Hoy Johan,
Volledig akkoord,met wat je zegt,sommige schepen lenen zich nu niet om eens een duwtje te krijgen,want dan ga je gelijk naar de kelder,dit is mischien in een extra patch te verhelpen.Natuurlijk zijn er 2 schepen zeer erg in trek om de rest te kelderen,omdat deze imuun zijn voor schade.
Zelf heb ik echt geen problemen met members die iets willen (bij)leren,met varen of manouvreren hoor.Maar dit spel heeft ook een gewone play functie,of zelf een free-roam,dit zijn wel de plaatsen waar je echt kan leren,zeker de basis van sommige besturingen.
Als je dat even gedaan hebt kan je gerust op de servers komen,en als er dan eens iets gebeurt,Ja dit gebeurt in het echt ook.
Voorbeeld:
Ik moet de besturing van de bugsier2 nog een beetje onder de knie krijgen,dus ga ik zeker nu met dit schip nog niet op de servers.Er is zeker al voldoende keus van schepen waar dat je zeker plezier aan kan hebben,zonder de andere echt te hinderen.
Ik vind het alleen spijtig,dat er sommige juist de bedoeling hebben om andere te pesten,zeker als ze hun zin niet krijgen.
Echt meegemaakt hoor,een pioneer-vessel,wou een towline aan mijn vermaas vastmaken,ik heb dit zeker 15 keer moeten afwijzen(omdat het gewoon geen zin heeft om zo een scheepje te koppelen aan zo een grote)
Resultaat,die kerel heeft me dan maar gewoon de grond in geboord.Het is dus echt voor die kerels dat ik echt een hard optreden wil,niet voor iemand die aan het leren is,gewoonlijk maakt die dat zelfs nog bekent dat hij aan het leren is.
Groetjes
Marc