Hello Guest March 28, 2024, 11:26:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-  (Read 6746 times)

berend bot

  • Forum member
  • Posts: 5
Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« on: July 03, 2009, 12:31:18 »

Hallo allen,

Ben hier geheel nieuw en hoop snel, beetje bij beetje, aan de slag te kunnen.

Ontving jl. woensdag van VSTEP b.v. Nederland de Collector's Edition.

Bestaat uit SS2008 en SS2008 Add-On New Horizons.

Om diverse redenen dien ik een licentie nummer of code in te voeren.

Waar vind ik het gevraagde ?????? ::)

Met groet,

Berend Bot.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #1 on: July 03, 2009, 15:43:11 »

Hallo Berend welkom.
Als het goed is heb  je er 2 keys bijgekregen 1 voor horizon en een voor shipsim 2008, het moet ergens inhet doosje zitten deze moet je dan bij je profiel invoeren op het forum zodat je er mee op mp kunt en bij de technishe topic kan. tip collecter editie zitten alle patch al is dus die hoef je niet the d/l.
Veel vaarplezier en succes, ik hoor het wel of alles gelukt is.
grt
JoMach
Logged

berend bot

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #2 on: July 03, 2009, 18:01:47 »

Hallo JoMach,

Ik kom geen knoop verder, in mijn 2 opbergdoosjes geen papiertje waarop een eventuele code staat.

Wel zie ik op de achterzijde van de bijgesloten handleiding Ship Sim New Horizons een klein etiketje gekleefd met daarop een uit VIJF delen bestaand nummer met cijfers en hoofdletters.

Dit zie ik ook op de bijgesloten handleiding van Ship Simulator 2008.

Deze nummers verschillen van elkaar, dus niet hetzelfde.

Zouden ze dit zijn. ???

In de gebruikte verzend envelop vond ik ook niks, zelfs geen pakbon of een "betaald factuur"

Vervolgens merk ik op dat ik alle twee disks op mijn Laptop heb geïnstalleerd, alleen New Horizons 2008 verlangt van mij een licentie code. Ship Simulator 2008 niet. ???

Toch lijkt het erop dat beide programma's , goed ???? , door Windows XP en mijn Travelmate Acer zijn ontvangen.

Zo ziet mijn Start Menu XP er nu uit ,zie bijlage. ( NB krijg ik niet meegestuurd ???? , groter dan 2048 KB ??? )

Alvast dank voor de geboden hulp,

met groet,

Berend.

Bovenstaand bericht heb ik nu 3x aangeboden per post te verzenden ( post ) , tot 3 x toe tevergeefs en krijg dan onderstaande melding :


An Error Has Occurred!
You already submitted this post! You might have accidently double clicked, or tried to refresh.

Vreemd ?????????????



Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #3 on: July 03, 2009, 18:53:48 »

Hallo JoMach,

Ik kom geen knoop verder, in mijn 2 opbergdoosjes geen papiertje waarop een eventuele code staat.

Wel zie ik op de achterzijde van de bijgesloten handleiding Ship Sim New Horizons een klein etiketje gekleefd met daarop een uit VIJF delen bestaand nummer met cijfers en hoofdletters.
Klopt dat is het nummer voor NH en dat andere nummer is voor shipsim 2008. normaal alsje beide cds geinstalleerd heb, dan als je opstart, vraagt het eerst om NH key en daarna pas deze van SS2008


Dit zie ik ook op de bijgesloten handleiding van Ship Simulator 2008.

Deze nummers verschillen van elkaar, dus niet hetzelfde.

Zouden ze dit zijn. ???

In de gebruikte verzend envelop vond ik ook niks, zelfs geen pakbon of een "betaald factuur"

Vervolgens merk ik op dat ik alle twee disks op mijn Laptop heb geïnstalleerd, alleen New Horizons 2008 verlangt van mij een licentie code. Ship Simulator 2008 niet. ???

Toch lijkt het erop dat beide programma's , goed ???? , door Windows XP en mijn Travelmate Acer zijn ontvangen.

Zo ziet mijn Start Menu XP er nu uit ,zie bijlage. ( NB krijg ik niet meegestuurd ???? , groter dan 2048 KB ??? )

Alvast dank voor de geboden hulp,

met groet,

Berend.

Bovenstaand bericht heb ik nu 3x aangeboden per post te verzenden ( post ) , tot 3 x toe tevergeefs en krijg dan onderstaande melding :


An Error Has Occurred!
You already submitted this post! You might have accidently double clicked, or tried to refresh.

Vreemd ?????????????




zou best kunnen zo te zien dat je flink aan het klikken ben geweest, maar het staat erop  ;D grt JoMach
Logged

berend bot

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #4 on: July 03, 2009, 19:37:56 »

Hallo JoMach,

Heb de code ingevoerd zoals NH08 en SS08 achtereenvolgens vroegen. Gelukt, codes klopten. Stonden beide inderdaad aan de achterzijde van de respectievelijke handleidingen. :)

In mijn Profile nu ook alles verder in orde gebracht en zo te zien succesvol.

Jij in ieder geval hartelijk dank voor de getoonde moeite, :2thumbs:

met groet,

Berend
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #5 on: July 03, 2009, 19:45:39 »

He Berend Bot
Zonder dank hoor, daar zijn we voor om elkaar te helpen indien het in ons vermogen ligt ;D ben blij dat het allemaal gelukt is :thumbs:
nu kun je op mp, veelvaarplezier, als je een server zoekt met veel hollands talige mensen server NH rotterdam 6 ;D
grt
JoMach
Logged

berend bot

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #6 on: July 03, 2009, 22:14:32 »

Hallo JoMach,

Veel afkortingen en ook sommige verwijzingen zijn mij niet altijd duidelijk, jij schreef ;

Quote
nu kun je op mp, veelvaarplezier, als je een server zoekt met veel hollands talige mensen server NH rotterdam 6
grt

Beste JoMach, wat bedoel je met "mp"  en " als je een server zoekt met veel hollands talige mensen server NH rotterdam 6 " ???

Dus, graag een beetje opheldering, als het even kan, ;)

in afwachtende spanning,

vriendelijke groet,

Berend.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #7 on: July 03, 2009, 22:26:29 »

Hoi Berend, en welkom op het forum!

Ik zal in JoMach's affwezigheid de gang van zaken maar even bespoedigen.  ;D

MP is de afkorting voor "Multiplayer", of wel het online samen spelen op een server.

Als je in het spel naar de Multiplayer optie gaat, zul je daar een lijst met servers zien.

Als je daar de NH ofwel New Horizons server nummer 6 pakt, in de haven van Rotterdam, dan vind je vaak een hoop Nederlanders. Ofwel dus de server NH Rotterdam 6.

Nu je je licensie codes hebt geregistreerd, kun je dus zogezegd gebruik maken van de Multiplayer modus. Maar, zorg er dan ook voor dat je in het spel een persoonlijk profiel hebt aangemaakt. Dat maak je gewoon identiek aan je profiel hier op het forum. De standaard ingestelde 'Gast' kan namelijk niet online.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze dan gerust!!

Groeten,
Fred
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #8 on: July 03, 2009, 22:30:01 »

Hallo JoMach,

Veel afkortingen en ook sommige verwijzingen zijn mij niet altijd duidelijk, jij schreef ;

Beste JoMach, wat bedoel je met "mp"  en " als je een server zoekt met veel hollands talige mensen server NH rotterdam 6 " ??? MP = MultyPlayer,  Server is Wanneer je bij vstep op de multyplay menu zit, zie je een hoop met servers staan, die ik bedoelde is, VSTEP NEW HORIZONS 6 PORT OF ROTTERDAM

Dus, graag een beetje opheldering, als het even kan, ;)

in afwachtende spanning,

vriendelijke groet,

Berend.
grt JoMach
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #9 on: July 03, 2009, 22:31:33 »

Hoi Berend, en welkom op het forum!

Ik zal in JoMach's affwezigheid de gang van zaken maar even bespoedigen.  ;D

MP is de afkorting voor "Multiplayer", of wel het online samen spelen op een server.

Als je in het spel naar de Multiplayer optie gaat, zul je daar een lijst met servers zien.

Als je daar de NH ofwel New Horizons server nummer 6 pakt, in de haven van Rotterdam, dan vind je vaak een hoop Nederlanders. Ofwel dus de server NH Rotterdam 6.

Nu je je licensie codes hebt geregistreerd, kun je dus zogezegd gebruik maken van de Multiplayer modus. Maar, zorg er dan ook voor dat je in het spel een persoonlijk profiel hebt aangemaakt. Dat maak je gewoon identiek aan je profiel hier op het forum. De standaard ingestelde 'Gast' kan namelijk niet online.

Als je verder nog vragen hebt, stel ze dan gerust!!

Groeten,
Fred
He Fred waren net samen aan het typen geloof ik ;D
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #10 on: July 03, 2009, 22:33:22 »

He Fred waren net samen aan het typen geloof ik ;D


Typisch.   :doh:
Logged

berend bot

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #11 on: July 04, 2009, 14:23:52 »

Heren,

Dank voor jullie verhelderende uitleg, en Fred dat "typisch" was een aardige woordspeling op het typen van JoMach :) :lol:

Ga eerst nu de diverse handleidingen "beetje-bij-beetje" doornemen. Bij onduidelijkheden meld ik mij, zeker weten.

Vriendelijke groet en natuurlijk een mooi weekend............. met ShipSim wellicht  ::)

tot praaiens,

Berend.
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: Beetje Bij Beetje- Licentie-code-
« Reply #12 on: July 04, 2009, 14:28:14 »

Hallo Berend Bot
oke hoor je kunt altijd aankloppen ;D :thumbs:
veel vaarplezier
grt
JoMach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines