Hello Guest April 25, 2024, 02:01:13 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: mischien domme vraag???  (Read 2626 times)

Davie00

  • Forum member
  • Posts: 11
mischien domme vraag???
« on: January 12, 2009, 18:56:44 »

Hoe doen jullie die missies zo snel??? ik bedoel ik doe 1,5 uur om 1 missie en een ander 28 minuten.
Wat doe ik verkeerd????

 ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

Gr. Dave P.S heb het spel net een week!
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: mischien domme vraag???
« Reply #1 on: January 12, 2009, 19:11:44 »

Hoi Dave, welkom op het forum!!

De record tijden in de lijsten zijn niet helemaal realistisch.
In sommige spel updates zijn missies verandert, en dus zijn die tijden vaak niet meer te halen.
En helaas, in sommige gevallen is er gewoon keihard gecheat, in het verleden, om zo bovenaan de lijst te komen.

Ook kan er per pc nog wat verschil zitten in het verstijken van de tijd, zo is gebleken. Als een pc moeite heeft het spel te draaien, wil het nog wel eens veel meer tijd kosten bij het inladen van de missie, etc.

Dus helaas zal wat sommige missies betreft zelfs je beste poging tekort schieten, omdat je simpelweg niet zo snel (meer) kunt als die persoon.

En tja, vaak is tijd ook niet zo belangrijk. In het echt zouden mensen dan allerlei regels en voorschriften aan hun laars gelapt hebben, en da's natuurlijk uiteindelijk niet de bedoeling van de sim.  :laugh:

Groeten,
Fred
Logged

Davie00

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: mischien domme vraag???
« Reply #2 on: January 13, 2009, 09:27:24 »

bedankt voor je antwoord.

Gr.Dave :police: ;D ;)
Logged

Davie00

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: mischien domme vraag???
« Reply #3 on: January 13, 2009, 16:28:14 »

even nog een vraagje mad fred hoe komt het dat me spel zo lagt/legt  of hoe je het wil noemen ik heb een uitstekende computer! ???

gr.Dave
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: mischien domme vraag???
« Reply #4 on: January 13, 2009, 16:45:30 »

Hoi Dave,

Tja dat is lastig om te zeggen zonder wat info over je computer.
Zou je even je dxdiag (overzicht van je pc) willen posten?

Om je DXDIAG te posten volg je deze stappen:

Klik Start > Uitvoeren. typ dxdiag in, in de witte balk en druk op Enter.  Er komt misschien nog een popup omhoog over WHQL drivers, als dat het geval is, klik dan Ja/Ok.

In het scherm dat zich daarna opent, klik je op Alle gegevens opslaan, en als het volgende scherm verschijnt, save je het bestand op je desktop.  Om hem vervolgens hier te posten, maak je een nieuwe post aan en klik je bij het ingeven van je post op Additional Options. Klik dan op Bladeren. Selecteer het bestand van je desktop en druk dan op Openen.

Is het bestand geselecteerd, post dan je bericht.

* Als je Windows Vista gebruikt, druk dan Windows toets+ R in plaats van op start en uitvoeren te klikken en vervolg dan gewoon de stappen die hierboven zijn beschreven.


Dankje!

Groeten,
Fred
Logged

Davie00

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: mischien domme vraag???
« Reply #5 on: January 13, 2009, 18:46:39 »

is niet meer nodig heb het probleem al op gelost maar thnx voor de moeite ;)

P.S. wat is de beste multiplayer server?
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: mischien domme vraag???
« Reply #6 on: January 13, 2009, 18:52:32 »

Graag gedaan, en goed nieuws!!  ;D

Tja, de beste server is niet zomaar te benoemen denk ik. Ieder heeft zijn eigen voorkeuren natuurlijk.

Dat verschilt per keer, al zijn er wel groepjes die elkaar altijd op dezelfde servers opzoeken. Het ligt er maar net aan wat je wilt doen, en wat of wie je zoekt. Of het ligt eraan hoe stabiel een server is. Als je vaak probleemloos ergens kunt spelen, op een snelle server, kan dat je favoriet worden bijvoorbeeld. Of het ligt eraan in welke haven je wilt spelen bijvoorbeeld...

Ik zou zeggen ga gewoon eens wat servers in, en vaar wat rond. Je merkt vanzelf wel waar het tof is en met wie. En zo vind je dan wel je favorieten denk ik.

Groet,
Fred
Logged

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229
Re: mischien domme vraag???
« Reply #7 on: January 14, 2009, 13:07:25 »

P.S. wat is de beste multiplayer server?

Zou tog voor deze servers gaan aangezien het nederlandse servers zijn je minder problemen krijg aangezien de host ook in nederland zit. Die BSL server zit in Noorwegen. Meerdere mensen hebben daar ook problemen in.

* Dutch Ship Sim server
* Hollands Glorie servers

Greetz
Logged

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490
Re: mischien domme vraag???
« Reply #8 on: January 14, 2009, 13:33:12 »

Er zijn ook mensen die problemen hebben met de Hollands Glorie server. BSL en HG doen niet echt voor elkaar onder, ik denk dat het er van af hangt wie op dat moment de beste verbinding heeft. Ik speel op beide servers, ze hebben allebei Marseille  :laugh:
Logged
It's the crew that makes the difference

Davie00

  • Forum member
  • Posts: 11
Re: mischien domme vraag???
« Reply #9 on: January 14, 2009, 13:43:45 »

en kan je de elbe en de furie ook ergens gratis krijgen >>>?????
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: mischien domme vraag???
« Reply #10 on: January 14, 2009, 19:23:26 »

en kan je de elbe en de furie ook ergens gratis krijgen >>>?????

Hoi Dave,

Nee, die kun je alleen maar kopen.

Groet,
Fred
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines