graag meer info, gebeurt dit altijd of bij bepaalde schepen?? dit is de eerste keer dat ik zoiets hoor.
wat betreft licentie code even rechtsklikken op sse icoon en dan starten als admin aanvinken mss is dat dan verholpen.
grt
jomach
Hoi,
Bedankt voor u reactie.
Gelukkig heb ik voor het gas en loop probleem een oplossing ipv de pijlstoetsen kan ik wasd gebruiken.
Ik heb net u tip gebrobeerd om als admin uit te voeren maar helaas vroeg hij weer om de licentie code en als ik hem weer in tik dan komt het nog een keer te staan voer u code in en dan klik ik erop en weg is het en start het spel op, mijn gegevens gaan niet kwijt alleen iedere keer moet ik de code invoeren.
Verder het grafische ik heb een gaming pc en stond op hoogste resolutie geen probleem en op mijn laptop had ik het ook geinstaleerd en dei haperd dus wou kijken of die bij mij ook haperd op laagste resolutie niet dus mijn laptop is ongeschikt en nu iedere keer als ik hem op het hoogste resolutie op mijn pc aanklik en klik op bewaren dan springt hij weer terug naar de laagste
groetjes en bedankt