Hello Guest April 24, 2024, 00:13:16 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: scheepsbesturing  (Read 2641 times)

vliss

  • Forum member
  • Posts: 16
scheepsbesturing
« on: August 08, 2009, 14:10:58 »

ik heb in het verleden een scheepsbesturingsconsole gezien die nog niet in de handel was (voor shipsim)
ik weet echter niet meer waar en of deze al op de markt is,(zag er uit als een stuurrad met gashendels en handels en schakelaars voor boegschroeven enz) weet iemand hier ietys meer over??
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: scheepsbesturing
« Reply #1 on: August 08, 2009, 14:13:09 »

Hallo Vliss
Welkom, hier is de link van de desbetreffende site ;D
http://www.shipdriver.com/
grt
JoMach
Logged

vliss

  • Forum member
  • Posts: 16
Re: scheepsbesturing
« Reply #2 on: August 08, 2009, 15:33:06 »

 :2thumbs: bedankt joMach,
heb adres onder favorieten geplaatst,en gemaild ,krijg een bericht wanneer USB-controler in de handel komt en zal het dan de forumleden laten weten.
VLISS
Logged

swanzie

  • Guest
Re: scheepsbesturing
« Reply #3 on: August 09, 2009, 22:46:58 »

nou sorry hoor het zal wel aan mij liggen maar het ziet er niet uit tis net my first sony
nee dit is iets wat ik nooit zou kopen
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: scheepsbesturing
« Reply #4 on: August 09, 2009, 23:53:41 »

Hoi mannen,

Het feit dat dit ding er zo 'speelgoed' achtig uitziet, is volgens mij te wijten aan het feit dat dit een plastic 'mock up' is, en geen uiteindelijk product. Een model dus.

Als ik de Traindriver vergelijk dan is die veel steviger, echt solide. Dus ik neem aan dat deze van dezelfde materialen gaat worden gemaakt. De foto van dat model is al lang in de omloop, volgens mij gewoon het prototype plastic model nog.

De datum schuift maar verder en verder op, en nog altijd dat plastic geval in de 'vitrine'. Ik heb weinig vertrouwen in dit product. Voor een derde van het geld, wat electronica onderdelen, een beetje afval hout en andere onderdelen, een likje verf, wat handigheid en een paar uurtjes vrije tijd, maak je zelf een veel beter apparaat!  :thumbs:


Fred
« Last Edit: August 09, 2009, 23:56:05 by Mad_Fred »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines