Hello Guest March 28, 2024, 19:25:21 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: schepen downloaden  (Read 10029 times)

schip ahoi

  • Forum member
  • Posts: 18
schepen downloaden
« on: June 30, 2009, 16:28:38 »

Hoi ik ben niew en krijg ship sim 06 :lol:

Weet iemand ook of je schepen kunt downloaden die bijv. andere mensen hebben gemaakt??

alvast bedankt :captain:
Logged

Ship sim form ;D :2thumbs: SCHIP AHOI :captain:

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: schepen downloaden
« Reply #1 on: June 30, 2009, 17:12:03 »

Hallo Schip ahoi! Welkom aan boord!  :thumbs:

Voor Ship Simulator, zowel SS06 als SS08, zijn er geen addons te downloaden zoals bijvoorbeeld bij Flight Simulator het geval is, gemaakt door derden.

VSTEP (de makers) hebben er voor gekozen alleen zélf schepen aan het spel toe te voegen, om zo de kwaliteit te waarborgen. Mensen kunnen wel schepen maken voor het spel, maar dit moet dan in samenwerking met VSTEP. En zo is er ook al wel wat op die manier uitgebracht. Maar wel via de officieële kanalen.

Er zijn in patches hier en daar nieuwe schepen aan de spellen toegevoegd. En is er voor SS06 ook een officieel addon pack te krijgen met daarin nieuwe schepen. (Die is als nieuwere uitvoering voor SS08 bekend als "New Horizons")

Maar behalve hetgeen VSTEP zelf aanbied, kun je dus niks 'los downloaden' dat andere mensen gemaakt hebben.

Groeten,
Fred
« Last Edit: June 30, 2009, 17:13:38 by Mad_Fred »
Logged

schip ahoi

  • Forum member
  • Posts: 18
Re: schepen downloaden
« Reply #2 on: June 30, 2009, 18:59:30 »

Hartelijk bedankt Mad_Fred voor je andwoord  :2thumbs:

Ow ik had nog een vraagje over het form  :)

hoe kun je zo'n plaatje onder je bericht krijgen  ???
(wat jij hebt van Mad Fred www.mf-studios.com)

alvast bedankt ;D

gr schip ahoi :captain:
« Last Edit: July 01, 2009, 18:25:16 by schip ahoi »
Logged

Ship sim form ;D :2thumbs: SCHIP AHOI :captain:

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: schepen downloaden
« Reply #3 on: July 01, 2009, 19:26:55 »

Geen enkel probleem!  :thumbs:


Als je een plaatje in je 'signature' ofwel handtekening gedeelte wilt, dan moet je ten eerste wel zo'n plaatje ergens op internet 'gehost' hebben staan. Dus op een eigen site bijvoorbeeld, of op een 'image hosting site' zoals Photobucket of Tinypic.
Dit is gratis en makkelijk. Dus heb je geen eigen site om plaatjes/foto's te hosten, dan raad ik het aan op één van die photo/image share sites, een accountje aan te maken.

Als je dat eenmaal hebt, en je hebt het plaatje dat je wilt gebruiken erop ge-upload, dan geven deze sites je er vanzelf, per plaatje dat je upload, codes bij, die je in emails of op sites of forums, kunt inplakken, om zo de foto of het plaatje zichtbaar te maken.

De code die je hier nodig hebt is de IMG code, voor het direct linken van een plaatje.

Kopieër deze code van de image host site, en plak hem dan in je forum profiel hier, in. Dit doe je door naar je profiel te gaan, en dan op 'forum profile information' te klikken. Daar vind je dan het signature vak. Plak daar die IMG code in.  iets als;
[ IMG]http://www.photobucket.com/schipahoi/plaatje1.jpg[ /IMG]  ..word dat dan.

Heb je dat erin staan, dan verschijnt je plaatje onderaan elke post die je maakt. :thumbs:

Naast een plaatje, kun je er dus ook text in zetten. Daar is het ook in eerste instantie voor bedoeld. Zo heb ik er dus nog een leus instaan, en een websitelink.

Ik hoop dat dit het voldoende uitlegt, en anders vraag maar gerust verder!  :)

Groeten,
Fred
« Last Edit: July 01, 2009, 19:29:40 by Mad_Fred »
Logged

schip ahoi

  • Forum member
  • Posts: 18
Re: schepen downloaden
« Reply #4 on: July 01, 2009, 19:53:10 »

Bedankt voor je goede uitleg :thumbs:
ik snap het  :2thumbs:

haha en zo te zien is het gelukt  :D ik heb het gelijk uitgeprobeerd  8)
eerst had ik gewoon de link er in gezed maar dat werkte niet dus vroeg ik het haha :doh:

gr schip ahoi :captain:

PS: ik heb hem vrijdag ontvangen :2thumbs:
« Last Edit: July 03, 2009, 17:28:26 by schip ahoi »
Logged

Ship sim form ;D :2thumbs: SCHIP AHOI :captain:

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: schepen downloaden
« Reply #5 on: October 31, 2009, 17:01:05 »

hallo, ik had jaar ship sim 2006 en 2008 op de computer (nu trouwens ook) maar, 2006 Werdt verwijderdt, dus had ik het opnieuw geinstalleerd, maar vorig, daarvoor had ik een scheepje erbij, en nu heb ik hem niet, hoe kan DAT ????????????????????????????????????????
Logged
Hallo, iedereen!

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: schepen downloaden
« Reply #6 on: November 01, 2009, 20:05:25 »

hallo, ik had jaar ship sim 2006 en 2008 op de computer (nu trouwens ook) maar, 2006 Werdt verwijderdt, dus had ik het opnieuw geinstalleerd, maar vorig, daarvoor had ik een scheepje erbij, en nu heb ik hem niet, hoe kan DAT ????????????????????????????????????????
je moet even updaten, dan zit er één bootje gratis bij.

klik hier voor de update

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: schepen downloaden
« Reply #7 on: November 02, 2009, 08:28:02 »

je moet even updaten, dan zit er één bootje gratis bij.

klik hier voor de update[/url

Gr,
eggy1991


maar, ik heb al versie 1.8, dus hoger kan toch niet???
Logged
Hallo, iedereen!

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: schepen downloaden
« Reply #8 on: November 02, 2009, 08:54:58 »


maar, ik heb al versie 1.8, dus hoger kan toch niet???
ehm, heb je eventueel de add-on ook gehad, daar zitten nog 6 extra boten bij. dat is het enige wat er verder nog is.

klik hier voor de add-on(E9,99)

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: schepen downloaden
« Reply #9 on: November 02, 2009, 15:23:51 »

ehm, heb je eventueel de add-on ook gehad, daar zitten nog 6 extra boten bij. dat is het enige wat er verder nog is.

klik hier voor de add-on(E9,99)

Gr,
eggy1991

mag ik denk ik niet, maar toen ik daarnet de missie editor deed, kwam dat bootje er wel,
Logged
Hallo, iedereen!

Waterfront

  • Forum member
  • Posts: 123
Re: schepen downloaden
« Reply #10 on: November 02, 2009, 15:24:08 »

toch bedankt voor de moeite!!
Logged
Hallo, iedereen!

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: schepen downloaden
« Reply #11 on: November 02, 2009, 16:01:25 »

toch bedankt voor de moeite!!
dan is alles nu toch goed ???
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Martin van der Vaart

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: schepen downloaden
« Reply #12 on: May 25, 2010, 09:07:06 »

hallo, ik heb nog wat problemen met ss08 ik heb nog 3 Schepen waar hij een licentie code vraagt, maar ik kan maar niet vinden waar ik die kan krijgen. het gaatg om de Portoferraio Angel. en de Bugsier 2 en de Duwboot ben ff de naam kwijt!! wie kan mij helpen???
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: schepen downloaden
« Reply #13 on: May 25, 2010, 09:35:28 »

hallo, ik heb nog wat problemen met ss08 ik heb nog 3 Schepen waar hij een licentie code vraagt, maar ik kan maar niet vinden waar ik die kan krijgen. het gaatg om de Portoferraio Angel. en de Bugsier 2 en de Duwboot ben ff de naam kwijt!! wie kan mij helpen???
In de installatie map van ss08 zit een bestand: unregister.exe

klik die aan. bij het starten van ss08 moet je nu alle licentiecodes invoeren. doe dat.

werkt het dan nog niet, installeer dan de addon(new horizons) opnieuw, gevolgd door de laatste update.

hopelijk werkt dat.

Succes,
Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines