest
Re: Nieuwe schepen
« Reply #4 on: November 10, 2009, 18:22:27 »

Neem Empire Total war, weliswaar in de 17e en 18e eeuw met zeilschepen, maar je kunt dan een  vloot maken en tegen je tegenstander strijden op de zee ;) speel het zelf ook en je hebt veel tacties inzicht nodig om te kunnen winnen ;)
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Nieuwe schepen
« Reply #5 on: February 06, 2010, 23:05:05 »

Marineschepen in ShipSim 2008 of in ShipSim Extremes. Dat zou een heel goed idee zijn. Het gaat absoluut niet om het schieten en oorlogsvoering, maar om het varen zelf en om bijv. amfibische operaties met de Hr. Ms. Rotterdam L800/Hr. Ms. Johan de Witt L801 uit te voeren. Ook missies als: drugs onderscheppen, zoek- en reddingsacties, humanitaire missies, koopvaardijschepen begeleiden in convooivaart en mijnenjagen, enz zouden erg leuk zijn in ShipSim.
Logged

madmex

  • Forum member
  • Posts: 75
Re: Nieuwe schepen
« Reply #6 on: February 07, 2010, 01:42:42 »

We zien de Titanic ook in Shipsim dan waarom ook geen Oorlogschepen met verschillende missions.
Ik vindt dat nog niet eens zo'n slecht idee. maar dan geen schietende schepen maar meer reddingsacties en humanitaire missions.

Groet,

Jack
Logged

Roy-1-

  • Forum member
  • Posts: 39
Re: Nieuwe schepen
« Reply #7 on: February 07, 2010, 13:04:05 »

als je nou met z'n marine schip vaart en dan een missie maakt van bijv. dat dat marine schip een bende piraten moet oppakken ofzo.

MVG
Logged

mario4382

  • Forum member
  • Posts: 65
Re: Nieuwe schepen
« Reply #8 on: February 07, 2010, 13:35:38 »

Ik vind shipsimulator meer iets voor de koopvaardij.Maar reddingsmissies met een marineship vind ik prima.
Als je wilt schieten moet je maar de nieuwe Silent Hunter 5 kopen.Ziet er volgens mij prachtige uit met draaiende dieselmotoren.
Logged

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Nieuwe schepen
« Reply #9 on: February 07, 2010, 13:59:55 »

Zou Vstep samen met de Koninklijke Marine een Marineversie van ShipSim 2008/ShipSim Extremes kunnen ontwikkelen. Natuurlijk ligt het accent op varen en het uitvoeren van allerlei vreedzame missies zonder dat er bij geschoten of gevochten wordt. De Koninklijke Marine zou het spel dan samen met Vstep tijdens de eerstkomende Marinedagen van volgend jaar, of tijdens andere maritieme evenementen kunnen verkopen. Vanwege bezuinigingen zijn er dit jaar geen Marinedagen. Zo kun je als Koninklijke Marine natuurlijk dan ook nog personeel werven en de Koninklijke Marine maakt dan ook  nog goede reclame van haarzelf.

De Marine heeft al het simulatieprogramma 804 waarin je op je PC een kijkje kunt nemen van het leven en werken aan boord. Te vinden op: http://www.defensie.nl/marine/actueel/nieuws/2009/10/21/46137688/3D_beleving_aan_boord_fregat_De_Ruyter en op http://www.804.nl/
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: Nieuwe schepen
« Reply #10 on: February 13, 2010, 10:44:11 »

die silent hunter 5 moet wel leuk zijn heb sh3 en sh4 dus deze zou ook leuk moeten worden
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Nieuwe schepen
« Reply #11 on: February 13, 2010, 12:47:44 »

Hoy,
Ja,een fregat dat gaat nog voor de game,maar dan een tje dat niet kan schieten,maar wel een patroulle uitvoeren of iets in die aard.
Geef mij ook maar de koopvaardij of de binnenvaart.
Voor diegene die graag met oorlogschepen wil varen,zou ik toch uitkijken naar andere games.
Ik denk dat er op shipsim,heel weinig ruimte is voor deze vorm virtueel varen.Vstep heeft een andere doelgroep voor ogen,met deze sim.
Marc
Logged
N

mario4382

  • Forum member
  • Posts: 65
Re: Nieuwe schepen
« Reply #12 on: February 13, 2010, 14:40:43 »

Inderdaad marc
Heeft er iemand ervaring met Virtual Sailor?
Als ik via youtube kijk is dat grafisch allemaal wat minder maar misschien heb ik het verkeerd.
Logged

madmex

  • Forum member
  • Posts: 75
Re: Nieuwe schepen
« Reply #13 on: February 13, 2010, 14:44:32 »

woord shipsim zegt al genoeg vindt ik daar komen schepen in voor van klein naar groot.
en wees eerlijk als de Titanic kan dan ook alle vormen van schepen van de tegenwoordige tijd dus ook de marine.

Tuurlijk als je oorlog wilt voeren met schepen dan moet je een oorlogspel kopen dat is duidelijk maar kan me best wel voorstellen dat het een uitdaging is z'n groot schip van de marine uit of in een haven te krijgen.

persoonlijk zou ik graag wat meer verschillende soorten schepen zien van de haven diensten, zeehavenpolitie,kustwacht, baggerschepen.

Groet,

Jack


Logged

doeke-jan

  • Forum member
  • Posts: 78
Re: Nieuwe schepen
« Reply #14 on: February 13, 2010, 19:11:58 »

Virtual sailor is inderdaad veel minder dan shipsim
ik heb ook virtual sailor en ik vind er eerlijk gezegt niet
zo veel aan.Maarik heb ook nog een vorige versie de nieuwste weet ik nog
niet van.

groetjes doeke-jan
Ps:wat nieuwe schepen betreft ik vind het wel mooi dat er nu
een binnenvaartschip is
Logged

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: Nieuwe schepen
« Reply #15 on: February 13, 2010, 20:24:43 »

Inderdaad marc
Heeft er iemand ervaring met Virtual Sailor?
Als ik via youtube kijk is dat grafisch allemaal wat minder maar misschien heb ik het verkeerd.
Hoezo grafisch wat minder :-\
 Kijk eens bij Stentec's Sailsimulator :o
Dan zul je zien dat het grafisch juist wat meer is :thumbs:
4 verschillende vaargebieden waaronder de haven en kust van scheveningen
met verschillende zeilschepen van klein naar groot :thumbs:
Hier worden (zeer fanatiek) echte virtuele races gevaren :P
Kijk eens naar de promo welke te vinden is op de openingspagina van de website van www.dutchshipsim.nl :2thumbs:

Oeps :sleepy: geloof dat ik nu een heel andere dicilpine aankaart welke niet te maken heeft met Virtueel Sailor :'(
Maar het is toch wel aardig om ook dit eens te bekijken !:)
« Last Edit: February 13, 2010, 20:29:14 by Opaboot »
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie

MokMok

  • Forum member
  • Posts: 1204
Re: Nieuwe schepen
« Reply #16 on: February 13, 2010, 20:55:05 »

Marineschepen zijn ook schepen en die horen ook in ShipSim thuis, als er diverse soorten civiele schepen in ShipSim zitten, kunnen er ook marineschepen bij. Het gaat bij mij niet om oorlogvoering, maar puur om het varen. Ik ben blij dat er nu ook een binnenvaartcontainerschip als add-on in ShipSim 2008 zit, zo krijgen we een diverse verzameling schepen. ShipSim 2008 vind ik een erg leuk programma om in te varen.

Virtual Sailor heb ik ook, het voordeel is dat je allerlei schepen door medegebruikers ontwikkeld, kunt downloaden. Alleen het nadeel is dat je het programma moeten activeren na installatie en dat het na herinstallatie opnieuw activeren maar twee jaar na aankoop geldig is. Grafisch maakt het niet zoveel uit, de golven zijn zelfs realistischer dan in ShipSim 2008.
« Last Edit: February 13, 2010, 20:59:43 by MokMok »
Logged

madmex

  • Forum member
  • Posts: 75
Re: Nieuwe schepen
« Reply #17 on: February 20, 2010, 00:19:28 »

wat dachten jullie van dit soort bulk schip
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: Nieuwe schepen
« Reply #18 on: February 20, 2010, 03:11:52 »

Ook tof. Zou leuk zijn als je zelf de luiken open en dicht kan doen vanaf de stuurhut  :thumbs:

over de Selsy 3, Ziet er gaaf uit alleen jammer dat er geen naam op de voorkant en achterkant staat verder mis ik nog een lichtmast aan de voorkant en schroefwater  ??? ???
Logged

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: Nieuwe schepen
« Reply #19 on: March 05, 2010, 16:00:21 »

waarom eigenlijk niet de ss rotterdam die zit al in de nederlandse ce en je kan hem net zo maken als de selsey schepen :captain:
Logged

larsdehaan

  • Guest
Re: Nieuwe schepen
« Reply #20 on: March 21, 2010, 12:42:20 »

die silent hunter 5 moet wel leuk zijn heb sh3 en sh4 dus deze zou ook leuk moeten worden

koop deze game niet altijd internet nodig. als je net goed bezig bent en je internet valt uit en gaat niet meer aan dan ben je de ***.

maar er is een skidrow patch dan heb je geen internet meer nodig maar ben vergeten welke site kijk anders op de silent hunter 5 forum
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines