Hello Guest April 25, 2024, 07:36:03 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: vraagje over internetvaaren  (Read 1457 times)

decloe

  • Forum member
  • Posts: 8
vraagje over internetvaaren
« on: February 14, 2009, 20:40:20 »

ik heb een vraag en meschien kan iemand die ook graag met schepenvaart mijn dit uit legen.
ik heb zelf 21 jaar gevaaren en moest stoppen door gezondheit redenen sins dat ship simulator in de handel is heb ik ze aangeschaft om toch nog iets te hebben met scheepvaart .
nu ben ik voor het eerst op internet gegaan om mee te spelen en wat schets mijn verbazing voor dat je zelf met je schip aan het vaaren ben woord je door somige mede spelers al gelijk de grond in gebort wan die deken dat het zee slag is maar ik dacht dat het de bedoeling was dat je gezelig met elkaar vaarde en je ervaringen uit wissel (maar niet door zoon steleje ramp heeren of damens) op zaterdag 14 februari om 19.58 je spel laten vergallen .ik hoop dat de personen die op deze tijd op internet aan het vaaren waaren dit ook lezen en maar eens achter de oor krabben
een tijd je terug las ik op het form dat er al meer mensen geklaagt haden over het niet behorlijk vaaren
maar het maar dat zal je altijd wel blijven houden 

groetjes de Cloe     
Logged

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: vraagje over internetvaaren
« Reply #1 on: March 17, 2009, 23:23:01 »

ik heb een vraag en meschien kan iemand die ook graag met schepenvaart mijn dit uit legen.
ik heb zelf 21 jaar gevaaren en moest stoppen door gezondheit redenen sins dat ship simulator in de handel is heb ik ze aangeschaft om toch nog iets te hebben met scheepvaart .
nu ben ik voor het eerst op internet gegaan om mee te spelen en wat schets mijn verbazing voor dat je zelf met je schip aan het vaaren ben woord je door somige mede spelers al gelijk de grond in gebort wan die deken dat het zee slag is maar ik dacht dat het de bedoeling was dat je gezelig met elkaar vaarde en je ervaringen uit wissel (maar niet door zoon steleje ramp heeren of damens) op zaterdag 14 februari om 19.58 je spel laten vergallen .ik hoop dat de personen die op deze tijd op internet aan het vaaren waaren dit ook lezen en maar eens achter de oor krabben
een tijd je terug las ik op het form dat er al meer mensen geklaagt haden over het niet behorlijk vaaren
maar het maar dat zal je altijd wel blijven houden 

groetjes de Cloe     
Heer de Cloe

Ja het ligt er aan op welke multiplayerserver je inlogt.
Op sommige mp's blijkt het een gewoonte te zijn om je naar de grond te helpen.
Echter op de multiplayerservers van DutchShipsim.nl is het ten strengste verboden dit soort praktijken te bezigen.
Iemand die zich schuldig maakt aan moedwillige aanvaringen worden zonder pardon van de server verwijderd.
Log eens in op de website van www.dutchshipsim.nl en (her) registreer je op ons vernieuwde forum.
Je ontmoet daar mensen die het vaarsimulatiespel serieus beoefenen.
Ik zou zeggen: " Aanmonsteren en (er) vaar " :thumbs:
Opaboot
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: vraagje over internetvaaren
« Reply #2 on: March 18, 2009, 22:36:08 »

ik dacht dat het de bedoeling was dat je gezelig met elkaar vaarde en je ervaringen uit wissel (maar niet door zoon steleje ramp heeren of damens) op zaterdag 14 februari om 19.58 je spel laten vergallen .ik hoop dat de personen die op deze tijd op internet aan het vaaren waaren dit ook lezen en maar eens achter de oor krabben
een tijd je terug las ik op het form dat er al meer mensen geklaagt haden over het niet behorlijk vaaren
maar het maar dat zal je altijd wel blijven houden 

groetjes de Cloe     

Heer de Cloe,

??? Kunt u mij vertellen op welke multiplayerserver u op die zaterdag 14 feb. om +/- 20.00 aan het varen was.

Opaboot
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines