Hello Guest November 23, 2024, 04:06:40 *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

Pages: [1]   Go Down

Author Topic: probleem questvieuwer  (Read 1217 times)

mavical

• Forum member
probleem questvieuwer
« on: November 03, 2008, 17:42:19 »

Zaterdag ship simulator 2008 en geprobeerd te installeren. Krijg foutmelding met questvieuwer.exe waarin wordt aangegeven dat een fout is opgetreden en dat de boel wordt afgesloten. Kan nog een rapport sturen naar microsoft. Intussen dxdiag gedraaid die ik tevens hierbij voeg. Hoop dat iemand raad weet in deze.

Mad_Fred

• Administrator
  • ✝ In Memoriam
Re: probleem questvieuwer
« Reply #1 on: November 03, 2008, 19:52:35 »

Hallo mavical en welkom op het forum!

Helaas is je computer niet helemaal toereikend om het spel te kunnen spelen.

Dit zijn de minimale systeemeisen:

Operating system: Windows 2000, XP or Vista
Processor: Pentium 4 2.4GHz or AMD equivalent
Memory: 1GB (Windows 2000/XP) or 2GB (Vista)
Graphics card: GeForce 5900 or ATI 9600 Pro / X600 (128MB)
Audio devices: Sound card
Input controller: Mouse with scroll wheel
Optional controllers: Joystick, Joypad or Steering wheel

Je komt met 960MB Ram net een klein beetje RAM tekort, maar dat zou nog net kunnen, al is 1GB echt wel het minimum.

Je videokaart is echter niet goed genoeg. Ik ken deze niet persoonlijk, maar het lijkt een 'onboard' kaart, en die zijn ten eerste al niet super voor spellen, en ten tweede deze is helaas met 64MB ook nmiet toereikend, aangezien het spel op zijn minst een kaart met 128 MB nodig heeft.

Je beeld en geluid drivers zijn ook erg oud. Die kun je eventueel updaten, maar ik denk dat het met deze grafische kaart helaas niet fatsoenlijk zult kunnen spelen.  :(

Groet,
Fred

DRK

• Forum member
Re: probleem questvieuwer
« Reply #2 on: August 22, 2009, 16:48:50 »

Ik probeer nog steeds uit te vinden waarom mijn spel niet door start. Zodra ik online probeer te spelen stopt het spel ermee? Ik heb al een paar maal geprobeerd om het spel opnieuw te instaleren maar tot op heden te vergeefs?  >:( >:( >:( Voor heen draaide ik met XP nu met vista en een vrij nieuwe PC 64 bits bij gevoegd mijn DX.diag .

Ik heb je al eerder om support verzocht maar ik had er een beetje tabac van, zonde van zo'n mooi en gaaf spel :evil: :evil: :(

Als je nog eens wil kijken dan kan ik misschien weer een beetje varen.

Mvg
Dirk Tukker.
« Last Edit: August 26, 2009, 15:29:28 by DRK »
Dirk Tukker
Vlijmen
RWS Limburg
:D:)(B)
Pages: [1]   Go Up

SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines