Hello Guest April 25, 2024, 01:53:55 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Na upgrade wekrt 2006 niet meer  (Read 2048 times)

dombo_18

  • Forum member
  • Posts: 3
Na upgrade wekrt 2006 niet meer
« on: December 30, 2008, 15:37:39 »

Hoi zo als de topick al zegt ik krijg het spel niet meer opgestart na de upgrade ,misschien heb ik de verkeerde gepakt ?
Kan iemand mij een link geven welke ik dan wel moet hebben
Heb ergens op het forum ook gemerkt dat anderen ook geen beloning krijgen na het voldoen van een missei en dat er dan een eng versie op moet
Ik wacht even jullie wijze raad af
m vr gr Dombo :laugh:
Logged

Aad The Pirate

  • Forum member
  • Posts: 2431
Re: Na upgrade wekrt 2006 niet meer
« Reply #1 on: December 30, 2008, 15:49:48 »

Ahoy dombo_18.
1) Welke versie van de SS 06 heb je?
2) Heb je de officiële Add-On geinstalleerd? (Die met de andere schepen, onder andere de Ocean Star)
3) nadat je de Add On geinstalleerd hebt moet je nog de patch 1.8 installeren.
Dan kan je wel het spel starten, maar Uploaden en beloningen zitten er dan niet meer in. Dit is helaas het gevolg van de patch 1.8
Zonder die patch kan je overigens ook niet Uploaden of je beloningen vasthouden. Je hebt die patch namelijk nodig om Internettoegang te krijgen. Zonder die patch wordt namelijk je username/password en of registratienummer niet herkend. Klein foutje van VSTEP, maar je zult begrijpen dat deze niet verder doorontwikkeld wordt. Men is immers met de Pro Versie van de SS08 bezig en ook al in vergevorderd stadium met de ontwikkeling van de SS 10. De komt volgens geruchten in de zomer van het komende jaar uit.
Groet uit Rotterdam
Aad
Logged
Feel free to have a look @: http://members.chello.nl/a.vermeulen14/

dombo_18

  • Forum member
  • Posts: 3
Re: Na upgrade wekrt 2006 niet meer
« Reply #2 on: December 31, 2008, 20:23:17 »

Hoi Aad
Ik heb geen idee welke versie ik heb
Ik heb gewoon het spel gekocht ss 2006 + 20 extra missies sta erop (nederlandstalig)
Het boekje zit er jammer genoeg niet bij dat is  bij de allereerste versies wel zo
Dus als jij weet hoe ik dat ergens kan vinden dan kan ik daar pas antwoord op geven
Ik heb ook ss2008 maar daar is de pc iets te traag voor denk ik ,heb maar een
nvidia geforce fx 5200 kaart en ik ben bang dat dat te licht is, processor is amd 3800+
Als ik de hekgolven en dat soort spul uitzet dan gaat het een klein beetje
Maar ik kan met de muis moeilijk de gashendels besturen dat gaat bij 2006 veel beter
dus als je daar ook nog raad voor weet ?
Dus de situatie is nu als volgt
Org . geinstald en de upgrade zorgde dat ie niet meer op gang kwam
Dus ss2006 er weer af gehaald en opnieuw geinstald ,is nu nog gewoon org.
Ik zou het geloof ik leuker vinden om beloningen te krijgen dan om de boel up te graden denk ik
Maar als ik jouw mail goed leest dan kan dit zowieso niet vanwege een fout van vstep

Ik hoor het wel wat je ervan vind
gr Paul

Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines