Hello Guest March 29, 2024, 01:14:12 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: uitgekickt  (Read 2781 times)

sailer2

  • Forum member
  • Posts: 8
uitgekickt
« on: January 26, 2009, 19:48:03 »

ik speelde vandaag voor het eerst ss08 online. ik zat in een level waarbei ik per ongeluk een aanvaring had met iemand. hij zei in ieder geval dat ik hem geraakt had terwijl ik op mijn eigen scherm nog niet eens in de buurt van hem was. hij begon dat ik er uitgekickt moest worden. 2 tellen later kreeg ik een melding dat er een kick voor me was aangevraagd, en 5 tellen later lag ik eruit.

waarom word je zo makkelijk verwijderd en hoe kunnen ze mij in godsnaam eruit kicken

groet Bas

p.s.

nog een vraagje, kan jij als je online speelt ook echt met elkaar praten(met een koptelefoon met microfoon) of niet??
« Last Edit: January 26, 2009, 19:51:58 by sailer2 »
Logged

WeeTjeSSS

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: uitgekickt
« Reply #1 on: January 27, 2009, 14:34:55 »

p.s.

nog een vraagje, kan jij als je online speelt ook echt met elkaar praten(met een koptelefoon met microfoon) of niet??

Ja, dat is mogelijk op het progamma 'Teamspeak' gebruik de zoek functie op 't forum.

Groeten,
Dylan
Logged

marcstrat

  • Global Moderator
  • Posts: 2626
Re: uitgekickt
« Reply #2 on: January 27, 2009, 22:34:55 »

Hoy,
Jomach,kan je daarbij helpen als je het niet zo goed weet,ja wij weten ook dat sommige members nogal snel reageren met kicks.
Als er iets gebeurt, neem daar foto's van.
Zodat ook wij er van op de hoogte zijn,mischien is het gewoon een misverstand onder elkaar.
Groetjes
Marc
Logged
N

edwin1992

  • Forum member
  • Posts: 102
Re: uitgekickt
« Reply #3 on: January 28, 2009, 14:35:52 »

Het gebeurt ook wel een als je gaat chatten en je begint met een k dat er soms gelijk een stukje komt van wie je die kicken.

gr edwin
Logged
Kvb Calisto                          
Lengte   :183 mtr                    
Breedte  : 11,45                    
Tonnage : 5606      
Diepgang: 3,60 mtr      
Hoofdmotoren: 2x 1700 pk Mitsubushie    
Boegschroeven: 2 x 750 pk Mitsubushie
                      1 x 525 pk Scania achterschip bak

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423
Re: uitgekickt
« Reply #4 on: February 10, 2009, 20:16:13 »

ik speelde vandaag voor het eerst ss08 online. ik zat in een level waarbei ik per ongeluk een aanvaring had met iemand. hij zei in ieder geval dat ik hem geraakt had terwijl ik op mijn eigen scherm nog niet eens in de buurt van hem was. hij begon dat ik er uitgekickt moest worden. 2 tellen later kreeg ik een melding dat er een kick voor me was aangevraagd, en 5 tellen later lag ik eruit.

waarom word je zo makkelijk verwijderd en hoe kunnen ze mij in godsnaam eruit kicken

groet Bas

p.s.

nog een vraagje, kan jij als je online speelt ook echt met elkaar praten(met een koptelefoon met microfoon) of niet??


ik was ook een keer zo snel gekickt, bas! zonder dat ik het andere schip raakte. is heel vervelend :'(

sailer2

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: uitgekickt
« Reply #5 on: February 10, 2009, 20:30:53 »

oké bedankt voor de reacties tot nu toe ;)

nog een vraagje. ik kom ook vaak mensen tegen die ontzettend lopen te kloten op het online spel. hoe vraag je zo kick voor iemand aan


Bas
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: uitgekickt
« Reply #6 on: February 10, 2009, 21:02:13 »

oké bedankt voor de reacties tot nu toe ;)

nog een vraagje. ik kom ook vaak mensen tegen die ontzettend lopen te kloten op het online spel. hoe vraag je zo kick voor iemand aan


Bas

Een 'kick' is nogal een zwaarwegende sanktie, en moet dus ook niet zomaar aangevraagd dienen te worden omdat iemand 'loopt te kloten'. Probeer het dus eerst op een andere manier op te lossen, je hebt zelf ook ondervonden hoe het is om zomaar gekickt te worden.

Een kick vraag je aan door de naam van diegene aan te klicken en dan de letter K indrukken
Logged
It's the crew that makes the difference

sailer2

  • Forum member
  • Posts: 8
Re: uitgekickt
« Reply #7 on: February 10, 2009, 21:25:19 »

ja ik weet het en ik ga ik niet echt mensen eruit kicken maar soms gaat het idd wel heel ver hoor. je speelt voor je plezier en niet om andere weg te pesten toch. in ieder geval bedankt voor je reactie
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines