Hello Guest April 28, 2024, 00:18:41 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Sail Simulator 5  (Read 2411 times)

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Sail Simulator 5
« on: August 05, 2009, 04:17:32 »

Het is een prettig programma. Als je van zeilen houdt is dit een perfecte simulator.
Dank VStep voor de aanbieding, waarvan ik gebruik heb gemaakt.
Het spel zelf is een realistische weergave van de werkelijkheid. De keuze aan boten mag wat mij aangaat groeien. De boten reageren zoals in het echt. Ik heb zelf met de falk en de laser gezeild, en de eigenschappen zijn in het spel/de simulator niet anders.
De bediening is even wennen, maar na enig instellen zijn de zeilen snel gehesen, en lig je al snel op jouw koers.
Wind en weer zijn gemakkelijk aan te passen, evenals de grootte van de te voeren zeilen.
Verder zijn ook de leden van SENTEC er in geslaagd om een realistische water partij neer te zetten. Wat ook prettig is: als je shipsim2008 kunt draaien, is de Sail Simulator heel goed te draaien, de hardware vereisten zijn iets milder als die van ss2008.
Ik geef deze simulator toch echt een  :2thumbs: 8,5 dat kan een 9,5 worden als er meer schepen en vaargebieden bij komen.
 :captain:
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: Sail Simulator 5
« Reply #1 on: August 05, 2009, 04:20:00 »

Oh ja, de aanbieding bij VStep duurd tot 9 augustus 2008, €5 voordeel.
Logged

zilverenmist

  • Forum member
  • Posts: 862
Re: Sail Simulator 5
« Reply #2 on: August 06, 2009, 00:25:43 »

Het is een Valk natuurlijk.


Dom, dom, dom.
Logged

Frank07

  • Guest
Re: Sail Simulator 5
« Reply #3 on: May 16, 2010, 14:40:46 »

Hallo beste mensen,even vraagje s.vp. Ik heb Zeil simulator 5 al,en uiteraard licentie Code,helaas even moeten verwijderderen door omstandigheden,ging iets mis met P.Waar en hoe kan ik het Spel weer Downloaden? Alvast bedankt voor Uw hulp...  Groet F.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Sail Simulator 5
« Reply #4 on: May 16, 2010, 17:02:21 »

Hallo Frank
Even met stentec kontakt opnemen, als je je aankoop bon nog heb, denk ik dat het geen probleem zal opleveren,
veel succes :thumbs:
grt
jomach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines