Hello Guest April 28, 2024, 17:06:14 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Hoe kan ik ss 2008 op ze hoogst afspelen  (Read 1281 times)

Youp

  • Forum member
  • Posts: 4
Hoe kan ik ss 2008 op ze hoogst afspelen
« on: October 02, 2009, 21:01:31 »

Hallo
 :police:

Ik ben hier nieuw en wil weten hoe ik ss 2008 op het hoogste kan speelen zeg maar de Grapichs als ik hem op medium zet doet hij het gewoon maar als ik hoog doe word het water alleen witte lijntjes weer iemand hoe dit kan ver helpen,

BVD :captain:
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hoe kan ik ss 2008 op ze hoogst afspelen
« Reply #1 on: October 02, 2009, 21:06:12 »

Hallo Youp, welkom op het forum!

Om Ship Simulator op de hoogste grafische instellingen te spelen, moet je PC natuurlijk wel goed genoeg zijn om dat te kunnen.

Er zijn wat dingen je je kunt 'upgraden' zoals drivers enzo, maar er is een grens aan hoe goed je pc kan worden. Soms kun je gewoon niet op zijn hoogst spelen zonder nieuwe hardware, of een hele nieuwe pc, te kopen.

Maar we kunnen eens kijken of je eventueel nog wat kunt verbeteren.
Kun je misschien even je systeem specificaties ofwel 'dxdiag' aan ons doorgeven?

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.

Groeten,
Fred
Logged

Youp

  • Forum member
  • Posts: 4
Re: Hoe kan ik ss 2008 op ze hoogst afspelen
« Reply #2 on: October 05, 2009, 18:57:15 »

Het is gelukt :D
Logged

saltydog

  • Forum member
  • Posts: 7828
Re: Hoe kan ik ss 2008 op ze hoogst afspelen
« Reply #3 on: October 10, 2009, 00:53:19 »

Hallo Youp..In mijn bescheiden mening kun je wel wat extra RAM geheugen gebruiken.. :)
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hoe kan ik ss 2008 op ze hoogst afspelen
« Reply #4 on: October 10, 2009, 02:16:28 »

Hoi Youp,

Had je post even over het hoofd gezien, sorry voor de late reactie. Dankzij saltydog gelukkig weer even onder de aandacht gebracht.  :thumbs:

En inderdaad ik ben het met hem eens, je hebt maar de helft van het benodigde geheugen in je pc. Het spel vraag om minimaal 1GB RAM voor XP gebruikers, en je hebt er slechts 512MB inzitten. Dat raad ik aan minstens te verdubbelen naar 1GB zodat je aan de minimum systeemeisen voldoet, maar liefst eigenlijk naar nog meer..., 2GB zou ik al haast aanraden als minimum. En RAM is niet zo heel duur, gelukkig.

Je driver voor je grafische kaart is ook aan de oude kant. Die kun je ook updaten.
Dit is een recente driver voor jouw kaart:

http://support.amd.com/us/gpudownload/windows/Legacy/Pages/radeonaiw_xp.aspx?type=2.4.1&product=2.4.1.3.24&lang=English

(even naar beneden scrollen en de download pakken die je hebben wilt, alleen driver of hele package)

Die kun je eens proberen, daarmee zal het misschien ook al wel beter worden, en het water misschien intact blijven.

Verder is je pc wel goed genoeg, maar hij zit wel qua videokaart en processor aan de minimum eisen. Als je je RAM verdubbelt zou je dus wel net aan de eisen voldoen, maar nooit echt alles 100% mooi kunnen zetten, dat kan alleen met een nog betere pc, met een betere videokaart en nog meer RAM.


Hopelijk helpt de driver al iets, en kun je ook nog wat meer RAM inbouwen! Succes ermee!!

Groeten,
Fred
« Last Edit: October 10, 2009, 02:18:41 by Mad_Fred »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines