Hello Guest March 28, 2024, 21:45:32 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: andere gebruiker  (Read 1766 times)

humpy

  • Forum member
  • Posts: 27
andere gebruiker
« on: June 17, 2009, 14:31:29 »

 ben in het bezit van de geregistreerde versies:

-2006
-2008
-New Horizons
-Elbe en Furie
-Collecters editie 2008
Dit houd in dat ik nu SS2008 en New Horizons dubbel heb, want deze zitten ook in de Collecters editie

Is er de mogelijkheid om:
-SS 2008 met registratiecode
-New Horizons met registratiecode
aan iemand anders door te geven, zoja hoe kan ik dat dan doen

m.vr.gr.  Humpy
Logged
De beste stuurlui staan altijd aan de wal !!!

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: andere gebruiker
« Reply #1 on: June 17, 2009, 15:03:33 »

Hi Humpy
Volgens mij geen probleem, wanneer jij eerst je registratie van deze 2008 met addon bij Vstep uit je account weghaalt. dan kan volgens mij die andere een nieuwe account maken met deze key's, jij in ieder geval kan ze dan niet meer gebruiken natuurlijk.
grt
jomach
Logged

Merijn

  • Forum member
  • Posts: 1
Re: andere gebruiker
« Reply #2 on: July 10, 2009, 20:37:27 »

Hallo allemaal !

Net Collectors Edition gekocht, geïnstalleerd en nog niet eens gespeeld ! Kersvers dus. Ik heb mijn zoon geregistreerd, en nu wil ik mezelf registreren. We spelen allebei het spel. Maar niks hoor, mag niet. :thumbdown: Het is niet toegestaan om vanaf dezelfde computer op dezelfde tijd te registreren op dit forum. Waarom dat nou ? Moet ik nou verder onder mijn zoon zijn naam ? Hoe zit het dan met mijn vaarprestaties ? ???

Is er een mogelijkheid om dit te omzeilen ? :evil:

Nu ik hier toch ben, het schijnt dat je via shipsim diverse extra schepen kan douwnloaden. Die heb ik nog niet gevonden. Waar staan die ?

Dank bij voorbaat !
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: andere gebruiker
« Reply #3 on: July 10, 2009, 20:49:35 »

Hallo Merijn's vader,

De licentie overeenkomst geeft je het recht het spel voor één gebruiker, op één pc te installeren. Tuurlijk mag je zoon ook wel hetzelfde spel spelen, als je het om en om doet, maar je kunt maar één account hebben om je voortgang naar te uploaden, helaas.

Als je in het spel een extra profiel hebt voor één van jullie beiden, zullen jullie vaarprestaties wel op beide profielen bijgehouden worden. Je hebt dan alleen geen forum account om het naar te uploaden.

Je kunt namelijk maar één keer je licentie code registreren. Ofwel voor je zoon, ofwel voor jezelf. Dus er is dan maar één account waar je vaarprestaties naar geupload word. Om dit überhaupt te kunnen, moet je dus nog even in dit account, je licentie code registreren. Dat doe je in jet profiel hier. Scroll daarin wat naar beneden en je ziet daar de "license key registration" staan. Even de key ingeven en op "register" klikken en dan is ie voor elkaar!

Je kunt, als je je code hebt ingegeven, een gratis schip downloaden, de Jumbo Javelin. De code daarvoor krijg je dan automatisch na het registeren van je SS08 code, alsmede de download link, ook daar in je profiel.

Verder zijn er in de 'Shipyard' ook nog andere schepen verkrijgbaar, echter zijn die niet gratis. De shipyard vind je hier:
http://www.shipsim.com/shipyard/shipyard.php



En dan voor Humpy, als bevestiging van JoMach's suggestie;
Inderdaad, als je zelf je keys voor je SS08 en NH weghaalt die je dubbel hebt, mag je deze best aan een ander verkopen danwel geven. Zolang je het zelf maar niet meer gebruikt.  :thumbs:


Groeten,
Fred

« Last Edit: July 10, 2009, 20:53:05 by Mad_Fred »
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines