Hello Guest April 25, 2024, 05:31:21 *
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

Login with username, password and session length
 
Pages: [1]   Go Down

Author Topic: Waar is het Nederlands gebleven?  (Read 1167 times)

Tony S

  • Forum member
  • Posts: 21
Waar is het Nederlands gebleven?
« on: December 10, 2008, 17:55:57 »

Onlangs in de winkel "the Official Add-On: New Horizons" gekocht. Daar staat nog de kreet: "Now with Multiplayer" bij. Ik kocht deze "Add-On" in de winkel, omdat er uitdrukkelijk helemaal bovenaan staat: "NEDERLANDSTALIGE VERSIE/VERSION FRANÇAISE". Slordig genoeg staat daarvoor een Nederlands, Duits en Frans vlaggetje, terwijl over een Duitse versie niets wordt vermeld.

Bij het uitpakken blijkt het Nederlands niet verder te komen dan bladzijde 5 van de handleiding. Op bladzijde 7 staan nog twee paragraafhoofden in het Nederlands, maar daaronder staat alles in het Engels.

En na installatie.......WEG NEDERLANDS!!!!!In het hele spel geen Nederlands meer te bekennen! Nou heb ik niet héél veel moeite met Engels, maar lieg dan niet over de versie! :o

Ik heb geprobeerd het Nederlands terug te krijgen door de Nederlandse patch nog eens uit te voeren, maar dan werkt de toevoeging niet meer. Is er een simpele manier om het Nederlands ook na de toevoeging weer in te schakelen, of is er helemaal geen Nederlandse versie meer? In dat geval voel ik me weer knap bedrogen.
Logged

Mad_Fred

  • Administrator
  • Posts: 8689
  • ✝ In Memoriam
Re: Waar is het Nederlands gebleven?
« Reply #1 on: December 10, 2008, 18:27:20 »

Hoi Tony,

Vreemd, ik zou haast zeggen een foutje misschien, zover ik weet zou de Nederlandstalige versie helemaal Nederlands moeten zijn. En ik heb daar nog niks anders over gelezen zover ik me herinner. Drukfout misschien.
Het lijkt wel alsof je dus een mengeling hebt van de verschillende versies.  :-\

Ik heb dit even doorgegeven aan VSTEP, die kunnen er misschien wel iets zinnigs over zeggen. Dit is zover ik weet in ieder geval niet de bedoeling.

Groet,
Fred
Logged

mark

  • Ship Simulator Developer
  • Administrator
  • Posts: 380
Re: Waar is het Nederlands gebleven?
« Reply #2 on: December 15, 2008, 08:15:22 »

Dit is zeer merkwaardig.
In de Nederlandse/Franse versie moet alles gewoon Nederlands, Frans of Engels zijn, dit wordt gevraagd in een popup venster voor het starten van de installatie.

U kunt sowieso de language patch van www.shipsim.com downloaden, hiermee kunt u uw Ship Simulator 2008 taal wijzigen in het Nederlands.
Logged
Pages: [1]   Go Up
 
 


SMF 2.0.14 | SMF © 2017, Simple Machines