Onlangs in de winkel "the Official Add-On: New Horizons" gekocht. Daar staat nog de kreet: "Now with Multiplayer" bij. Ik kocht deze "Add-On" in de winkel, omdat er uitdrukkelijk helemaal bovenaan staat: "
NEDERLANDSTALIGE VERSIE/VERSION FRANÇAISE". Slordig genoeg staat daarvoor een Nederlands, Duits en Frans vlaggetje, terwijl over een Duitse versie niets wordt vermeld.
Bij het uitpakken blijkt het Nederlands niet verder te komen dan bladzijde 5 van de handleiding. Op bladzijde 7 staan nog twee paragraafhoofden in het Nederlands, maar daaronder staat alles in het Engels.
En na installatie.......
WEG NEDERLANDS!!!!!In het hele spel geen Nederlands meer te bekennen! Nou heb ik niet héél veel moeite met Engels, maar lieg dan niet over de versie!
Ik heb geprobeerd het Nederlands terug te krijgen door de Nederlandse patch nog eens uit te voeren, maar dan werkt de toevoeging niet meer. Is er een simpele manier om het Nederlands ook na de toevoeging weer in te schakelen, of is er helemaal geen Nederlandse versie meer? In dat geval voel ik me weer knap bedrogen.