Hello Guest April 27, 2024, 20:14:43 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: in welke map vind ik New Horizon?  (Read 1815 times)

Kitter

  • Forum member
  • Posts: 3
in welke map vind ik New Horizon?
« on: June 14, 2009, 15:03:58 »

Hallo!
Het volgende houdt mij erg bezig:
Ik heb een officieel exemplaar SS 2008 met New Horizons Add On. Deze staat op de computer van mijn ouders. Nu wil ik graag NH  ook op mijn eigen PC hebben, maar we kunnen niet vinden waar NH staat. Wie helpt ons?
Alvast bedankt!
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: in welke map vind ik New Horizon?
« Reply #1 on: June 14, 2009, 16:56:47 »

Hallo Kitter, welkom hier op het forum
Je kan maar met één account 2008 + addon NH spelen, deze hebben allebei een eigen key code. Wil je nu op meerdere pc's de sim installeren, geen probleem zolang je maar onder dezelfde account speelt op één pc tegelijkertijd.
Dus als de account op naam van je vader staat, kun je onder diens account spelen en / of andersom, wil je nu allebei spelen dan zul je toch een complete 2 exemplaar van deze sim moeten aanschaffen en installeren, met aparte accounts en keys.
Het is niet toegestaan om met 2 accounts op één exemplaar van shipsim te spelen.
succes en veel vaarplezier :thumbs:
grt
JoMach
 
Logged

Kitter

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: in welke map vind ik New Horizon?
« Reply #2 on: June 16, 2009, 18:23:24 »

OK. dat begrijp ik. Maar mijn eigen pc heeft geen internet verbinding. Ik hoef dus niet tegelijkertijd te spelen.
Maar ik wil wel de Add On ook op mijn eigen pc kunnen draaien! (De addonn is gekocht via shipsim.com)
Ik hoop op antwoord!  ;D
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: in welke map vind ik New Horizon?
« Reply #3 on: June 16, 2009, 18:42:29 »

Hi Kitter
Heb je die addon dan niet meer?? normaal d/l je het ergens op de harde schijf en maak er een copy van, ben je het kwijt dan kan je het via mijn orders alsnog binnenhalen als je het geregistreerd heb bij je profiel. https://www.shipsim.com/orders/login.php
grt
jomach
« Last Edit: June 16, 2009, 19:00:54 by JoMach »
Logged

Kitter

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: in welke map vind ik New Horizon?
« Reply #4 on: June 17, 2009, 17:01:00 »

Hallo,
Okee, ik heb hem gevonden en opnieuw gedownload. Hij staat op m'n eigen computer, jammer dat hij stottert. Misschien omdat z'n processor te langzaam is of misschien de vidoecard...

Groet,
Kitter
Logged

JoMach

  • Dutch Moderator
  • Posts: 3490
Re: in welke map vind ik New Horizon?
« Reply #5 on: June 17, 2009, 17:23:39 »

He Kitter
Mooi dat het opgelost is,
Wat je vraag betreft over het installeren over meerdere pc's;
Ongeacht of er wel of niet een account aangemaakt word, of een license key word geregistreerd, is dat tegen de EULA (end user license agreement), ofwel licentie overeenkomst. Een license key dat bij het spel geleverd word geeft een speler het recht, het op maar één pc te hebben, en alleen voor zichtzelf (of zijn naasten, die even meedoen om en om) te gebruiken.
grt
jomach
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines