Hello Guest April 25, 2024, 21:55:01 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Hollands glorie server  (Read 3584 times)

J.Ham

  • Forum member
  • Posts: 101
Hollands glorie server
« on: February 08, 2009, 19:46:44 »

Goeie avond,
Kan iemand mij uitleggen wat deze teksten te betekenen hebben? (zie bijlage)
Het komt bij mij erg provocerend over.
Groeten J.E.
Logged
Regards: J.E 
 Quadcore i7 2.93ghz. GF460gtx windows7 64bit 8gig ram

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hollands glorie server
« Reply #1 on: February 08, 2009, 19:50:01 »

Da's inderdaad nogal streng verwoord. En in het éne geval ook niet geoorloofd, omdat er "afz VSTEP" staat, hetgeen natuurlijk helemaal niet waar is.

Ik zal eens een balletje opgooien bij deze host, zodat in ieder geval de VSTEP afzender eruit gehaald word. Verder mag een host natuurlijk streng waarschuwen tegen misbruik of slecht gedrag, maar inderdaad het kan ook wat aardiger, en een kleine overtreding van multiplayer regels zorgt er niet zomaa voor dat je afgesloten word van internet, da's lichtelijk overdreven, dan moet je het wel héél bont maken of de wet overtreden.

Groeten,
Fred
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Hollands glorie server
« Reply #2 on: February 08, 2009, 20:08:59 »

Da's inderdaad nogal streng verwoord. En in het éne geval ook niet geoorloofd, omdat er "afz VSTEP" staat, hetgeen natuurlijk helemaal niet waar is.

Ik zal eens een balletje opgooien bij deze host, zodat in ieder geval de VSTEP afzender eruit gehaald word. Verder mag een host natuurlijk streng waarschuwen tegen misbruik of slecht gedrag, maar inderdaad het kan ook wat aardiger, en een kleine overtreding van multiplayer regels zorgt er niet zomaa voor dat je afgesloten word van internet, da's lichtelijk overdreven, dan moet je het wel héél bont maken of de wet overtreden.

Groeten,
Fred
das is ook geen officiële Hollands glorie server. iemand probeert waarschijnlijk wat uit te halen door een server met een bekende naam te starten.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hollands glorie server
« Reply #3 on: February 08, 2009, 20:22:26 »

Hoi Eggy1991,

Volgens mij is dit gewoon HollandsGlorie, want de hostnaam klopt wel gewoon, zover ik weet.

Fred
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: Hollands glorie server
« Reply #4 on: February 08, 2009, 21:11:42 »

Hoy,
Ja, da's wel effe straffe taal!!
Vstep moet zeker verwijderd worden,omdat Vstep niets met deze server te maken heeft.
Echt klantvriendelijk is dit nu niet echt te noemen.
Ja Fred, probeer deze host even op een ander idee te brengen.
Natuurlijk mag hij wel een waarschuwing plaatsen,om wangadrag te voorkomen.
Marc
Logged
N

J.Ham

  • Forum member
  • Posts: 101
Re: Hollands glorie server
« Reply #5 on: February 08, 2009, 23:33:59 »

Goeie,
Ja, ik ben natuurlijk ook tegen wangedrag op de servers,
maar deze teksten kunnen mensen er wel van weerhouden
om online te gaan varen, wat niet de bedoeling is neem ik aan.
 Groeten J.E.
Logged
Regards: J.E 
 Quadcore i7 2.93ghz. GF460gtx windows7 64bit 8gig ram

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409
Re: Hollands glorie server
« Reply #6 on: February 09, 2009, 13:33:11 »

Hoi Eggy1991,

Volgens mij is dit gewoon HollandsGlorie, want de hostnaam klopt wel gewoon, zover ik weet.

Fred
Ja, alleen is deze gebruiker geen een van de opzetters van de hollands glorie in shipsim.(volgens mij)

gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

HollandsGlorie

  • Guest
Re: Hollands glorie Clan TEAM opmerking op de servers van HGCTeam
« Reply #7 on: February 09, 2009, 14:31:22 »

Hier bij meld HOLLANDS GLORIE Team Dat er een Foute teks is in ge typ  in de servers van ons de fouten zijn in tussen weer hersteld de server die actief zijn zo als HAMBURG,ROTTERDAMS HAVEN,MARSEILLE  zijn de new servers van het TEAM HollandsGlorie die actief zijn van ons Team. ik hoop dat jullie weer met goeden moet kunnen gebruik maken van onze servers  ons excusses daarvoor en voor het ongemak afz.HGCTeam (HollandsGlorie TEAM)
« Last Edit: February 09, 2009, 14:33:06 by HollandsGlorie »
Logged

maxbraams111

  • Forum member
  • Posts: 2
Re: Hollands glorie server
« Reply #8 on: February 09, 2009, 15:05:57 »

verbaasd mij niks dat wim dit allemaal zegt.

hij kan erg tekeer gaan tegen mensen. ik maak dit allemaal mee. als het aan mij ligt kom ik nooit meer op een server van de slechtbedoelende williamcaptain.

(hij kan zijn gebruikersnaam nog geen eens goed uitspreken/spellen )
« Last Edit: February 09, 2009, 22:31:30 by maxbraams111 »
Logged
met vriendelijke groet,

Max Braams

gradus

  • Forum member
  • Posts: 71
Re: Hollands glorie server
« Reply #9 on: February 09, 2009, 17:35:56 »

laat jij iedereen eens in zijn eigen waarde
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hollands glorie server
« Reply #10 on: February 09, 2009, 17:43:42 »

Heren,

Als er problemen zijn op een server en iemand vind dit reden tot spreken, dan richt je alsjeblieft tot één van de moderators of administrators en doe dit in een persoonlijk bericht.

En of iemand perfect Nederlands kan spreken en schrijven, om wat voor reden dan ook, dat is irrelevant. Daar hoeft iemand niet op aangevallen te worden vind ik. Da's niet netjes.

Ook op privé servers gelden de multiplayer regels die betrekking hebben op het taalgebruik en gedrag naar andere spelers. Worden die overtreden en is daar bewijs van (screenshots, chatlogs), dan staan we tot je dienst om het in te zien. Zelfs de host van een server heeft zich goed te gedragen. Men mag eigen regels maken m.b.t. het varen zelf, maar de normale gedragsregels (geen schuttingtaal, geen discriminatie, seksimse, of persoonlijke aanvallen op mensen, etc) gelden altijd en overal. Dit alles is door VSTEP duidelijk aangegeven en een voorwaarde voor het gebruiken van de software.

Maar laten we geen persoonlijke problemen op het forum bespreken of elkaar over de vingers tikken, dat is ongepast.

Hartelijk dank, heren!

En William, bedankt voor het veranderen van de welkomsteksten!


Groeten,
Fred
« Last Edit: February 09, 2009, 17:46:16 by Mad_Fred »
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Hollands glorie server
« Reply #11 on: February 09, 2009, 20:00:07 »

Dat de naam VSTEP gebruik word is natuurlijk niet in de haak en zelfs strafbaar.  Of het iets aardiger kan??? na 7 keer gehackt te zijn en de server ontregeld word het tijd om toch wat krassere maatregelen te treffen, de multiplayers worden momenteel overstroomt door een golf van spelers die het niet zo nauw met de regels nemen, dit kan en mag niet getollereerd worden.
De overige gebruikers van de multiplayers blijven natuuurlijk als van ouds welkom.
Voor men WEER de conclusie trekt dat dit bericht niet aardig is , dat is het wel. Kort en zakelijk, geen gehack op de servers of teamspeak servers, correct gedrag word beloond.

Best regards, frank, Admin Dutch Shipsim.nl
« Last Edit: February 09, 2009, 20:03:00 by moonrider »
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hollands glorie server
« Reply #12 on: February 09, 2009, 20:06:41 »

Hallo Frank,

Ja als je heel veel last hebt gehad van dat soort zaken, kan ik me goed voorstellen dat je toch kiest voor duidelijke taal.

En uiteraard, zoals ik ook al zei, is het geoorloofd voor een host om daar - binnen de geldende regels - neer te zetten wat men wil.

Maar inderdaad, niet uit naam van VSTEP, maar dat is nu in orde!

Ik denk persoonlijk dat een te strenge waarschuwing averechts kan werken en dat je misschien ook minder van de goedbedoelende mensen binnen krijgt, misschien. En de 'rotte appels' kijken toch vaak niet naar zo'n waarschuwing. Voor hen kan het zelfs werken als een rode lap voor een stier.

Maar éénieder is vrij er neer te zetten wat ie wil, op schuttingtaal en dergelijk na.

Maar als je inderdaad al gehacked enzo word, geef dan ook gerust dat soort details aan ons door. Als je relevante informatie of data hebt, en dat kan leiden tot het achterhalen van zulke mensen, en misschien een MP ban, dan zijn wij uiteraard bereid met hosts samen te werken om dit soort praktijken de kop in te drukken.

Groeten,
Fred
Logged

moonrider

  • Forum member
  • Posts: 295
Re: Hollands glorie server
« Reply #13 on: February 09, 2009, 20:15:48 »

Ik sta versteld dat ik nu niet verkeerd begrepen word, heel fijn.
Er zijn data sheets, ip adressen en screenshots aanwezig van de raddraaiers.
Ook zijn hun providers op de hoogte gesteld, het hacken gebeurd via laptop en mobile telefoon, maar is toch achterhaald.
Het gaat om een groep van 3 a 4 personen, evt. kun je gegevens krijgen via OPABOOT.
Bedankt voor de medewerking zover.

M.v.Gr. Frank
Logged


Os      : Windows 7 ATI Ultimate 64-bit
Cpu     ; AMD Phenom II X6 1090T Clocked op 6x 4.0 ghz
video   ; 2x XFX HD5970 Black Edition 2048 mb
mem     ; 12 gb ddr3 1333 mhz
HD      ; 2x 1 TB  (2000 gb)
screen ; Dell 27# W

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hollands glorie server
« Reply #14 on: February 09, 2009, 20:19:46 »

Nogmaals hallo Frank,

"In het verleden plaatsgevonden misverstanden zijn geen garantie voor de toekomst".   :)

Als dit spelers van het spel betreft dan zijn zulke zware overtredingen zeker ook goed voor MP bans.
Ik zal eens contact opnemen met Opaboot.

En graag gedaan!

Groeten,
Fred
Logged

Opaboot

  • Forum member
  • Posts: 254
Re: Hollands glorie server
« Reply #15 on: February 10, 2009, 00:52:08 »

 >:( DutchShipsim.nl distantieert zich in het geheel van de tekstinhoud waardoor deze topic is ingebracht.
Inmiddelds is er tussen mij en de moderator van dit forum al een briefwisseling gaande waarvan ik vind dat dit absoluut NIET via dit forum moet geschieden.
Ik begrijp wel de verwondering en de vraag om uitleg maar laten we  dit forum gebruiken voor zaken die ons kunnen helpen met een FAIRPLAY op multiplayer.

Fred zou je op deze topic een slotje willen zetten!

Opaboot
SA CA DutchShipsim.nl / DutchShipsim Teamspeak
Logged
Volunteer and crewmember off the SS Furie

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Hollands glorie server
« Reply #16 on: February 10, 2009, 01:00:24 »

De kwestie met de welkomstekst op de servers is opgelost wat mij betreft en de rest van hetgeen er gezegd is kan inderdaad maar beter achter gesloten deuren plaatsvinden.

Dus ja, het slotje mag er op.

Bij deze!


Groeten,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines