Hello Guest March 28, 2024, 16:23:18 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden  (Read 16862 times)

Tony S

  • Forum member
  • Posts: 21
Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« on: October 18, 2009, 12:18:45 »

Het wil mij maar niet lukken. Nu al twee maal overnieuw gedownload, maar Voortvarend Besparen loopt al vast in het Startmenu. Na vijf minuten halfgevorderd startmenu of een wit venster verschijnt de mededeling: Fout in Questviewer. (Een foutmelding die mij ook in het gewone spel veelvuldig lastigvalt. Is daar nog iets aan te doen?
Logged

darkmoo

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #1 on: October 19, 2009, 00:49:18 »

ik heb dit ook  wil  wat kan ik daar tegen doen?
Logged

darkmoo

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #2 on: October 25, 2009, 01:16:01 »

is hier al een oplossing voor? ik krijg het spel nie gestard
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #3 on: October 25, 2009, 09:44:24 »

Hallo Tony S en darkmoo
Het ziet er naar uit dat de spec van jullie pc niet toereikend is voor dit sim, maar het kan ook een andere oorzaak zijn daarom zou ik willen vragen om de  dxdiag even hier neer te zetten.

Kun je misschien even je systeem specificaties of dxdiag aan ons doorgeven, dat kan ons helpen je probleem op te lossen.

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.
Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.
 :2thumbs: veel succes
  Grt
JoMach
 
 
 
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #4 on: October 26, 2009, 09:32:07 »

Bij mij start het spel wel, maar zijn er een aantal grafische problemen. o.a. de half doorzichtige pijp van de agile solution en het zeer langzaam draaien van het spel.

Bij deze mijn dxdiag,
gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #5 on: October 26, 2009, 09:43:48 »

Hallo Eggie
Je zit onder de spec voor dit spel, geheugen zou wel iets meer mogen zijn toch zeker bij vista omdat deze zelf al bijna 2 gig nodig heeft, drivers volgens mij zijn er nieuwere voor de ATI kaart, en ik zie dat je met serv pack 1 werkt er is volgens mij al een nieuwere, dus dit zou wel eens de oorzaak kunnen zijn,
(Maar ik ben niet zo goed met vista werk er zelf niet meer mee ivm met qv enz, mss dat er andere mensen zijn hier die er meer verstand van hebben, maar ik zou toch eens naar de drivers kijken zijn er bij die tamelijk verouderd zijn.)
veel succes :2thumbs:
grt
jomach
Er schijnen heel veel mensen te zijn die met dit spel deze problemen hebben,
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #6 on: October 26, 2009, 09:52:32 »

Er mag idd wel eens een vista update komen, maar daar w8 ik even mee totdat ik windows 7 in de brievenbus heb liggen.

Voor de videodriver kan ik wel eens kijken.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

darkmoo

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #7 on: October 27, 2009, 17:54:48 »

ik heb SS 2008CE EN DIT DRAAIT GOED BEHALVE BIJ HET AFSLUITEN CRASHT QESTVIEWER
IK DRAAI NOG MET XP MET S PACK 3 UPGRATE IK MAG WEL MEER GEHEUGEN,  MAAR IK DRAAI OOK ANDERE 3D SPEL ZOALS SILEND HUNTER OF OP IMVU EN DAAR HEB IK DAAR OOK GEEN PROBLEMEN MEE.
KAN MEN DIT NIET ALS UPGRADE VAN SS 2008 MAKEN DIT MOET TOCH EENVOUDIG TE REALISEREN ZIJN??
Logged

darkmoo

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #8 on: October 27, 2009, 18:16:46 »

IK VERGEET MIJN DXDIAG HIER IS IE
Logged

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #9 on: October 28, 2009, 16:07:52 »

bij mij is het net andersom als ik die servicepack 1en/of2 van vista installeer is het gebeurt met shipsim,trouwens niet alleen met shipsim,pc loopt van geen meter meer,dus die troep heb ik weer verwijderd en alles doet het weer naar behoren, het is raar maar waar,

mvrg,

frank
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #10 on: October 28, 2009, 21:02:33 »

Hallo Darkmoo
Sorry mijn late reactie, heb net je dxdiag gezien, nou volgens deze zit je toch ver onder de specificaties die door Vstep gehanteerd worden, plus je drivers mogen ook geupdate worden, zijn verre verouderd, er zijn volgens mij al nieuwere. geheugen is ook ver onder de maat. ja shipsim vraagt nu eenmaal veel van je pc, en voortvarend besparen, is nog zwaarder.
hoop dat je hier iets aan heb.
grt
JoMach
PS, het is nergens voor nodig om alles in hoofdletters neer te zetten. :)
Logged

Tony S

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #11 on: November 10, 2009, 23:10:54 »

Hi,

Door ernstige ziekte ben ik niet vaak meer op het forum. Hierbij echter de gevraagde dxdiag.

Tony S.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #12 on: November 10, 2009, 23:31:33 »

Hallo Tony
Eerstens van harte beterschap toegewenst, en dat je maar gauw weer kunt genieten van het varen op shipsim :2thumbs:
Wat je dxdiag betreft, sorry maar als je naar de specs kijkt voor 2008 zit je er al ver beneden, en voortvarent varen is nog een stukje zwaarder.
specs zijn; processor min 2.4 ghz, ram minimaal 2 gb beter nog 4. en video kaart durf ik niet zo tezeggen,  heb ik geen ervaring mee met ati kaarten, maar de drivers zijn flink verouderd
Hartelijke groet en heel veel beterschap
JoMach
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #13 on: December 04, 2009, 15:44:13 »

Het kan het grote vista probleem zijn, er zijn erg veel computers verkocht met vista die op te kleine computers geinstalleerd werden verkocht. Niet het besturingssysteem bepaalt of je een spel kunt draaien!

Als je spelvoorkeuren hebt, kijk dan eerst naar de sprc's van het spel, en koop dan pas een computer.
Zo kon ik jaren geen Guild Wars spelen, simpelweg omdat ik nooit een videokaart had die groot genoeg was.

In andere commentaren kun je dan ook lezen dat ik met het kopen van ss08 heb gewacht tot ik een computer en videokaart had die groot genoeg was.

Inmiddels zijn mijn specs zo goed dat ook zuinig varen probleemloos draaid, zij het dat ik onvoldoende economies ben om het direct tot een goed einde te brengen.
Logged

Martin van der Vaart

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #14 on: February 05, 2010, 16:03:24 »

ik heb sinds kort een versie uit de schuttevear en die werkt uitstekend, ook de missie is zeer goed te doen als je maar niet aan je regulateur komt en hem ongeveer op 44% laat staan   :captain:
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #15 on: February 11, 2010, 12:59:10 »

Ja, ik heb die versie ook al geprobeert,maar ik ben niet zo zuinig op mijn dieselbunkers.
Is dus nog niet gelukt.
Hieronder op de foto's weet je waarom het mij maar niet wil lukken.
Ik was altijd gewent aan een snel schip :D :D :D
Marc
Logged
N

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #16 on: February 13, 2010, 15:52:51 »

snel is de Wanda, dat is te zien,alleen vraag ik me een ding af,
bij shipphoto zie ik dat ze Rotterdam als domicilie heeft en op een andere foto staat Luxenburg,hoe zit dat ???
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #17 on: February 13, 2010, 18:29:20 »

Hoy Dycore,
Kan jij mij die links is doorsturen van de wanda op shipfoto.
Marc
Logged
N

dycore

  • Forum member
  • Posts: 179
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #18 on: February 14, 2010, 19:40:32 »

hoi marc,
je gaat naar www.shipphoto.nl, in het zoekveld wanda invoeren en klik op zoeken,veel wanda's zullen je beloning zijn  ;D
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #19 on: February 15, 2010, 11:32:22 »

Hoy Dycore,
Bedankt voor de tip.
Ik zal er zeker gebruik van maken,omdat,hoewel ik er niet meer opvaar,het scheepje gewoon blijf volgen.
De wanda was eenmaal een scheepje,waardat je direct aan verhangen was,gek hé!
Zeker de snelheid,ooit kwam ik van richting sluis Wintam(B)van de eb,en voer naar Antwerpen.In de Bocht van Hemiksem,voer het scheepje 29,6Km/H,in lege toestand.
Als je weet dat wij er 4 uur over voeren,van de vloed.Breskens - Antwerpen(Royersluis).
Ik weet niet of je zowat bekent bent in dat vaargebied.
Ons vast traject was altijd,Breskens naar Zele(Dendermonde),en dat was voor de Wanda 6 a 6 1/2 uur.Stroom mee.
Groetjes
Marc
Logged
N

mikevanbentum

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #20 on: February 28, 2010, 12:29:48 »

Het wil mij maar niet lukken. Nu al twee maal overnieuw gedownload, maar Voortvarend Besparen loopt al vast in het Startmenu. Na vijf minuten halfgevorderd startmenu of een wit venster verschijnt de mededeling: Fout in Questviewer. (Een foutmelding die mij ook in het gewone spel veelvuldig lastigvalt. Is daar nog iets aan te doen?



ik heb die problemen niet maar wat vor mobel ship simulator hebben jij??? ik heb colectors edition welke heb jij?


ik hoor het van je :2thumbs: :2thumbs: :2thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :thumbs: :sleepy: :sleepy: :sleepy:
Logged

Martin van der Vaart

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Voortvarend Besparen wordt Vroegtijdig Stranden
« Reply #21 on: March 06, 2010, 10:14:18 »

inmiddels heb ik de cd die werkt perfect heb ook de cursus gevolgd op het stc
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines