Toch raar dat ik, en velen met mij, al die problemen niet hebben. Als het zo'n rommel is, heb ik denk ik super veel geluk gehad tot zover, met beide spellen.
Keer op keer blijkt bij technische ondersteuning weer dat het spel zelf niet de oorzaak van de problemen is, maar dat er toch iets met de pc niet in orde is, met drivers, of codes, of dat er niet is gekeken naar patches, of dat men gewoon niet goed gevraagd of gezocht heeft op het forum, waar bijvoorbeeld voor bijna alle missies met een foutje, een oplossing is gepost. Sommige updates brachten fouten in missies met zich mee, maar de auteurs van deze missies (niet eens allemaal van vstep trouwens) hebben hun best gedaan alles te repareren.
Het spel werkt prima, als je pc prima in orde is. Ik heb er nog nooit problemen mee gehad, en ik heb maar een middelmatig pc-tje. Dus tja, je kunt het meteen opgeven, of even je dxdiag posten, en dan zullen we eens kijken waar het aan kan liggen. Met 'werkt ook niet' komen we niet ver natuurlijk.
Tuurlijk zou de ideale situatie zijn dat je het installeert en alles het prima doet, maar helaas is dat bij elk spel niet voor iedereen zo. En daarom doen er hier een hoop mensen hun best je zo goed mogelijk te helpen.
Ik lees hier verder alleen verwijten waarvan ik weet dat ze bijna nooit overeind blijven als er nader naar gekeken word. Dus als je hulp wilt, is dat best voorhanden. Gewoon ff je dxdiag posten, en je dan zo goed mogelijk de details van je problemen doorgeven.
Groet,
Fred