Hello Guest June 03, 2024, 23:08:39 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!  (Read 6091 times)

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« on: April 05, 2009, 09:04:02 »

hallo mensen.
ik zit te denken aan de shipyard. die heeft vorig jaar voor het laatst een nieuw schip laten zien. de jumbo javelin, om precies te zijn. nou is mijn vraag: wanneer gaat vstep weer zo'n nieuw schip/boot produceren?
ik heb er best wat geld voor over, maar hebben jullie dat eigenlijk ook? en hoeveel? ik dacht aan de normale 5 euro. groeten gerard. ;D

tugspotter raymon

  • Forum member
  • Posts: 105
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #1 on: April 16, 2009, 12:39:34 »

updates en dergelijke maar ook nieuwe schepen ,duurt veel te lang bij V-step...wel van 100.000 den mensen geld innen en vervolgens weinig meer aan het spel verbeteren....

En Mods aub jullie hoeven dit niet recht te praten.
bij v-step zijn ze alleen maar bezig met beurzen bezoeken en kijken welke prijs ze weer in de wacht kunnen slepen.

Heren het spel is een vd betere in z'n soort maar er schoort nog te veel aan ....daarbij lijkt het me handig dat de update frequentie aanzienlijk verhoogd wordt.

ik ben in iederegeval al tijden uitgekeken op het spel .....puur om het bovengenoemde
Logged
Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6750 @ 2.66GHz
Sapphire HD 5770 1GB DDR5
4 MB Ram

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #2 on: April 16, 2009, 12:50:19 »

Sommige mensen zijn nou eenmaal nooit tevreden.

Bijna 30 schepen om mee te spelen, in alle soorten en maten, en een missie editor om zelf zoveel missies als men wil te maken. Honderden uren missies te downloaden, door enthusiaste mensen in elkaar gezet voor ons plezier..

Tuurlijk zit er een hoop nog niet in dat we graag zouden willen, en moet er nog veel verbeterd worden, maar laat mij maar eens een sim zien waarbij dat niet zo is.

Maar als je uitgekeken raakt op al deze schepen en al de missies die er te downloaden zijn en zelf te maken zijn, dan maakt het niet uit hoe vaak er iets nieuws komt, dan ben je met twee weken daar ook wel weer klaar mee.

En waarom updates als er niets 'kapot' is.. Er komen bugfixes waar nodig, en mogelijk, maar je verwacht toch zeker niet continue gratis nieuwe dingen.. je hebt betaald voor het spel in de versie die toen op die cd-rom of dvd stond, en niks meer. Mensen denken altijd overal recht op te hebben en dat alles maar moet komen aanwaaien, liefst voor nop.

Zo werkt het niet.


Fred.



Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #3 on: April 16, 2009, 12:56:54 »

hallo mensen.
ik zit te denken aan de shipyard. die heeft vorig jaar voor het laatst een nieuw schip laten zien. de jumbo javelin, om precies te zijn. nou is mijn vraag: wanneer gaat vstep weer zo'n nieuw schip/boot produceren?
ik heb er best wat geld voor over, maar hebben jullie dat eigenlijk ook? en hoeveel? ik dacht aan de normale 5 euro. groeten gerard. ;D

Helaas Gerard, er komt hoogstwaarschijnlijk geen nieuw schip meer bij.

De Shipyard is lang niet zo succesvol gebleken als gehoopt was. Iedereen schreeuwt wel altijd om meer schepen, maar als ze er dan komen, dan komen er toch maar weinigen van hen ook daadwerkelijk op af. En tja, dan is het lastig om met zoiets fatsoenlijk door te gaan.  :-\

Groet,
Fred
Logged

gnillis

  • Forum member
  • Posts: 64
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #4 on: April 16, 2009, 20:02:14 »

is niet gek dat de shipyard niet zo loopt, zijn maar 5 schepen. en ook nog van de soort waar mensen minste om zeuren;)/vragen/(en soms) eisen. vind persoonlijk wel leuk dat je online 5 bootjes erbij kunt halen, heb dubbel cd-rom editie dus vallen er al weer 2/3 af.... ze zouden ook wat updates tegen betaling kunnen leveren, b.v van gebieden/kaarten of wat xtras zoals verlichting (maja dies al aangepakt)
Logged

Lifeguard

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #5 on: April 16, 2009, 20:25:01 »

Naar alle waarschijnlijkheid is V-Step te druk met de professionele markt te bedienen waar véél meer geld is te verdienen omdat men met contracten kan werken en met een spel altijd maar af moet wachten of men niet met een grote restpartij blijft zitten die je aan de straatstenen niet meer kwijt kunt.
Gewoon geduld totdat er weer ruimte is voor een nieuwe versie op de markt te brengen die meelift op de kennis en kunde opgedaan t.b.v. de professionele wereld.
Kijk voor de gein eens op www.vstep.nl en zie hoe druk men is in de professionele sector (ook in de buurt, RWS MOBZ, Havenbedrijf Rotterdam, NS).

Kees  8)
« Last Edit: April 16, 2009, 20:28:31 by Lifeguard »
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #6 on: April 16, 2009, 20:44:09 »

Nou ja Kees, dat waren ze natuurlijk altijd al, dat is waar ze mee begonnen zijn en waar het meeste om draait. De naam vstep staat natuurlijk ook niet voor niks voor wat die afkorting inhoud.. Maar Ship Simulator heeft een eigen "dedicated" team, dus dat komt niet zo gauw in elkaars vaarwater, als ik even zo flauw mag zijn.  :)


Fred



Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #7 on: April 18, 2009, 08:05:53 »

Hoy allemaal,
Vstep is echt wel bezig met nieuwe ideeen,zelfs in de toekomst met (nog)extra schepen.
Maar,nu word er eerst aan de "shipsim 2009 Pro" gewerkt,omdat dit product een bestseller zal worden op de proffesionele markt.
Over nieuwe schepen!
Het is ook niet de bedoeling om (alle) nieuwe schepen gewoon gratis in het spel te brengen.Bekijk maar even wat de ontwikkelingskosten zijn om er een te maken.Dus,aan zij die zeuren over een nieuwe extra schip,betaal even die ontwikkelingskosten en je zal krijgen wat je vraagt(hou je wel vast over het prijskaartje)
Ik snap het eigenlijk niet,wat sommige wensen,er zijn nu toch al wat omgevingen,waardat je in kan varen,en dan nog met tochwel veel verschillende schepen,en ONLINE!!
Dus je kan echt nog niet uitgevaren zijn,want er zijn toch wel mogelijkheden genoeg!
Wat ik wel kan volgen is dat sommige members vrij vlug uitgekeken zijn op wat ze al hebben gekregen,dit blijkt nu wel het geval te zijn.
Neem gewoon genoegen met wat er al is,de toekomst zal het wel verder uitwijzen.
Grtz
Marc
Logged
N

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #8 on: April 26, 2009, 09:31:15 »

is niet gek dat de shipyard niet zo loopt, zijn maar 5 schepen. en ook nog van de soort waar mensen minste om zeuren;)/vragen/(en soms) eisen. vind persoonlijk wel leuk dat je online 5 bootjes erbij kunt halen, heb dubbel cd-rom editie dus vallen er al weer 2/3 af.... ze zouden ook wat updates tegen betaling kunnen leveren, b.v van gebieden/kaarten of wat xtras zoals verlichting (maja dies al aangepakt)

verlichting aangepakt? daar snap ik niks van! ??? verlichting is wel aangepakt door spelers van shipsim, de downloads zijn op het forum te verkrijgen. maar vstep ZELF heeft er niks aan gedaan. maar ik wil niet ongeduldig zijn, en toch wacht ik stiekem op een nieuwe trailer over hoe shipsim 2009eruit zal zien! (maarja das gewoon nieuwsgierigheid ;D)

gnillis

  • Forum member
  • Posts: 64
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #9 on: April 27, 2009, 19:11:05 »

dat bedoel ik er ook mee, over de verlichring hoeven ze dus niet meer druk te maken :P
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #10 on: May 07, 2009, 07:11:04 »

ja, alleen op de een of andere manier werken downloads van het forum niet bij mij :'(
ik vind dat vstep ook wel iets voor het forum kan doen (de mensen van het forum!), iets met sluizen en bruggen ;) maarja dat is nog lang niet zover ::)

Sam

  • Forum member
  • Posts: 1041
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #11 on: May 07, 2009, 18:21:12 »

En waarom updates als er niets 'kapot' is.. Er komen bugfixes waar nodig,

Mijn jumbo barge vliegt al maanden 2m in de lucht en men heeft toen gezecht dat daar een bugfix voor ging komen, die al wel lang op zich laat wachten.


Ik ga er wel mee akkoord dat sommige mensen te veeleisend zijn.
Waarom nog een hoop ferry's en cruiseschepen in het spel duwen als die er al zijn!

Wat ik nog wel graag zou zien is een voith schneider sleper, maar er zijn natuurlijk nog wel meer mensen met zo'n wensen.
Hetgene wat ik het belangrijkste vind is dat het varen realistisch aanvoelt, vooral dan in manouvreereigenschappen.
Logged

Lifeguard

  • Forum member
  • Posts: 50
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #12 on: May 09, 2009, 10:23:04 »

Ik hoop van harte dat die MOB boot uit de pro versie ook in de 2010 versie beschikbaar komt of tegen betaling in de shipyard. Ben dan één van de eersten die hem aanschaft.

Kees  8)
« Last Edit: May 09, 2009, 10:24:36 by Lifeguard »
Logged

Evenaar-ships

  • Forum member
  • Posts: 21
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #13 on: September 29, 2009, 02:10:31 »

Ik zou graag een binnenvaartschip bespeelbaar hebben, er drijven diverse modellen rond in het spel.
 De duwboot is wel leuk te spelen, maar dan zijn er weer geen bakken beschikbaar bij het vrij rondevaren (of toch...?)
Laten we eerlijk zijn, de "Euroschepen" zijn toch niet meer weg te denken in het containervervoer en zeker niet meer met Maasvlakte 2 in de toekomst
Logged

jjwesten

  • Guest
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #14 on: September 30, 2009, 09:56:04 »

Ik ben super tevreden tot nu toe :thumbs: Vooral met de mission editor!

En waar kon je die extra verlichting update/download ofzo downloaden?


Grt jjwesten
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #15 on: September 30, 2009, 16:51:03 »

Ik ben super tevreden tot nu toe :thumbs: Vooral met de mission editor!

En waar kon je die extra verlichting update/download ofzo downloaden?


Grt jjwesten

http://schiffsim-welt.marcnet.eu/Forum/
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

jjwesten

  • Guest
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #16 on: September 30, 2009, 19:22:37 »

http://schiffsim-welt.marcnet.eu/Forum/

Hmmm, ik kan niets vinden, moet ik me eerst registreren? Of is het verwijderd?

jjwesten
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #17 on: September 30, 2009, 22:22:29 »

Hmmm, ik kan niets vinden, moet ik me eerst registreren? Of is het verwijderd?

jjwesten
je moet je registreren, op dezelfde manier als je op dit forum gedan hebt.

In de ontwikkelingshoek kun je de nederlandse downloads vinden, maar in de duitse Entwicklungsecke staan de meeste downloads,

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

jjwesten

  • Guest
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #18 on: October 01, 2009, 16:00:09 »

je moet je registreren, op dezelfde manier als je op dit forum gedan hebt.

In de ontwikkelingshoek kun je de nederlandse downloads vinden, maar in de duitse Entwicklungsecke staan de meeste downloads,

Gr,
eggy1991


Okee, heel erg bedankt! :2thumbs:
Logged

baszwanenburg

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #19 on: November 09, 2009, 11:52:46 »

een beetje ontopic :angel: maar weet iemand hoeveel shipsim 2010 ongeveer gaat kosten? rond de € 50 of rond de € 200? dat is een beetje wat ik wil weten.
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #20 on: November 09, 2009, 13:14:53 »

een beetje ontopic :angel: maar weet iemand hoeveel shipsim 2010 ongeveer gaat kosten? rond de € 50 of rond de € 200? dat is een beetje wat ik wil weten.
ik denk/hoop rond de 50 euro.

Het is wel altijd een doel geweest om een goedkope simulator op de markt te hebben.

afwachten dus.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Eelkon

  • Guest
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #21 on: November 10, 2009, 16:56:15 »

Zal ook wel weer rond de 40/50 euro liggen ;)

Kan niet wachten tot Ship sim extremes om die  greenpeace schepen de kelder in te boren :P
Logged

baszwanenburg

  • Forum member
  • Posts: 19
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #22 on: November 10, 2009, 17:45:57 »

nee ik ook niet, en weet iemand wat over de schepen en omgevingen?
Logged

VirtualSkipper

  • Forum member
  • Posts: 2047
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #23 on: November 10, 2009, 18:09:53 »

28 vaartuigen, 8 omgeving en nog steeds niet tevreden  ::)

Trouwens, ik kocht SS08 voor maar 20,- toen hij net was uitgekomen, en ik zal verwachten dat SS10 ongeveer bij de 25,- of 30,- zit  :thumbs:
« Last Edit: November 10, 2009, 18:12:43 by VirtualSkipper »
Logged
"There is a plaque laid next to the remnants of the Titanic which reads, "Only Chuck Norris is unsinkable"

jaffe o

  • Forum member
  • Posts: 104
Re: shipyard: nieuwe schepen a.u.b.!!!
« Reply #24 on: November 14, 2009, 09:53:30 »

ik zuo wel graag een mooi uod stoomship er in willen zien.

maar de ss rotterdam als speelbaar schip zou ook heel leuk zijn kan vstep daar niet iets aan doen.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines