Hoi Traveler,
Ben ik deels wel met je eens hoor, maar die dingen zijn niet de enige of langstlopende onderwerpen waarover op het forum gepraat word of waarom gevraagd word. De lijst is heel lang.
En niet alles is zo makkelijk te veranderen of verbeteren als men soms wel eens denkt. Vaak zijn de dingen die voor de hand liggen om als makkelijk op te lossen te worden gezien een stuk moeilijker dan men denkt.
Als het echt met b.v. een paar uurtjes gepiept was, had men dat allang gedaan, logischerwijs.
De server software komt eraan, dat zal spoedig uitkomen. En de tijd en geld opmerking gaat meer over tijd restricties dan geld hoor, dat was gewoon een uitdrukking van me.
Men kan nou eenmaal niet alles tegelijk. Men moet prioriteiten stellen en de lijst van A tot Z maar afwerken. Als ze op die manier geen orde houden word het een zooitje met dingen die 'voorgetrokken' worden en andere dingen die half af op een schap belanden, om het even makkelijk te verwoorden. Ik weet dat dat niet altijd helemaal is hoe het gaat, dus hou me ten goede, maar je snapt wel wat ik bedoel denk ik.
We moeten toch ook wel blij zijn met de constante ontwikkeling van het spel, want ik heb ook genoeg simulators en games in de kast staan die op dat gebied, en ook op het gebied van het luisteren naar de klanten, behoorlijk waardeloos zijn. Die zitten ook vol met mogelijkheden en kansen op verbetering, maar op die fora houden de ontwikkelaars zich volledig stil en is er nagenoeg geen doorontwikkeling. Dus zo slecht heb ik het persoonlijk met dit spel niet getroffen. Maar als je dat vergelijk niet hebt, ja dan snap ik wel dat je er ook heel nders tegen aan kunt kijken natuurlijk.
Maar goed, een patch kan nou eenmaal niet ineens ALLES dat op het forum ter sprake komt, of van elders op de to-do lijst is gekomen, in orde maken, dat gaat met stappen, per patch weer wat nieuws. En zo komt er dus nog wel het één en ander lijkt mij...
VSTEP leest wel degelijk de dingen die op het forum gezegd, gevraag of voorgesteld worden, als het niet zelf is, dan worden ze wat betreft de zaken die nodig zijn, door de moderators wel op de hoogte gehouden, en de meeste veranderingen die het spel ondergaat zijn dan ook dingen die uit wensen van de klant ontstaan.
Helaas dus nu nog niet de dingen waar jullie op gehoopt hadden, maar wel andere dingen waar andere spelers op gehoopt en om gevraagd hadden. Niet iedereen kan tevreden gesteld worden met elke patch, zo denk ik maar.
Groeten,
Fred