Hello Guest March 28, 2024, 14:17:30 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Aanmelden internet  (Read 1811 times)

sies

  • Forum member
  • Posts: 2
Aanmelden internet
« on: February 05, 2009, 15:53:39 »

Hallo even een vraagje ik kan wel inloggen op forum e.d. Maar als ik me aanmeld op profiel zegt hij dat hij mijn gegevens niet kan ophalen maar dat ik geen key heb ingevuld doe ik dat dan zegt het daar dat ik dat al gedaan heb. Iemand enig idee wat ik eventueel verkeerd doe?
Logged

Mercator

  • Forum member
  • Posts: 73
Re: Aanmelden internet
« Reply #1 on: February 05, 2009, 16:02:07 »

dan moet je even je codes even van je profiel afhalen en shipsim opnieuw installeren
ook je userfiles.
als je dan opnieuw geinstalleerd hebt moet je je codes opnieuw registreren.
ik heb dit probleem zelf ook gehad en heb toen contact gehad met VSTEP.
maar ik heb het zelf gewoon zo gedaan want VSTEP had een programmaatje en had mijn IP nagekeken waaruit bleek dat zij ook geen gegevens van mij kregen.
als je dit doet en het werkt niet dan zou ik het ook niet weten en dan zou ik als ik jou was ook maar met VSTEP contact opnemen

mvg,

Mercator
Logged

Martin van der Vaart

  • Forum member
  • Posts: 5
Re: Aanmelden internet
« Reply #2 on: February 03, 2010, 17:06:55 »

ik heb ongeveer het zelfde probleem ik kan zelfs niet eens een nieuw profiel aanmaken, als ik dat wel doe dan zegt hij dat hij niet kan verbinden met internet omdat ik niet geregistreerd ben en geen licentie code heb, maar die heb ik naast me liggen!!
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Aanmelden internet
« Reply #3 on: February 03, 2010, 17:38:08 »

Hoi Martin van der Vaart,

Als je je profiel in het spel aanmaakt, zorg er dan voor dat deze dezelfde naam heeft als je forum profiel.

Later kun je je 'scherm naam' (die de andere spelers in het spel in je naambordje zien) zelf bepalen, maar de naam van je profiel moet overéén komen met het forum, want daar kijkt het spel naar, naar de registratie van je code, in je forum profiel.

Hopelijk verhelpt dat je probleem. Zo niet, trek dan maar gerust aan de bel, en dan kijken we even verder!!  :thumbs:

Groeten,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines