Hello Guest March 28, 2024, 11:44:02 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1] 2   Go Down

Author Topic: Ship Simulator 2008 Collector’s Edition nu beschikbaar op www.shipsim.com  (Read 20969 times)

Frank_VSTEP

  • Guest

Ship Simulator 2008 Collector’s Edition nu beschikbaar op www.shipsim.com

Rotterdam, 6 oktober 2008 – Spelontwikkelaar VSTEP kondigt aan dat de Nederlandstalige versie van Ship Simulator 2008 Collector’s Edition nu beschikbaar is op www.shipsim.com. De Engelse versie zal beschikbaar zijn vanaf 10 oktober 2008.

De Ship Simulator 2008 Collector’s Edition is dé ultieme dubbelbox voor simulatiefans en bevat zowel Ship Simulator 2008 als de add-on New Horizons, en is goed voor urenlang maritiem simplezier. Bovendien bevat deze Collector’s Edition uniek, nog niet eerder vrijgegeven bonusmateriaal waaronder een Captain’s Journal, met 70+ pagina’s vol achtergrond info en technische details over Ship Simulator 2008 en de schepen in de game, en een “Making of” video, waarin spelers een unieke blik achter de schermen krijgen tijdens het maken van de Ship Simulator. Een must voor alle simulatiefans. 

Speciaal voor de NL versie van de Collector’s Edition werden er bovendien twee unieke bonusmissies rondom het unieke, welbekende schip de SS Rotterdam ontwikkeld, dat spelers in volle glorie kunnen bewonderen in de game.   

Voor meer info over Ship Simulator 2008 Collector's Edition ga naar www.shipsim.com

Over Ship Simulator Collector’s Edition
Ship Simulator 2008 Collector’s Edition is dé ultieme vaarsimulator box voor je pc. Sta aan het roer van de meest indrukwekkende schepen ter wereld en trotseer de woeste oceaan of vaar naar talloze bekende wereldhavens in deze allesomvattende dubbelbox. Ship Simulator 2008 Collector’s Edition bevat zowel de veelgeprezen Ship Simulator 2008 game als de officiële Ship Simulator 2008 add-on: New Horizons. Speciaal voor deze Collector’s Edition werd er uniek, niet eerder uitgegeven bonusmateriaal vrijgegeven, waaronder een Captain’s Journal naslagwerk en een ‘Making of’-video, die spelers een blik achter de schermen gunt van de Ship Sim games. De Ship Simulator 2008 Collector’s Edition is een compleet en niet te missen naslagwerk voor elke simulatiefan!

Kenmerken
- Bestuur 24 vaartuigen, van powerboat tot duwboot, havensleper, olietanker of snelle jetski...of de Titanic! 
- Bezoek talloze beroemde en gedetailleerde wereldhavens en locaties waaronder Rotterdam, San Francisco en Marseille, of trotseer wilde stormen op de open oceaan. 
- Van snelle pick-up & play missies voor de alledaagse vaarfanaat tot uiterst realistische simulatie missies voor de échte zeekapiteins!
- Beleef spannende avonturen en missies in de Mission mode, of vaar vrij rond en experimenteer met de weersomstandigheden in de Free Roaming mode.
- Wandel rond aan boord en ontdek elk schip tot in het kleinste detail.
- Vaar samen met je vrienden en andere Ship Simulator-fans in de online multiplayer mode (internet verbinding vereist).   
- Gebruik geavanceerde boordinstrumenten en beleef de indrukwekkend realistische vaareigenschappen van elk schip.

Uniek Bonusmateriaal:
- “The Making of Ship Sim” : een kijk achter de schermen van de Ship Simulator games
- Captain’s Journal : naslagwerk met technische details van de schepen, achtergrondinfo en weetjes.
- Twee bonusmissies rond de beroemde SS Rotterdam.

Voor meer info over Ship Simulator 2008 Collector's Edition ga naar www.shipsim.com

Minimale Systeemeisen
OS: Windows®  2000 / XP / Vistaâ„¢
CPU: 2,4 GHz Intel® Pentium® 4 of gelijkwaardige
AMD® Athlon™ processor
RAM: 1 GB (2 GB aanbevolen voor Windows Vistaâ„¢)
Video: Direct X 9.0c compatibele videokaart met 128MB RAM (NVIDIA® GeForce 5900 of ATI® 9600 Pro / X600, of beter)
Drive: 4x PC DVD-ROM
Sound: DirectX® 9.0 compatibele geluidskaart
Harde Schijf ruimte: 2 GB vrij
DirectX®: 9.0c
Andere: Muis met scroll wheel, Keyboard & Luidsprekers
Optionele controllers: Joystick, Joypad of Stuurwiel
Logged

akkres

  • Forum member
  • Posts: 32

Ehh, waarom is deze box bij bol.com 10 euro goedkoper dan via de webshop? Is het dan dezelfde versie?
Logged
SS2008 1.4.2 (1038)+ New Horizons + Elbe and Furie, Shipsim 2006+Add-On 1.8NL
Q9550 2.83GHz 4GB  ATI Radeon 4870/512MB Vista Ultimate 64 Acer AL 2051W 1680*1050 Saitek AV8R-01 + X52

The best sailors are at home or ashore...
picture = radarscreen of The World project in Dubai on januari 2007

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

Ja, ik ken meerdere mensen die deze gekocht hebben via andere winkels. Zelf ben ik ook even langs de winkels wezen kijken en het is idd dezelfde boxed versie.

Helaas vind ik het wel lullig voor de mensen die de oude versie gekocht hebben. De 2006 addon kost nu zelfs meer dan de 2008 addon.

Maar als je goedkoop klaar wilt zijn, dan zou ik heb gewoon kopen via gewone winkels. TEL UIT JE WINST !

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Stef42

  • Forum member
  • Posts: 3

Ik heb hem ook gekocht bij BOL, vrijdag-avond besteld en zaterdag-middag bezorgd, prima service en ook nog eens goedkoper  :D
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

Mijn ervaring met bol.com word steeds slechter. Steeds langer wachtende vragen etc. Nu ga ik gewoon naar de dixons en dynabyte voor mijn inkopen. Ik woon bijna in het centrum van zwolle, winkels genoeg dus.

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Ballast

  • Global Moderator
  • Posts: 3490

Als je de Dynabite klantenpas aanvraagt krijg je ook nog eens 10% extra korting  ;)
Logged
It's the crew that makes the difference

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

Heb ik, en dat bevalt me prima !
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

akkres

  • Forum member
  • Posts: 32

En bij eci.nl is deze nog een paar euro goedkoper...maar nog niet leverbaar. Eci doet mooi reclame maken voor deze simulator zo.
Logged
SS2008 1.4.2 (1038)+ New Horizons + Elbe and Furie, Shipsim 2006+Add-On 1.8NL
Q9550 2.83GHz 4GB  ATI Radeon 4870/512MB Vista Ultimate 64 Acer AL 2051W 1680*1050 Saitek AV8R-01 + X52

The best sailors are at home or ashore...
picture = radarscreen of The World project in Dubai on januari 2007

Capt. Jim

  • Forum member
  • Posts: 229

Ik heb al SS2008 als ik deze koop hoef ik dan zkr alleen maar die NH die er bij zit te instaleren of niet? of kan ik beter dan alleen maar NH kopen inplaats van de CE ??
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

ivm. updates etc is het makkelijker om een collectors edition te kopen. Tevens zitten hier ook enkele extra's bij.
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Tikkels1976

  • Forum member
  • Posts: 57

Updates kun je gewoon downloaden. Maar ik vind het niet gepast dat ze die twee missies met de Rotterdam niet als patsch te downloaden zetten voor degene die Horizons in het hele begin al hebben gedownload.  :-\
Logged

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

idd, en wat ik het grootste punt vind is dat ik voor alles de hoofdprijs heb betaald. en nu komen ze zo zonder vooraf aankondiging met een duo box.

gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

Roger

  • Forum member
  • Posts: 50

De vroege investeerders hebben het pad geëffend voor de late instappers, en die krijgen nu de s.s. Rotterdam kado.

Pjotr, hier moet een mouw aan te passen zijn.

Roger
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Ik heb al SS2008 als ik deze koop hoef ik dan zkr alleen maar die NH die er bij zit te instaleren of niet? of kan ik beter dan alleen maar NH kopen inplaats van de CE ??

CE is het complete pakket to nu toe, helemaal up to date, met extra 'collectors items', op één DVD. Dus dat word een schone nieuwe install van SS08+NH+1.42

Als je liever niet meer betaald voor iets dat je ook al thuis hebt, (SS08) dan kun je dus NH kopen, en dan heb je hetzelfde, maar dan mis je wel wat uniek beeldmateriaal en er zitten ook nog wel van kleine extraatjes in het pakket. (SS Rotterdam bijvoorbeeld)

Het is net wat je wilt. Als je waarde hecht aan de extraatjes dan zou ik de CE kopen. Als je dat niet boeiend vind, volstaat NH dus ook.

Fred
Logged

N.Simons

  • Forum member
  • Posts: 26

maar wat ik dan niet begrijp is dat ze die missie met de ss rotterdam niet aan de rest ook gevn want je betaalt je blauw aan dat spel en dan blijkt dat er een sleep versie van de ss rotterdam bij een ander spel zit dan word je tog wit heet.

vstep kan tog wel die missie vrij geven
Logged

gerardtt

  • Forum member
  • Posts: 423

dat grapje om even alleen voor het bonusmatriaal ce te gaan kopen is me echt wat te duur! waarvoor verkoopt vstep dat niet gewoon los?
groet gerard.

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Tja, dat is nou eenmaal hoe zo'n Collectors Edition werkt. Heel veel game ontwikkelaars geven zoiets uit. En ook in de film industrie is dat vrij normaal bijvoorbeeld. Films die dan ineens met een tweede dvd erbij in een nieuw jasje worden gestoken met wat 'nog niet eerder vertoond materiaal' erbij op.

Het is dus zoals de titel zegt, bedoeld voor de verzamelaar. Wat leuke extraatjes erin en wat uniek beeld materiaal enzo, sommige mensen willen dit gewoon graag hebben en zijn bereid daarvoor te betalen.

En voor mensen die het spel nog niet hebben is dit dus een nieuwe kans om ook in te stappen en ook meteen helemaal up to date te zijn. Dus voor VSTEP gewoon ook een goede verdienste natuurlijk, en dat is ook heel belangrijk uiteraard. Daarmee is er dus ook weer meer geld voor het ontwikkelen van het volgende spel. Dus ook als je het te duur vind en niet koopt, ga je er straks toch ook 'de vruchten van plukken' in SS09, om het zo te zeggen.

Vrij normaal dat ontwikkelaars zo'n CE uitgeven. De grote jongens doen dat al heel lang.

Groet,
Fred
« Last Edit: November 16, 2008, 13:09:29 by Mad_Fred »
Logged

jeffrey12

  • Forum member
  • Posts: 66

michien een domme vraag maar ik krijg nergens antwoord
hoeveel kost ship sim 08
en waar kan ik hem kopen en ikkan de demo nergens vinden
Logged
Ship simulator 2008 Collector's Edition.
-------------------------------------
Ship simulator extremes
-------------------------------------
Nvidia GeForce 9400 GT / Direct X 11
-------------------------------------
Jeffrey12 :captain:

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

ga naar www.shipsim.com daar kun je alles kopen. en ze hebben nu ook de collectors editie dus ik zou daar voor gaan.

klik hier om meteen naar de kooppagina van de collector editie te gaan

Mvg,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

jeffrey12

  • Forum member
  • Posts: 66

heb je ook winkels intertoys of zo
en zijn ze daar goedkoper
Logged
Ship simulator 2008 Collector's Edition.
-------------------------------------
Ship simulator extremes
-------------------------------------
Nvidia GeForce 9400 GT / Direct X 11
-------------------------------------
Jeffrey12 :captain:

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

29,99 euro bij dynabyte
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

jeffrey12

  • Forum member
  • Posts: 66

weet je ook nog andere winkels in de buurt van enchede
en weet je michien hoeveel 2006 kost
Logged
Ship simulator 2008 Collector's Edition.
-------------------------------------
Ship simulator extremes
-------------------------------------
Nvidia GeForce 9400 GT / Direct X 11
-------------------------------------
Jeffrey12 :captain:

eggy1991

  • Beta Tester
  • Posts: 409

Er zit een dynabyte in enschede, bovendien krijg je met de gratis klantenpas 10% korting op games. hier het adres:

Adres        Marktstraat 11
Postcode   7511 GC
Plaats       Enschede
Telefoon    053-4323288
Fax           053-4365814

Ship sinulator 2006 kost in duitsland nu iets van 3 euro geloof ik, maar dan heb je geen mooi hoesje etc. in de winkels hier kost hij rond de 5 á 10 euro.

Maar ik zou het leuker vinden als je 2008 koopt want dan kunnen we multiplayer gamen  ;D

Gr,
eggy1991
Logged
15-5-2011 21:04 - PSN Back online. Congratulations Sony Computer Entertainment !

jeffrey12

  • Forum member
  • Posts: 66

binnenkort sinterklaas dus ik weet wat ik moet vragen
Logged
Ship simulator 2008 Collector's Edition.
-------------------------------------
Ship simulator extremes
-------------------------------------
Nvidia GeForce 9400 GT / Direct X 11
-------------------------------------
Jeffrey12 :captain:

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam

Hoi jeffrey,

Zo kun je dat eigenlijk niet bekijken,

SS08 is het spel, dat heb je altijd nodig om te spelen.

New Horizons is een Addon pack, dat voegt een nieuw vaargebied en 8 nieuwe schepen toe aan het spel. Plus de missies die daarbij horen.

Dus als zodanig is er niet een 'betere'.

Maar als je nog helemaal geen Shipsim hebt en dat wel graag wilt, zou ik voor de Collectors Edition gaan, daar zit alles in, het spel en de addon, plus die is dan helemaal 'gepatched' tot de laatste versie.

Groet,
Fred
Logged
Pages: [1] 2   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines